אור זהבי (צילום: פרטי)
אור זהבי (צילום: פרטי)

אור זהבי: "אני מאמין שנהיה בפלייאוף"

כובש שער הניצחון הדרמטי על קרית אתא מוסיף: "למרות הקשיים אנחנו מסתדרים עם מה שיש"

פורסם בתאריך: 28.1.18 09:26

הצרות בהפועל של סאסי, כידוע, לא נגמרות: מגרש האימונים בקרית היובל עדיין לא מחובר למים ונראה כמו דיר, המשכורות לא משולמות בזמן וגם כשהן ניתנות אז בצ'קים דחויים, חלון ההעברות נסגר והקבוצה מאבדת שחקני מפתח. אבל מסתבר שעל כר הדשא מפגינים השחקנים של אופיר עזו אופי ונחישות כמעט בלתי נתפסים.

ביום שישי שעבר חזרה הפועל מפגרה והשיגה ניצחון חשוב מאוד על מכבי עירוני קרית אתא מפנדל של הבלם אור זהבי עמוק בתוך תוספת הזמן, וזאת למרות שבמהלך המחצית השנייה שיחקה הפועל בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של החלוץ עבד גבארין.

"ההישגים שלנו הם תוצאה של מאמץ גדול של כל השחקנים בקבוצה", אומר גיבור הניצחון זהבי בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אנחנו קבוצה צעירה, שחקנים שרוצים מאוד להצליח. נכון, לא התחזקנו כמו שאופיר רצה, אבל זה כבר שייך להיסטוריה ולמרות הקשיים אנחנו מסתדרים עם מה שיש. אני מאמין שניכנס לפלייאוף, אם מוציאים את רובי שפירא, שאני מאמין שתעלה מהמקום הראשון, אנחנו בין ארבע הקבוצות הכי טובות בליגה".

זהבי מוסיף ומדבר על הבעיות שיש בהפועל ואומר: "אנחנו מכירים את הקשיים, אני יודע איפה אני נמצא, אבל אנחנו עם אופיר ביחד. הוא עוזר לנו מאוד, מקדיש זמן לכל שחקן ושחקן, הוא השחקן ה-12 שלנו, ואנחנו משתדלים להחזיר לו על המגרש. חשוב לי להדגיש את התיאום המופלא שלי עם עידן שטיין, שיחקנו יחד בנוער בית"ר, אנחנו מכירים מצוין אחד את השני".

אור זהבי (צילום: פרטי)

אור זהבי (צילום: פרטי)

 

 

מצטיין נוסף במשחק, ובכלל מאז תחילת העונה, הוא השוער אמל חאיק, שספג עד כה תשעה שערים בלבד. בשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין חאיק כי "זה היה אחד הניצחונות הכי גדולים שהיו לנו בשנים האחרונות, וזה גם היה אחד המשחקים הכי קשים שהיו לי בקריירה. היתה רוח מטורפת, בעטו לי כמה כדורים שרק בשנייה האחרונה הצלחתי להגיב להם".

"אני שמח מאוד שניצחנו", מוסיף המאמן עזו. "למרות שלא התחזקנו, אני מאמין בכל השחקנים שנמצאים היום בהפועל, אנחנו מוציאים את המקסימום מהסגל. לכבוש עשרה שערים בחמישה משחקים ולספוג שער אחד בלבד, זה מאזן שמדבר בפני עצמו".

ביום שני תשחק הפועל נגד הפועל הרצליה בחוץ, והמאמן עזו, שפוצץ את האימון של יום ראשון בעקבות התרופפות משמעת, תרגל מערך הגנתי של שלושה בלמים. "הרצליה התחזקו", הוא מציין, "אבל אנחנו נלך על מנת להביא נקודות. צריך לבוא ולעשות לחץ גבוה מהתחלה. יש לנו הגנה מצוינת, וננסה להפתיע במתפרצות, למרות שאיבדנו מהירות עם העזיבה של הייתם חלבי ואימן כיאל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר