אוהדי הפועל ירושלים חוגגים (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

הפועל יש אחת | טור דעה

למעט קבוצות קטנות המתעסקות בדעות פוליטיות, רוב אוהדי הפועל כבר במקום אחר וזה פחות מעסיק או מעניין אותם. הוועד המנהל עושה כל שביכולתו כדי לאחד את הקהל, כי אחרי הכל אין לנו קבוצה אחרת

פורסם בתאריך: 22.12.22 12:05

הפועל ירושלים מועדון שעוד לפני הפילוג תמיד היה מזוהה כמועדון בעל ערכים של שוויון, סבלנות וקבלת האחר ללא הבדל דת גזע ומין. דרך זו היא למעשה מה שמייחדת ומבדילה בינינו לבין היריבה העירונית מזה שנים רבות וכמו כן גם היום.
הסכנה מגיעה כאשר מכניסים את הפוליטיקה ליציע הרגיש גם ככה הסובל מחבלי לידה קשים מנשוא. במצב כל כך עדין ושברירי מן הראוי לחשוב על כלל האוהדים וביניהם ילדים שנחשפים למעשה בריונות שחלילה עלולים עוד להסתיים רע בהרבה אפילו ממה שהגענו עד כה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אז נכון יציע הכדורגל הוא לא קונצרט ויש אמוציות ובטח אחרי צלקות הפילוג, ונכון שיש עוד דרך ארוכה עד שהזמן ייתן את הסימן שתמו כל משקעי העבר, אך אם לומר את האמת למעט קבוצות קטנות של אוהדים שלוקחים את היציע לשדה קרב – רובנו כבר במקום אחר.
דגל ישראל תמיד היה ביציעי הפועל ירושלים וטוב שכך , אך שהוא הופך ככלי מלחמה וניגוח למעשה מתקבלת פעולה הפוכה של ביזוי הדגל.
היות ואין על פי חוק אין איסור על הכנסת דגלים ציוניים או אנטי ציוניים ואין שליטה באמת על המתח השורר בקרב אותו גוש אז אין לי ממש הצעה מועילה להוסיף אלא רק לקוות שכמה שיותר דגלי הפועל באדום שחור יצבעו את מלוא היציע. צריך לזכור שגורל המועדון במיוחד מועדון אוהדים יקום וייפול על קהל אוהדיו.
אני קורא לכל אוהדי הפועל ירושלים בואו נשים את הפוליטיקה המסוכנת הזו בצד ונכבד אחד את השני, נכיל דעות שונות גם אם מנוגדות כי אחרי הכל אין לנו קבוצה אחרת ויש לנו חלום אחד משותף והוא להיות הקבוצה המובילה בעיר ולא רק בתוצאות על כר הדשא.
בתור מי שבא מהפועל ירושלים המקורית, אני מרגיש שיש רצון גדול של הוועד המנהל לאחד את כל חלקי הקהל. אני תומך בצעדים של הוועד, שבתקווה יהפכו את היציע שלנו למקום טוב יותר ונקי מאלימות. למען ילדנו למען עתידנו למען השחקנים והצוות המקצועי שלנו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בעיה קטנה

    מסכים עם על מילה אבל יש איש עם זכויות בעבר ונזקים בהווה שאובססיבי מאבדן מעמדו כמושיע הקבוצה ומתוסכל מהנהלה וועד מנהל . מצד אחד הוא ד"ר ג'קיל ומדבר על איחוד אבל הוא גם מיסטר הייד עם עידוד אנשי שוליים שחלקם לא מפותחים ומקרי רווחה בריאות לאלימות. מזל שהוא לא מצליח לעודד יותר מהם. האיש צריך גמילה מכדורגל כי הוא ממש סובל בינתיים . זה כדרוגל ומשחק יפה אז כדאי שיירגע.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר