שחקן מזן אחר - חאיק (צילום: הפועל ירושלים)
שחקן מזן אחר - חאיק (צילום: הפועל ירושלים)

"זו יכולה להיות עונה עם רגעי אושר קסומים"

שוער הפועל אמל חאיק מאמין שלמרות ההתחלה הקשה, עוד אפשר לעשות משהו העונה. בשישי תפגוש הקבוצה את מגדל העמק

פורסם בתאריך: 22.3.18 13:00

אחרי ההפסד להפועל שפרעם לפני שבועיים הגיעה בשישי שעבר הפועל למשחק חוץ מול הפועל אסי גלבוע, שאותו היא סיימה בתיקו – ה-11 של הקבוצה העונה. ולמרות זאת, האדומים יצאו מעודדים מהעובדה שאחרי שני משחקים שבהם ההגנה ספגה, הן בניצחון 1:2 על רובי שפירא בחוץ והן בהפסד הביתי לשפרעם, חזרה הגנת הברזל של המאמן אופיר עזו לשמור על שער נקי, וזאת למרות שבמהלך המחצית השנייה המאמן עצמו הורחק.



"זה היה משחק של הרחקות, שבו קבוצה מקבלת מצב נייח, מנצלת, מנצחת והולכת הביתה", מציין השוער אמל חאיק. "זה היה יכול לקרות לנו עם הפנדל שקיבלנו בדקה ה-89, אבל לצערנו המשחק נגמר רק בתיקו. בהתחשב במגרש הגרוע מאוד שבו שיחקנו, אחד הגרועים בליגה, גם נקודה זה בסדר".

הבלם עידן שטיין מוסיף: "אם היינו כובשים את הפנדל הכל היה נראה אחרת, והיינו יכולים להיות ממש חזק בתמונת הפלייאוף. אבל גם כך עלינו בחזרה למקום החמישי, והכל תלוי בנו. אנחנו עם הפנים קדימה".

הקדימה הזה יקרה בשישי, כשהפועל תשחק נגד מגדל העמק (13:00 בהר חומה) למשחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. במהלך השבוע התבקשו השחקנים להיות ממוקדים ומוכנים לקראת משחקי ההכרעה. החלוץ עבד ג'אברין ייעדר מהמשחק בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ובר שלום יפתח במקומו בהתקפה, לצד מיכאל בן ברוך.

"אנחנו יכולים להפוך את העונה הזאת מאחת מסויטת לעונה עם רגעי אושר קסומים, כיוון שלסיים עונה כמו זאת בפלייאוף זה פשוט נס", מוסיף חאיק. "אנחנו צריכים לחשוב שמעכשיו ועד לסוף העונה מתחילה ליגה של שישה משחקים, ושעלינו לנצח כל משחק".

בעניין אחר. ל"ספורט כל העיר" נודע כי איש העסקים דובי גולדברג, בעלי סופר המושבה, נמצא במשא ומתן מתקדם להעברת האחריות על מחלקת הנוער לידיו.

"אני מתכוון לקחת את מחלקת הנוער של הפועל, להפריד אותה מהבוגרים ולהקים אותה לתחייה מחדש, בתקציב של שלושה מיליון שקלים", מסביר גולדברג. "אנחנו נייצר שחקנים ונעביר אותם לבוגרים תמורת כסף. אני מקווה להפוך את המחלקה לאחת המפוארות בארץ. זאת בשורה גדולה: הבנייה של הנוער תסייע גם לבוגרים כמובן".

 

 

המנכ"ל דודו סאסי מאשר: "הכיוון הוא להעביר לדובי אחריות על כל המחלקה, בחוזה לשלוש שנים לפחות. דובי לא מתכוון לקחת כסף מהרווחים. הכול יוחזר ויושקע במחלקה".

בעניין נוסף: אחרי אינספור דחיות, השבוע נקבע כי דיון ההוכחות והסיכומים בתיק של שיכון ובינוי נגד עמותת סאד"ר בבעלותו של יוסי סאסי בעניין המגרש בקרית היובל יתקיים ב-30.4.18 בבית משפט השלום בעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר