אוהדי הפועל ירושלים צילום אורן בן חקון
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | יש להפחית את עלות חבר העמותה בהקדם

אחת המטרות של המועדון בקיץ הוא להגדיל את כמות חברי עמותה, אשר ייתן לוועד המייצג את האוהדים לגיטימיות יתר בנושאים החשובים השונים. כדי הגיע למטרה, חשוב להפחית עלויות, מה שיגרום לקהלים חדשים נוספים להצטרף

פורסם בתאריך: 15.6.23 15:25

לאחר סיומה של עונה מצוינת מבחינה מקצועית ומאתגרת ביציע, מתחילים בהפועל ירושלם לגייס חברי עמותה לקראת העונה הבאה, בתקווה שתהיה עונה לא פחות טובה. אתחיל בהסבר קצר מה מסמלת העמותה ומדוע חשוב להצטרף אליה: עמותת האוהדים מחזיקה בזכויות הניהול של מועדון הכדורגל הפועל ירושלים. ההנהלה מורכבת מארבעה חברי הנהלה שנבחרים על ידי חברי העמותה ושלושה נציגי ספונסרים. שבעה חברים בסך הכל, אשר תפקידם העיקרי הוא לייצג את רצון בעלי הבית, שהם האוהדים חברי העמותה, שמשלמים סכום שנע בן 1,500-1,000 שקל (כולל מנוי) בשביל הזכות לבחור ולהיבחר לוועד המנהל. תפקיד הוועד הוא להתוות דרך ואסטרטגיה עתידית למועדון ולוודא שהדרג המקצועי עומד בה. אין זה תפקידו של הוועד להתערב בצד המקצועי, כפי שאין זה תפקידם של חברי העמותה להתערב בענייני הוועד באופן יום יומי. בשני המקרים שמורה זכות ההתערבות במצבים חריגים, שלשמחתנו כמעט ולא נזקקנו לה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

באופן אישי, אני מנהל דיון כבר שנים על הצורך להוריד את הסכום של חברות בעמותה למחיר כמעט סמלי, וכך לאפשר לכל אוהדי הפועל ירושלים להיות חלק מהעניין מבלי שהנטל הכלכלי יהווה שום פקטור. עד היום טרם שכנעתי את רוב חברי הוועד והם דבקים בעמדתם שהזכות לחברות בעמותה אמורה לעלות כסף.
יתכן והם צודקים, ויש טעם לחשש מהורדה משמעותית של החברות, אבל אמשיך לנסות לשכנע שעדיף כמות גדולה יותר של חברי עמותה, אפילו במחיר ויתור על כסף בקופה. הסיבה העיקרית לעמדתי היא שבורכנו בספונסרים נדירים, שותפי דרך אמיתיים ונדיבים שבזכותם אנחנו יכולים להתמודד במרכז במת הכדורגל הישראלי.
סכום הכסף שחברי העמותה מזרימים לקופת המועדון הינו סכום מכובד, אך לא עליו נצליח או ניפול. המשמעות של עמותת אוהדים גדולה וחשובה מאין כמותה לנראות של המותג כ”מועדון אוהדים”. כמות גדולה של חברי עמותה ייתן לוועד שמייצג את האוהדים לגיטימיות יתר בכל משא ומתן עתידי על עתיד הקבוצה, וחשוב מזה, כמות גדולה של חברי עמותה שתכיל את כל אוהדי הפועל, אשר תייצג נכון את כלל הדעות של אוהדנו השונים.
נראה כי קיים קונצנזוס די רחב על כך שנכון לנו להיות קבוצת אוהדים שלא תלויה בבעל הון אחד, טוב ועמיד ככל שיהיה. השנה התחלנו לגייס חברי עמותה מוקדם מהרגיל, כולי תקווה שנצליח במשימתנו ואני קורא לכל אוהדי הפועל ירושלים לדורותיהם להצטרף לעמותה וליציע, על מנת לחזק את קבוצתנו האהובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר