זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | דרבי? הבונקר מעל הכל

רגע לפני הדרבי השני של העונה, במוצ"ש, בהפועל שואבים עידוד מהעובדה שהחלוץ המולדבי האימתני של בית"ר מושעה בשל צבירת צהובים. האם זה יספיק לאדומים? | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.1.23 14:10

1. כל מי שעוקב מקרוב אחר הפועל ירושלים יודע שהסיכוי היחיד לחילוף התקפי מצדו של זיו אריה יכול להתקיים אך ורק ביקום בו קבוצתו נמצאת בפיגור. וגם אז, לא מיד. 12 דקות תמימות חלפו מאז כבש ג'ורדן סבן את אחד השערים המרגיזים שספגה הפועל העונה (על כך בהמשך) ועד שהאדומים ביציע שפשפו עיניים עת התייצבו בעמדת החילופים איתי זדה ודון סדריק.

עד אז, חשוב להזכיר, הכדור היחיד ששיגרה הפועל לעבר מסגרת שערו של יואב ג'ראפי היה בדקה ה-54, תודות לבעיטה חופשית מסוכנת של אילוז' יאהו. ובתרגום חופשי – במשחק 'חי' היא פשוט לא הצליחה לעשות זאת. מתי כן? בדקה ה-93, פעמיים רצוף, תודות לזדה ולריבאונד של גיא בדש, 1:1 משקר. תודה לך הפועל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


2. מישהו חייב לעורר את נדב נידם ולהזכיר לו שכל האהבה האדומה שהוא מפזר מאז נחת כאן אמנם מעוררת הערכה, אבל משהו ממנה חייב לבוא לידי ביטוי גם על כר הדשא. כישרון לבד רחוק מלהספיק.

קומדיית הטעויות שלו בגול של אשדוד פשוט בלתי נסלחת – מאיבוד הכדור שהוביל למתפרצת, הכמעט הזמנה של דויד קופרמן, שיצא לפריצה על הקו כשהוא כמה וכמה צעדים מאחוריו (במקרה הטוב) ועקף אותו כאילו היה אוויר, ומעל הכל – החוצפה כשהעז להאט ו-ויתר מראש על הסיכוי לנסות ולבלום את ההגבהה שהובילה לשער.

ג'ורדן סבן, אחד השחקנים הנמוכים במגרש, לא היה צריך להתאמץ. הראל שלום, שגבוה ממנו בראש, ניסה משום מה לבלום אותו בגליץ' וצפה בנגיחה לרשת מגובה הדשא. מי שרוצה דוגמה נוספת עד כמה מביכה יכולה להיות ההגנה של קבוצה במקום הרביעי בליגת העל, מוזמן לצפות בתקציר ובעיקר לתפוס את הראש.

3. ואחרי כל זה מספר לך כבוד המאמן, בלי להניד עפעף, שהגול הזה הגיע כי הקבוצה שלו עשתה 'בלגאן'. "אם היינו במצב של 0:0 לא היינו עושים בלגאן", שח אריה לפני שמישהו העז לדמיין כי הבלגאן שהוביל לשוויון הוא בחזקת אירוע חיובי.

האמת חייבת להיאמר: המיקום של הפועל משקר בגדול בליגה החלשה הזו, ומי שבא בגישה ש'כל נקודה היא ברכה' כדברי המאמן ומשחק מראש על תיקו באשדוד, לא יכול לקדם מועדון אוהדים שדוגל, או לפחות מפנטז, על כדורגל התקפי ושמח.

 

 

במצב העניינים הנוכחי, וכשבית"ר נמצאת בכושר פנטסטי, מוטב לוותר על סיסמאות חלולות מסוג 'רק תביאו ת'דרבי' או 'הדרבי מעל הכל'. בהפועל מודל סוף 2022 ותחילת 2023, הבונקר הוא מעל הכל, ואם להודות על האמת – הבשורה האדומה האמיתית לקראת הדרבי היא העובדה שמכונת השערים העונה לשם יון ניקולאסקו לא תעלה על כר הדשא בשבת (בשל צבירת כרטיסים צהובים). עכשיו רק צריך לעצור את ירדן שועה ודנילו אספרייה.


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר