דודו סאסי, הייתם חלבי (צילומים: פרטי)
דודו סאסי, הייתם חלבי (צילומים: פרטי)

עלייה? הפועל של סאסי משחררת שחקני מפתח

חלון ההעברות בליגה א' על סף סיום, אבל הפועל לא מתחזקת אלא נפרדת. בינתיים עזבו מחאגנה וחלבי, שמסביר: "לא קיבלנו את המינימום"

פורסם בתאריך: 11.1.18 13:15

חלון ההעברות בליגות הנמוכות יסתיים ביום שני, 15.1, ובעוד קבוצות אחרות בליגה א' צפון מתחזקות ומשדרגות את הסגל, בהפועל של הסאסים עובדים הפוך –עם שחרורים, וזאת על מנת להקל על התקציב, הנמוך ממילא.

באימון של יום שני, שהגיע אחרי מנוחה שקיבלו השחקנים מהמאמן אופיר עזו, התייצבו 15 שחקנים בלבד למגרש בהר חומה. 15 ועוד שחקן נוער, אם לדייק.

מי שנעדרו הם כל שחקני הרכש מאזור הצפון, שכולם בדרך לעזוב את הפועל ולחתום בקבוצות אחרות. הקשר עמיד מחאגנה נפרד מחבריו בהפועל בהודעה ששלח בוואטס אפ הקבוצתי, שבה כתב: "אני עוזב את הקבוצה ועובר להפועל עכו. התקדמתי לשם בזכותכם… שיהיה הרבה הצלחה לכם. מתרגש לעזוב אתכם, אבל זה הכדורגל. תודה על הכול משפחה".

הייתם חלבי (צילום: פרטי)

הייתם חלבי (צילום: פרטי)

שחקן מפתח נוסף שעוזב הוא החלוץ הייתם חלבי, שאמנם הגיע למגרש האימונים בהר חומה ביום שני אך רק כדי לסגור את ענייניו הכספיים מול דודו סאסי, שנתן לו את שכרו בשני צ'קים דחויים, ולהיפרד מחבריו.

 

"החודש האחרון לא היה פשוט עבורי", מסביר חלבי בשיחה עם "ספורט כל העיר", "לא קיבלנו את מינימום התנאים שהגיעו לנו. גם כשניצחנו שלושה משחקים ברצף לא קרה כלום. חשבתי שנתמודד על עלייה, חשבתי שנקבל את המינימום, רציתי לתקן את הירידה מהשנה שעברה, אבל לא פשוט לחיות שלושה חודשים בלי משכורת. מקצועית הלך לי טוב. שבעה שערים בכל המסגרות בשלושה וחצי חודשים שאני פה, עזרתי כמה שאני יכול. אני מאמין שהפועל נשארה בליגה, כי יש פער של 11 נקודות מהקו האדום. הפועל תמיד תהיה בלב שלי ואני מקווה שיהיה בסדר, למרות שהמצב רק הולך ומידרדר".

דודו סאסי (צילום: פרטי)

דודו סאסי (צילום: פרטי)

שחקנים נוספים שנראה שלא ימשיכו הם הבלם אור זהבי והקשר אימן כיאל, אך המאמן אופיר עזו והמנכ"ל סאסי לוחצים עליהם להישאר ומסרבים לשחרר אותם.

ומה עם רכש? המאמן עזו ממשיך לקוות ולהאמין שיגיעו שחקנים, וטובים. "אני מקווה שמוסא סלמן יסגור", אומר עזו ל"ספורט כל העיר" ומוסיף, "ואני מקווה שגם איציק כהן, אבל אין לדעת".

אלא שלפחות מבחינת כהן נראים הדברים רחוקים: "דודו סאסי דיבר איתי, אמרתי לו שאין לי בעיה לחתום אפילו לשנה וחצי, אם ייתנו לי מה שאני מבקש פלוס ערבויות, אבל אין להפועל כסף לשלם לי".

עזו מסכם: "אם מוסא מגיע במקום מחאנגה אז אני לא רואה נפילה. השאלה היא אם איציק יגיע. נמתין עוד כמה ימים, במידה ולא, כל אחד יקבל את ההחלטה הטובה עבורו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדי

    עזו אתה פראייר של סאסי. תעזוב אותו. אין לך עתיד שם. כל הכבוד לחלבי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר