שחקני הפועל ירושלים חגיגה צילום אורן בן חקון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | תודה לך הפועל

תמיד יהיו ביקורות, טענות ותלונות, אבל חשוב לזכור כי מדובר בעונה היסטורית של הפועל ועל כך צריך להודות לכל העוסקים במלאכה - השחקנים, הצוות המקצועי והניהולי

פורסם בתאריך: 24.5.23 23:49

ברשותכם אחזור עונה אחת אחורה. העונה הראשונה בליגת העל היתה עונה קשה ומתישה, שבסופה ניצלנו מירידה בחסד ולא בזכות. למזלנו מכבי פתח תקווה התפרקה מנטלית, למרות שהיתה טובה מאיתנו. למעשה ירדה במקומנו. אם באותו הרגע מישהו מאיתנו היה מקבל הצצה לעתיד ושומע שאת העונה שלאחר מכן נסיים עם חמישה הפסדים רצופים, הרי שבוודאות היה מניח שירדנו ליגה, וכנראה בצורה מבישה ומבזה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אמנם סיימנו את הליגה השנה עם חמישה הפסדים, ולמרות זאת סיינו במקום הרביעי הפנומנאלי. פשוט מדהים. לקרוא ולא להאמין. הפועל ירושלים הקטנה שכמעט נעלמה מהעולם, חזרה לכדורגל הישראלי והדהימה את כולם.
העונה עשינו זאת בזכות וממש לא בחסד. נהנינו מתקופות של כדורגל מהנה ושוטף, ניצחונות מדהימים על קבוצות גדולות וכמובן ניצחון ענק בדרבי הראשון, לצד תיקו הירואי בדרבי השני. עונה חלומית שעל מנת להאמין שתשוחזר, צריך לגייס הרבה מאוד מהאופטימיות המפורסמת של הברווז והקמע שלנו שיצר דודו גבע ז״ל.
בשורה התחתונה – השלם עלה על סך חלקיו. הצלחנו ללכד חבורת שחקנים די בינונית לכדי קבוצה מצוינת וממושמעת שגם הצליחה לשחק לפרקים כדוגל מהנה ומרתק.
הקרדיט והתודה חייבים להגיע לצוות המקצועי והניהולי: זיו אריה, ליאור זדה, שי אהרון ואורי שרצקי בחסות ועד מנהל חזק, בתוספת ספונסרים נדיבים, הצליחו לבנות ולאמן קבוצה מחויבת שגרמה גם לקבוצות החזקות ביותר לחשוש ולדעת שהנקודות לא מובטחות מולנו.
מיתוס "הנקודות שנשארות בשער הגיא" חזר לחיים, במיוחד בסיבוב הראשון של העונה. אומנם ניכר שחלק מהאוהדים התרגל מהר להצלחה וכאוהדים יש לנו זכות חד משמעית להעביר ביקורת (בצורה נקודתית), אבל למרות זאת, ברור לכולנו שזאת עונה אדירה שנקווה שתוביל לעוד עונות מהנות ומעוררות כבוד.
כמות ההערכה לקבוצה שאני שומע כשאני מדבר עם אוהדים של קבוצות אחרות היא מדהימה ומענגת.
ממליץ לכולנו להקשיב להערכה הרבה שיש להם אלינו. לפעמים מבחוץ קל יותר לבחון ולהעריך, ללא רעשי הקרע של זוטות ככרוז או ויכוחים מינוריים בן אוהדים. עשינו עונה אדירה שתיזכר עוד הרבה שנים קדימה, זכינו לצפות במספר משחקים שהם פשוט לפנתאון.
מגיע לכל המעורבים בהצלחה לקחת אוויר ולהנות, לפני שמסתערים על המשימות לעתיד, או לפחות בד בבד. נוכחנו לדעת שאנחנו בידיים טובות וראויות ולפני כל הביקורות, הטענות והתלונות לצד השבחים והמחמאות לעונה הבאה, נפנה רגע כדי לומר – תודה לך הפועל ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר