עידן שטיין, בלם הפועל ירושלים (צילום: פרטי)
עידן שטיין, בלם הפועל ירושלים (צילום: פרטי)

שטיין: "הפועל ירושלים חייבת להיות בפלייאוף"

בלם הפועל מסמן מטרות ברורות למרות הבעיות והעיכובים במשכורות. היום, שישי, תשחק הפועל בחוץ נגד מ.ס. רובי שפירא

פורסם בתאריך: 1.3.18 11:19

החבורה האדומה של אופיר עזו ממשיכה לעשות יש מאין, כשביום שישי שעבר, פחות מיומיים לאחר עוד כאוס ואיומים בהשבתה בשל בעיות בתשלום המשכורות, הצליחו שחקני הפועל ירושלים להשיג ניצחון חשוב על מועדון ספורט טירה.

בעקבות הניצחון הפועל ירושלים התבססה במקום החמישי בטבלה, שמבטיח השתתפות בפלייאוף על כרטיס העלייה, והיא רחוקה כדי שלוש נקודות מהפועל טבריה שבמקום השישי.

כאמור, הניצחון הזה הושג לאחר בלגן גדול ששרר בהפועל רק יומיים קודם לכן. בסיום האימון של יום רביעי קיבלו השחקנים מעטפות עם שכר חודש דצמבר, אולם כשהמעטפות נפתחו העצבים הגיעו. הצ'קים היו דחויים ל-10.3, ובו ברגע החליטו השחקנים להחזיר את המעטפות והודיעו כי אין בכוונתם להתייצב למשחק נגד טירה ביום שישי. מאוחר יותר באותו היום הודיע המאמן עזו על התפטרותו.

המנכ"ל דודו סאסי נלחץ מההודעה של עזו ומאיום השביתה של השחקנים, ולאחר אין ספור שיחות עם כל הצדדים, כולל עם אביו יוסי סאסי, הוא הבטיח מפורשות לשחקנים ולעזו שאת המשכורות הם יקבלו במזומן ביום שישי. מה שאכן קרה לשמחתם של כולם.

כך או כך, שחקני הפועל ירושלים, כאמור, משתדלים מאוד לנטרל את היכולת מהבעיות הרבות ששוררות בקבוצה. אחד מאלה שעושים זאת על הצד הטוב ביותר הוא הבלם עידן שטיין, אחד המצטיינים של הפועל העונה, שבשיחה עם "ספורט כל העיר" מסביר כי "המצב לא פשוט אבל את כל הקרדיט צריך לתת למאמן אופיר עזו. הוא נותן את הנשמה ותמיד דואג לנו, גם מאחורי הקלעים. לא קל לאמן שחקנים שלא מקבלים משכורות בזמן, ולהמשיך להגיע לאימונים ולעשות הכול על מנת להצליח. יש לנו גם חדר הלבשה מאוד מגובש וזה מאוד עוזר שכולם מאוחדים למרות המצב הקשה".

 

 

שטיין מוסיף ומתייחס לעתידו ומציין כי "אני לא יודע מה יהיה. אני אוהב את הפועל, זה מקום שבו גדלתי מגיל שמונה, ועם כל הבעיות שיש, כשחקן צעיר שמשחק כל הזמן בהרכב, אני מקבל המון ביטחון, וכמוני גם כל שאר הצעירים שיש לנו. אולי יש לנו קבוצה פחות כישרונית מזו שפתחה את העונה, אבל זו בהחלט קבוצה יותר לוחמת, ובליגה א' צריך שיעמדו 11 לוחמים על המגרש. המטרה שלנו היא הפלייאוף, אנחנו חייבים להיות שם".


אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)

אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)


היום, שישי, ממתין לשטיין ולהפועל מבחן מאוד קשה, נגד מ.ס. רובי שפירא (13:30 באצטדיון נשר), שלמרות ירידה גדולה ביכולת עדיין רואה את עצמה כמועמדת לעלייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר