אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)
אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)

עזו: "אני לא רואה קצה של אור"

הכאוס אצל הסאסים ממשיך לחגוג, ומספר שחקני הרכב, בהם גם מלך השערים חלבי והבלם זהבי, רוצים לעזוב. השוער חאיק: "לא אשאר אם שחקנים יעזבו"

פורסם בתאריך: 8.1.18 20:37

הבלגן שחוגג בהפועל הגיע השבוע גם לכר הדשא, כשהקבוצה נחלה ביום שני שעבר את הפסדה הראשון מזה שבעה משחקים (1:0 להפועל אום אל פאחם). "אנחנו בהחלט מאוכזבים", מציין השוער אמל חאיק, "אבל עדיין יכולים להיות גאים במה שעשינו בתקופה האחרונה. נצטרך לאסוף את עצמנו בפגרה של השבועיים הקרובים".

אלא שזה, כפי המסתמן, לא יהיה פשוט, כי ההפסד על כר הדשא הוא הצרה הפחות חמורה של הפועל. מה שנראה הרבה יותר אקוטי, הוא מה שעומד להתרחש עד ל-15.1, אז ייסגר חלון ההעברות בליגה א', כשכל הסימנים מעידים על עזיבה של לא מעט שחקנים.

שחקן מזן אחר - חאיק (צילום: הפועל ירושלים)

אמל חאיק (צילום: הפועל ירושלים)

ולמה זה קורה? בשל ההתנהלות הכושלת של הסאסים, שאמנם העבירו לשחקנים את משכורות חודש אוקטובר בשבוע שעבר ואף הבטיחו, שוב, להעביר גם משכורות חודש נובמבר ביום רביעי הקרוב, 10.1, ככל הנראה בצ'קים דחויים, לחלק לא מבוטל מהשחקנים נמאס.

המיאוס הזה הוביל מספר שחקנים בכירים להחליט לחפש לעצמם קבוצה עם עתיד בטוח יותר. ראשון העוזבים הוא הקשר האחורי עמיד מחאגנה, שחתם השבוע בהפועל עכו, שם משמש דויד מרטן כעוזר מאמן.

 

 

גם החלוץ עבד גבארין נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון, כשסוכנו דודו דהאן מחפש קבוצה שתקלוט אותו. שחקן נוסף ששוקל את דרכו בהפועל הוא הייתם חלבי, מלך שערי הקבוצה, שבשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין כי "אני עדיין לא יודע מה קורה איתי, נראה בימים הקרובים. הייתי רוצה להישאר, אבל המצב בהפועל לא פשוט. המצב קשה מאוד ולא מתאמנים סדיר. אם לא יהיה שינוי בזמן הקרוב, הפועל תלך למקומות לא טובים. הכי גרוע זה שבטדי ביום שני, הרגשתי שאני משחק במגרש חוץ. מעט מאוד אוהדים שלנו, מול רוב שלהם".

שחקן רביעי שרוצה לעזוב הוא הבלם אור זהבי, שביקש מראשי הקבוצה שחרור. בנוסף לכך, גם השוער חאיק מדגיש כי "לא אשאר אם שחקנים שהם חברים שלי יעזבו. אף אחד לא יסכים לבזות את עצמו".

העזיבה ההמונית המסתמנת עשויה להוביל גם את המאמן אופיר עזו לשים את המפתחות, כך לפחות הוא אומר השבוע ל"ספורט כל העיר": "אמרתי לדודו סאסי חד משמעית שעד יום ראשון ארצה לדעת מי עוזב, ומי יגיע במקום. אם יעזבו שחקנים ולא יגיעו אחרים אני לא יודע אם אמשיך. הדברים הולכים לכיוון לא טוב. בגלל הפגרה נתתי לשחקנים חופש וביקשתי מהם שינקו את הראש. ביקשתי מכל מי שרוצה לעזוב לקבל החלטה עד ליום ראשון כי אני רוצה לדעת שמי שנשאר עושה זאת עם ראש נקי. נמאס לי מכל מה שקורה. אני נאבק ולא רואה אפילו קצה של אור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר