שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)

דעה | סומכים על הצוות המקצועי

אנחנו שומעים על החתמות של שחקנים בשורות הקבוצה כשחלקם הגדול הוא צעיר ולא מוכר, אבל אני סומך על הצוות המקצועי המצויין שיש לנו שיריכב גם השנה קבוצה איכותית

פורסם בתאריך: 20.7.23 14:36

שבוע ועוד שבוע, החתמה ועוד החתמה, והנה אנחנו לפני פתיחת עונה חדשה, שבוע לפני המשחק הראשון בגביע הטוטו נגד הפועל ת"א, ועדיין לא יודעים לאן פנינו מועדות. לאחר עונה מוצלחת שבה סיימנו במקום הרביעי, היה ברור לכולם שכוכב הקבוצה גיא בדש יעזוב לקבוצה גדולה, וכן חלק משחקני הקבוצה יעזבו ובמקומם יבואו חדשים.
התוודענו כולנו לעודף תקציבי בזכות ההצלחה וכן ממכירת גוני נאור ואחמד סלמן, כשחלקו הלא מבוטל הגיע לשדרוג חוזי השחקנים שנשארו. והנה כולנו רואים שוב ושומעים על החתמות שחקנים צעירים, שחקנים מליגות נמוכות על מנת לעבות את הסגל מתוך תקווה לפגוע בשחקן זול שיהיה תגלית. זה נובע כי עלות השחקנים "הבכירים" בארץ הוא גבוה מאוד בעיני, ובעלי הקבוצות ו/או סוכני השחקנים מבקשים סכומים שלרוב אינם שווים את מחירם בין אם זה שכר או דמי העברה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

הדבר מביא חלק מהאוהדים לחשש גדול, שדווקא נחלשנו העונה בסגל השחקנים לעומת העונה האחרונה (למרות שממתינים לשחקן זר נוסף ושחקן כנף ישראלי), אבל שוכחים שיש לנו דבר נוסף בקבוצה מלבד חומר שחקנים – וזה מאמן מצוין. אני בטוח שזיו אריה דרך בניית הקבוצה וביחד עם שי אהרון, ערים למצב "השוק" ודואגים שבעזרת תלכיד טוב, חדר הלבשה ללא אגו וכבוד מדומה, יכולים בנקל לשחזר את ההישג של העונה הקודמת ואף יותר. נכון שלפעמים אנחנו רואים את הנעשה בקבוצות אחרות, אבל כמאמר השיר "בית"ר, חולון או מכבי לא מעניינות אותי" – ניתן גיבוי מלא לשי אהרון וזיו אריה על בחירתם בשחקנים החדשים גם אם הם לא מוכרים לכולם וללא "הישגים" מיוחדים.
לעומת זאת, בקבוצת הנשים נראה שסגל הקבוצה השתדרג בשחקניות אשר ייתנו לנו קפיצה לעומת העונה הקודמת. החתמות על חוזים חדשים לכוכבות הקבוצה (שטיינשטינר, חיטמן, יהלי ועוד), וכן חיזוק בעמדת השוערת, התקפה ועוד. אבל ההצלחה האמיתית השנה תהיה בהגדלת כמות האוהדים ובעיקר אוהדות ביציע, כדי לתת להן הדחיפה שראויות וכדי שישמחו אותנו בשיפור מקום אחד בטבלה שפירושה אלי-פות.
השבוע יחול ט' באב, יום בו נחרב בית המקדש לפני 1955 שנה. בית המקדש נחרב בגלל עוון של שנאת חינם, שנאה ללא תכלית, שנאה בלי סיבה, אלא סתם. לכן מנצל במה זאת במיוחד בתקופה הזאת, נשתדל לאהבת חינם גם אם לא מסכימים על הקורה במדינה, יכולים לא להסכים, אבל מחוייבים לכבד גם את החושב אחרת ממך, כי אחרי הכל "אין לי ארץ אחרת". יאללה הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלי דניאל

    גיא בדש? לא נגע בכדור במשחק נגד מכבי תל אביב השתן עלה לו לראש בשום קבוצה לא יצליח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר