אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)
אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)

עזו: "על פניו הכל בסדר, אבל זה ממש לא המצב"

הפועל התבססה במקום החמישי בליגה א' צפון, אבל המאמן לא מרוצה ומסביר: "השחקנים שואלים מה עם המשכורות ואין לי תשובות. זה לא קל"

פורסם בתאריך: 15.2.18 11:57

הכאוס הניהולי בהפועל נמשך. המשכורות לא משולמות בזמן, כששחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו את שכר חודש דצמבר, מתקן האימונים בקרית היובל עדיין מושבת, אבל את אופיר עזו והשחקנים שלו זה לא מעניין. הם ממשיכים להדהים ולהשיג תוצאות טובות על כר הדשא.



בחמישי שעבר השיגה הפועל ניצחון על מכבי צור שלום וקיבעה את מעמדה במקום החמישי, שמוביל כידוע להשתתפות במשחקי הפלייאוף על העלייה. "נשארו לנו עוד 11 משחקים", אמר המאמן עזו לשחקנים שלו ביום שני האחרון, "תנו את המקסימום".

בינתיים, כאמור, זה נראה טוב. גם אם קשה להסביר, השחקנים הצעירים של הפועל מצליחים מדי שבוע לנתק את עצמם מכל הבעיות שמסביב ומהעובדה שהם לא מקבלים את שכרם. גם עזו, שנמצא עם השחקנים באותה סירה, מצליח עד כה מעל המצופה. בשבעה משחקים שהוא על הקווים עומד המאזן שלו על ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד, עם יחס שערים של 2:10.

בשיחה עם "ספורט כל העיר" השבוע מתייחס עזו לניצחון על צור שלום ואומר: "נתנו בעיטה לכל התחתית. מאוד חששתי מהמשחק הזה, ניצחנו במשחק פחות טוב שלנו, ואם במשחק פחות טוב יצאנו מנצחים, זה משהו שמראה על הרבה אופי. הקרדיט הוא לילדים האלה שמאמינים בעצמם, למרות שהם חודשיים בלי משכורות, למרות שחמישה שחקנים עזבו, התנאים לא תנאים, והם באים כל משחק ונותנים הכול מעצמם. אני חושב שהצלחנו להחזיר טיפה את כוח ההרתעה שהיה להפועל ירושלים. נכון שיש לי קצת חלק בזה, כי אני זה שמחזיק אותם, אבל אני עדיין לא מאמן גדול, הם אלה שגורמים לי להיות טוב ושידברו עלי טוב. אני רוצה להודות לאוהדים שמגיעים ואחרי כל משחק מריעים לשחקנים ומכירים להם תודה על כך שהם נותנים את המקסימום למרות שהמצב לא אידיאלי".

כמה אפשר יהיה למשוך את השחקנים בלי משכורות?
"זה בהחלט נושא כואב. אחרי כל אימון השחקנים באים ושואלים אותי מה עם המשכורות, אני רואה את הפרצופים שלהם ואין לי תשובות. זה לא קל. האימונים בקצב טוב, כאילו, על פניו הכל בסדר, אבל זה ממש לא המצב. תודה ליוסי סאסי על כל השנים שנתן מעצמו, אבל כלכלית ונפשית, יוסי לא יכול להמשיך יותר".

 

 

יש לציין כי בשני המשחקים האחרונים לעזו יש עוזר. בהתנדבות כמובן. מדובר על שחקן העבר תומר סולטן, שהסכים לסייע לעזו בתור טובה אישית.

"אני מתנדב למען הקריירה של אופיר", מסביר סולטן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אין לי שום חוזה בקבוצה, אני מגיע ותורם מזמני למען אופיר ורק למענו".

אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)

אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)

כך או כך, בעקבות הניצחון האחרון, התבססה הפועל, כאמור, במקום החמישי והשוער אמל חאיק בטוח ש"המקום שלנו הוא בין חמש הראשונות. כשנבטיח את המקום הזה בסיום הליגה הסדירה נעשה את המקסימום כדי לנסות ולהפתיע".

בשישי תשחק הפועל נגד הפועל טבריה (12:00 בטדי), שהיא אחת המאכזבות הגדולות של הליגה בשבועות האחרונים. רצף תוצאות לא טובות הוביל את טבריה אל המקום השביעי בטבלה, אך היא עדיין אחת היריבות הישירות של הפועל בקרב על המקום החמישי. "אנחנו חייבים לנצח ולהוריד אותם מהגב שלנו", מציין גורם בהפועל. "אם נצליח לקחת את הנקודות ולפתוח מהם פער של 5 נקודות הם יתפרקו. מצד שני, אם נפסיד נחזיר אותם לעניינים ואסור שזה יקרה".

טבריה ביקשה להקדים את המשחק ליום חמישי, אך עזו סירב לכך והוא מסביר ש"גם בנו אף קבוצה לא התחשבה שביקשנו. ובכל מקרה, אם אני יכול לתת לשחקנים שלי עוד יום חופשי ולהוריד עומסים אז אני בהחלט מעדיף לעשות את זה מאשר להתחשב בטבריה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר