יוסי סאסי אופיר עזו (צילומים: עידו צימרמן, אורן בן-חקון)
יוסי סאסי אופיר עזו (צילומים: עידו צימרמן, אורן בן-חקון)

דיבורים כמו חול: הסאסים שוב הפרו הבטחה

משפחת סאסי הבטיחה לשלם את משכורות אוקטובר ונובמבר בשני צ'קים דחויים, אז הבטיחה. המאמן עזו: "השחקנים צריכים לקבל צל"ש"

פורסם בתאריך: 28.12.17 13:07

שביתה. חזרה לאימונים. ושוב שביתה. כך נראה השבוע האחרון של שחקני הפועל ירושלים, והכל באדיבות הסאסים.

בשישי שעבר, כידוע, הפועל ירושלים הביסה את דליית אל כרמל, טיפסה למקום השישי והתקרבה כדי שלוש נקודות בלבד מהמקום החמישי שמקנה השתתפות בפלייאוף. אבל רצף הניצחונות (שלושה), היכולת המקצועית והמצב בטבלה הופכים להיות ללא רלוונטיים כשהשחקנים, המאמן ואנשי המנהלה לא מקבלים את שכרם, וזאת על אף הבטחות חוזרות ונשנות מצד יוסי ודודו סאסי.

לאחר המשחק בשישי שעבר, קיבלו השחקנים חופש עד ליום שני, אלא שבמקום אימון החליטו השחקנים על שביתה, זאת לאחר שלא קיבלו את משכורות אוקטובר ונובמבר למרות הבטחה מפורשת.


יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

הצליח להפתיע – סאסי (צילום: עידו צימרמן)


ביום שני בערב, ולאחר מגעים אינטנסיביים שניהל המאמן אופיר עזו הן עם שחקניו והן עם הבעלים, הובטח כי המשכורות ישולמו לשחקנים בשני צ'קים דחויים – האחד ל-5.1 והשני ל-5.2. לא אידיאלי, אבל בכל זאת משהו.

השחקנים חזרו ביום שלישי להתאמן, אך בסיום האימון, כשקיבלו את המעטפות עם הצ'קים כפי שהובטח להם, חשכו עיניהם של חלק מהשחקנים. סאסי הצליח, שוב, להפתיע ולהדהים אותם.

צ'קים אמנם היו, אך רק שישה שחקנים קיבלו את מלוא שכרם. בעלי השכר הגבוה, בהם המאמן עזו, הייתם חלבי, שגיא יוסף ואחרים, קיבלו שכר על חודש אחד בלבד בשני צ'קים דחויים, ואילו עובדי המועדון האחרים – המנהל יוסי פסו, מאמן השוערים מוטי מזרחי והפיזיותרפיסטים לא קיבלו שכר בכלל.

השחקנים ההמומים החליטו, כולל אלה שקיבלו את מלוא שכרם, שלא לקחת את המעטפות והודיעו כי הם חוזרים לשבות. "אני פשוט בהלם", אומר הייתם חלבי ל"ספורט כל העיר". "אנחנו חודשיים בלי משכורת, הסכמנו ללכת לקראת סאסי ולדחות את השכר, אבל לא בשני צ'קים דחויים. הם עברו כל גבול".


אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)

על סף שבירה – עזו (צילום: אורן בן-חקון)


למרות הדברים הללו, בלילה שבין שלישי לרביעי ואחרי אינספור שיחות ביניהם ועם המאמן עזו, החליטו השחקנים לסיים את השביתה ולחזור, שוב לאימונים, תוך שהם מקבלים הבטחה נוספת שהשכר של חודש נובמבר ישולם להם עד ל‑10.1.

המאמן עזו, שביום שלישי נשמע אובד עצות והיה על סף שבירה, מציין בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "השחקנים צריכים לקבל צל"ש. בשעות הלילה של שלישי הוחלט שחוזרים להתאמן והוסכם ללכת עוד קצת לקראת המועדון. אבל המצב לא קל, השחקנים מרוסקים נפשית וכלכלית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אצל משפחת סאסי הכל לגיטימי. פירקו את הפועל ירושלים וממשיכים בדרכם העקבית. עזו, פסו, חלבי, שגיא וכל השאר, תהרגו אותי מה אתם עושים שם. מתעקש להבין, לא הולך לי. תשחקו במוסמוס, הרבה יותר טוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר