אמל חאיק, יוסי סאסי (צילומים: הפועל ירושלים, עידו צימרמן)
אמל חאיק, יוסי סאסי (צילומים: הפועל ירושלים, עידו צימרמן)

חאיק: "הרבה דברים טובים יקרו אם הפועל תעבור לידיים הנכונות"

שוער הפועל בשנה האחרונה, אמל חאיק, מקווה לבשורות בקרוב, שישנו את התמונה העגומה במועדון. "נקווה שזה יקרה, כדי שהאוהדים יחזרו"

פורסם בתאריך: 14.6.18 13:06

הפועל ירושלים סיימה את העונה כבר לפני יותר מחודש, אבל באופן מפתיע היא מייצרת התעניינות מצידן של שתי קבוצות אנשי עסקים: אחת הקבוצות מעוניינות לרכוש את הבעלות על הפועל ירושלים, והשנייה בוחנת תחילה לקחת לידיה את זכויות הניהול, ורק כעבור שנתיים לרכוש את הבעלות על המועדון.

את הקבוצה הראשונה מייצג שחקן עבר של הפועל ירושלים, אשר יצר את המגע הראשוני עם המנכ"ל, דודו סאסי, כבר בחודש ינואר והאיץ מאוד את המגעים עימו בחודשיים האחרונים. לדברי אותו שחקן עבר, מאחוריו עומדים כמה אנשי עסקים שברגע שייחשפו "יסייעו להם ירושלמים רבים נוספים".

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

שני מכשולים עיקריים ניצבים בדרך למימוש העסקה: הדיון על עתיד המגרש בקרית היובל ורצונם של חברי קבוצת המשקיעים לרכוש בחבילה אחת גם את מחלקת הנוער – בעוד זו, כידוע, נמצאת בימים אלה בהליכים של העברת השליטה מידי יוסי סאסי לידי איש העסקים דובי גולדברג, בעלי סופר המושבה.

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

בראש הקבוצה השנייה, שגיבשה מתווה אף היא, נמצא איש העסקים דודו טל, שלפני שנים רבות שימש כיו"ר הפועל ירושלים. טל חדור מטרה וכבר שוחח בעניין עם צחי בזיז, שאף הוא היה יו"ר הפועל ירושלים כבר כמה פעמים, והסכים לצאת יחד איתו למהלך. טל מתכוון לפנות בימים הקרובים לפרקליטו של יוסי סאסי, אבי סגל, ולהעביר לידיו את המתווה המתוכנן: ניהול לשנתיים, עם אופציה ראשונית לרכישת בעלות תוך כדי התקופה הזו, בעוד סאסי יהיה אחראי לכל חובות העבר. המטרה העיקרית מבחינת קבוצת המשקיעים הזו תהיה "להחזיר את השקיפות ואת הניהול התקין להפועל, על מנת להשיב אוהדים הביתה".

בתווך נמצאים שחקני הקבוצה, שעתידם כרגע לוט בערפל. כרגע הם מתרכזים בעיקר במאמצים לסיים את סאגת תשלום משכורות מרץ, אפריל ומאי. השוער, אמל חאיק: "חלק מהשחקנים כבר קיבלו את המשכורות, בשלושה צ'קים דחויים. אני מאמין שכולנו נקבל את המשכורות בקרוב. עברנו עונה ארוכה ומתישה, מלאה במהמורות, אבל הצלחנו להחזיק את הראש מעל המים, הרבה מאוד בזכות המאמן אופיר עזו. הוא איחד אותנו וגרם לנו להגיע לכל משחק טובים ומוכנים כמו שצריך, על מנת להוציא את התוצאה הכי טובה.

אמל חאיק (צילום: הפועל ירושלים)

אמל חאיק (צילום: הפועל ירושלים)

"סיימנו את העונה בטעם טוב: המקום השישי שיקף בהחלט את השיפור שעשינו, וכולנו שמחים שהעונה הסתיימה. כעת ננוח ונקווה שהבעלות או זכויות הניהול יועברו מידי סאסי לאנשי עסקים אחרים, כדי שהאוהדים יחזרו, ויחד איתם שמחת החיים של כולנו. אני חושב שההצלחה שלנו העונה, לצד העובדה שכולם מבינים שסאסי לא יכול להמשיך, הן שמעוררות התעניינות בקרב אנשי עסקים. הפועל, שבשנים האחרונות עברה מתקופה קשה לתקופה קשה עוד יותר, עדיין מושכת אנשים מבחוץ לבוא ולהתעניין בה, ואני באמת מקווה שהפעם זה יסתיים בהעברת הניהול או הבעלות, ושהאוהדים שלנו יחזרו. זה הדבר הכי חשוב. הרבה דברים טובים יוכלו לקרות לקבוצה הזאת אם היא תעבור לידיים הנכונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר