בתמונה אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)
בתמונה אופיר עזו (צילום: אורן בן-חקון)

"אסור להספיד את הפועל. יש פוטנציאל אדיר לקבוצה הזאת"

למרות שנדמה כי דבר לא קורה, המאמן אופיר עזו לא מתייאש ומצהיר: "אם סאסי ימשיך להיות הבעלים, לא אהיה בקבוצה"

פורסם בתאריך: 26.5.18 10:12

שלושה שבועות אחרי משחק הליגה האחרון ובהפועל, כמו בהפועל, אין חדש תחת השמש: משכורות פברואר, מרץ ואפריל טרם שולמו, למרות שאישור הניהול התקין הגיע ונעשתה העברה לחשבונות השחקנים; הבעלים יוסי סאסי עדיין מספר באופטימיות על אפשרויות כאלו ואחרות למכירת זכויות הניהול; איש העסקים דובי גולדברג מוסיף לתכנן תוכניות על הפיכת מחלקת הנוער ל"בית"ר נס טוברוק של ירושלים"; והסאגה המשפטית הבלתי נגמרת בעניין עתידו של המגרש בקרית היובל מול חברת 'שיכון ובינוי' נמשכת – עם דיון נוסף שנקבע לתאריך 3.6.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

למרות זאת המאמן, אופיר עזו, נותן עוד צ'אנס וממתין שכל הדברים הללו יגיעו לקו הסיום כדי להתחיל לחשוב על העונה הבאה. "אם יוסי סאסי ימשיך להיות הבעלים עונה נוספת, אני לא אהיה בקבוצה – עם כל הצער שבדבר", אומר המאמן אומר בריאיון ל"ספורט כל העיר". "אם הוא ימשיך, הפועל תלך בדרכן של הפועל בית שאן והפועל דלית אל כרמל. הפועל צריכה בעלים עם יכולות, עם חזון, עם כישרון ניהולי. ועדיין, אסור להספיד את הפועל. יש פוטנציאל אדיר לקבוצה הזאת".

עירוני בית שמש לוחצים עליך להגיע ולהיות הקובע הבלעדי בקבוצה. מה תחליט?

"היו"ר של עירוני בית שמש מתקשר אליי כל יום, מבקש לדעת מה יהיה איתי. אני דוחה אותו בשלב זה, ומחכה להפועל. זה הבית שלי, זה המקום שאני הכי מחובר אליו, לקהל, לכולם".

אתה מדבר עם יוסי סאסי? מנסה להבין אם יש חדש?

"עם יוסי סאסי דיברתי אולי פעם אחת מאז שמוניתי למאמן הפועל. אני בקשר רציף עם דודו המנכ"ל, ומקבל ממנו עדכונים. אני שומע שיש דיבורים עם גורמים שמעוניינים לקחת את הניהול בשלב הראשון. אם שמם עדיין לא יצא לתקשורת, אז אולי קורה פה משהו טוב".

יש לך השפעה כמעט מאגית על השחקנים. אתה מבקש מהם להמתין ולחכות להפועל?

"לא. היה לי קל ולא קל להחזיק את השחקנים בכל התקופה הזו. תמיד אמרתי להם שיהיה טוב, ואני עדיין מאמין שיהיה, אבל כששלושה חודשים הם לא קיבלו משכורות אני לא יכול לומר להם שיחכו. אם יש להם הצעה טובה יותר מבחוץ, אני אומר להם 'לכו על זה'. טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ".


יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)


הפועל תספוג מכה קשה נוספת אם השחקנים הצעירים והמוכשרים האלה יעזבו.

"חד משמעית. אני מדבר על שחקנים כמו אמל חאיק, עידן שטיין, אור זהבי, גל אמסלם, גיא אסרף, שגיא יוסף הוותיק – אני חושב שבזכותם החזרנו את הזהות להפועל, הם הפכו לעמוד התווך של הקבוצה בתקופה מאוד קשה. אנחנו יכולים ליצור סביבם אם נוסיף לידם שחקנים כמו איציק כהן ומוסא סלמן, עוד שניים-שלושה מבחוץ ועוד שניים-שלושה מהנוער, יהיה לנו תלכיד מצוין לעלייה".

לא ציפו שתסיימו במקום השישי. כולם הימרו שהפועל תרד ליגה והנה, נגעתם בפלייאוף, אבל בדקה ה-90 ירדתם למקום השישי. מאוכזב?

"האכזבה שלי היא לא מהתוצאות. עשינו 11 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. זה הישג פנטסטי. מצד שני, ההישגיות נבלמה בגלל אי תשלום המשכורות. זה דיכא את השחקנים".

אתה אופטימי שהמצב ישתנה?

"בכל שנה אנחנו שומעים את אותן זמירות. אני כבר לא יודע אם אני אופטימי. מה שבטוח הוא שאני מאוד רוצה להיות, ומאוד רוצה שהמועדון היקר הזה יצא כבר לדרך חדשה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מחטבי חרסינה בסלון

    אופיר אתה גדול על סאסי. תברח מישם כמה שיותר מהר. סאסי הוא לא הפועל מזמן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר