עודד קטש, גיא הראל (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)
עודד קטש, גיא הראל (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)

דעה | עוד סנטר אחד ודי: הסגל של עודד קטש כמעט והושלם

טרנט לוקט, שחתם השבוע, הוא הזר השישי של האדומים. כעת, למאמן קטש ולמנכ"ל גיא הראל נשארה עוד החתמה אחת בקנה - סנטר גדול וחזק | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.8.19 20:51

כשבועיים לפני פתיחת האימונים וכחודשיים לתחילת העונה, הסגל של בהפועל ירושלים כמעט והושלם. השבוע, כידוע, חתם בשורות האדומים הגארד‑פורוורד טרנט לוקט (בן 28), וכעת נותרה משבצת אחת פנויה.

הסגל של הפועל לעונה הבאה נשען, כידוע, על בסיס משמעותי מהעונה שעברה – הזרים ג'יימס פאלדין, ג'ייקובן בראון וטיישן תומאס והישראלים תמיר בלאט ובר טימור. בקיץ הפועל צירפה שני ישראלים איכותיים וטובים בדמותם של עידן זלמנסון ונמרוד לוי וגם את הזרים – לוקט, אייזה קאזינס וסולימאן בריימו, שמגיע אחרי עונה טובה מאוד באילת.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אני מעריך, בהתאם לחוזים הכבדים שהסתיימו ולהחתמות הנוכחיות, כי תקציב השחקנים של הפועל הצטמצם משמעותית, ומסקרן יהיה לראות האם הפועל שמרה את הכסף להחתמה האחרונה (אמארה?). מעניין מי יהיה השחקן שישלים את הסגל, ובעיקר מעניין יהיה לראות את הסך הכל שהרכיבו קטש את הראל בקיץ הזה.

***

שמעתי השבוע את רוני לוי אומר, ובצדק, ש״הניצחונות בגביע הטוטו לא שווים נקודת ליגה בודדת״. אני, כאמור, מסכים איתו לחלוטין.

בית"ר בנתה קבוצה בהחלט מוכשרת. כספים רבים הושקעו בבנייה, כולל ברכש יקר ואיכותי דוגמת עלי מוחמד ומיכאל אוחנה. אני חושב שהתוצאה הסופית בהחלט תוביל את בית"ר קדימה – לצמרת ולמאבקים על תארים.

התקציב הכולל גדל, ולמרות זאת לבית"ר חסרים עדיין שני שחקנים משמעותיים להרכב – בלם זר, שייתן לסגל שקט וביטחון, וחלוץ תשע קלאסי, גולר אמיתי שיאפשר לבית"ר להתמודד חזק בקרב על האליפות. אני בטוח שגם בצוות המקצועי של בית"ר מבינים את זה ומעבירים את המסר לבעל הבית מדי יום.


רמי מנדל

רמי מנדל


ואם כבר חוגג: השבוע שמעתי מישהו בכיר אומר שהוא מקווה שחוגג לא ישנה את דרכו כי אחינו הערבים מצטיינים בנבחרת. היה זה הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, האזרח והבית"רי מספר אחד במדינה, האיש שבית"ר היתה הקבוצה שלו, האיש שהביא אותה לקדמת הבמה.

האם הנשיא רומז או מקווה או מייחל, שהשחקן הבא שחוגג יביא לבית וגן יהיה ערבי-ישראלי? התשובה להבנתי היא חד משמעי כן.

***

ביום שישי התראיין בתוכני הספורט של רדיו ירושלים מאמן הפועל קטמון זיו אריה, שהציג את השקפת עולמו המקצועית.

זו היתה הפעם הראשונה ששמעתי את אריה, ובהחלט מדובר מבחינתי בהפתעה נעימה. הרקורד שלו בבית"ר תל אביב רמלה הוא מרשים, אבל צריך לזכור ששם הוא הריץ את בוגרי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובלי הרבה יומרות ומטרות.

ההחתמה של אריה כמאמן ביחד עם הרכש הצעיר מראה שקטמון הולכת על בנייה לטווח ארוך, ולא בטוח בכלל שמדובר על החלטה רעה. אם באמת זו המטרה של קטמון, הרי שאין יותר מתאים מאריה להתחיל בבנייה הזו. שיהיה בהצלחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר