כארם משעור, עודד קטש (צילומים: Sakhalinio מתוך ויקפדיה, ניר קידר)
כארם משעור, עודד קטש (צילומים: Sakhalinio מתוך ויקפדיה, ניר קידר)

דעה | הפועל צריכה את כארם משעור, והוא זקוק להפועל

לפני מספר שנים הפורוורד היה פסע מחתימה אבל בחר לבסוף בספסל הצהוב, כעת ישנה הזדמנות לתיקון והפועל חייבת לקפוץ עליה | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.10.19 18:52

הבחירה של הפועל לרשום 4 זרים בלבד למשחק החוץ נגד נס ציונה במחזור הפתיחה של הליגה לא היתה מובנת מאליה ואף מעט תמוהה. בכל זאת – נס ציונה קבוצה לא רעה, ולהפסיד במחזור הפתיחה זו קארמה מבאסת, אז למה לקחת את הסיכון? בדיעבד ההחלטה התגלתה כטובה, כי מיעוט הזרים עזר לישראלים של הפועל להיכנס לעונה הזו ברגל ימין ושלושה מתוך הארבעה (עידן זלמנסון, נמרוד לוי ותמיר בלאט) נתנו משחק מצוין. אם זה מה שקטש תכנן – סחתין עליו. אם לא תכנן אבל יצא לו בפוקס – שלא יגלה לאף אחד, ואז בראיון סיכום הסיבוב הראשון באולפן "חמישיות", כשגור שלף ישאל אותו על זה בטון של הרמה להנחתה, הוא יוכל להנהן לחיוב כמו טקטיקן מחושב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש משהו מרענן בישראלים צעירים שהקריירה שלהם עוד לפניהם ורוצים להוכיח שהם ראויים לרמות הגבוהות. זלמנסון רחוק מלהיות פצצת כשרון אבל הוא לפחות מפצה על זה במוטיבציית שיא, אחוזים גבוהים מחצי מרחק (להלן "המוב שלו") ויכולת מסירה מפתיעה מאזור קו העונשין; ובלאט הגיע לעונה הזו חד ושומר הרבה יותר טוב, אם כי במקרה שלו למדנו כבר שפתיחת עונה חלומית אינה מהווה תעודת ביטוח מפני קריסה והתאיידות באזור אפריל-מאי. הצפייה בהם במוצ"ש חידדה עד כמה השובע והשחיקה של ליאור אליהו ויוגב אוחיון הוציאו את העוקץ בעונה החולפת, ועד כמה שחקן בגיל 25 נראה ומתנהל על הפרקט כמו שחקן בן 33 שהזריקו לו סטרואידים.

ועדיין, עם כל ההתלהבות, החדשה הכי חשובה שפורסמה השבוע היא האפשרות שכארם משעור יחתום בהפועל. בעת כתיבת שורות אלה זה עדיין לא קורה בוודאות, אבל יתכן מאוד שבמהלך השבוע התקשר גיא הראל למשעור. יש אנשים ששוברים את הצום בעוגת דבש ויש כאלה שבסגירת חוזים.

אני מאוד מקווה שזה יקרה כי התוספת של משעור לקו הקדמי של הפועל תהפוך אותה לקבוצת ריבאונד התקפה רצחנית. גם היום, בלעדיו, יש להפועל את לוי וטרנט לוקאט שמסתערים על הריבאונד אחרי כל החטאה של שחקן באדום ובקרוב יצטרף אליהם תומאס, זה עוד לפני שספרנו את מינדאוגאס קופשאס, שאוהב להוריד ריבאונדים בהתקפה להחטאות של עצמו וככה לייצר סטטיסטיקה מרשימה. משעור ידוע בהליכה האגרסיבית שלו לריבאונד התקפה בכל שנותיו מאז שחזר מקולג', וחמישייה עם לוי בעמדה 3, משעור ב-4 ותומאס ב-5, למשל, תעשה חיים קשים לכל יריבה בליגה ותייצר נקודות קלות מריבאונד התקפה.


עופר מתן (צילום: פרטי)

עופר מתן (צילום: פרטי)


אבל מעבר לפן המקצועי, זה מרגיש שחתימה של משעור בהפועל תהיה תיקון לטעות הפטאלית שהוא עשה לפני כמה שנים כשחתם במכבי. זו לא סתם היתה עוד בחירה נאיבית של ישראלי מצטיין שלא האמין לכל מי שאמר לו שבמכבי הוא לא יקבל הרבה דקות. משהו באופי של משעור פשוט לא התאים למכבי אבל התאים מאוד להפועל, והלוואי שהתיקון הגיע השבוע.



בגזרת איזייה קאזינס סימן השאלה ממשיך לצמוח ומתחיל לכסות עוד ועוד חלקים מהפריים. לא ברור אם חוסר ההשתלבות שלו בהפועל עד כה הוא מקצועי, חברתי, מנטלי או הכל ביחד, אבל הפועל זקוקה בהחלט לגארד זר נוסף עם יד טובה מבחוץ שיודע לייצר לעצמו נקודות, ונראה שקאזינס אינו עונה להגדרה הזו. מגיע לו לקבל את מושכות הריכוז של הקבוצה למשך דקות משמעותיות בלפחות משחק אחד מהמשחקים הקרובים כדי שנראה איזה מין כדורסל הוא משחק.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אדום אדום

    עופר,
    אני באופן אישי מעדיף שהשחקנים שלנו יהיו עסוקים בלהכניס את החפץ העגול-כתום הזה לחישוק המצחיק ממתכת במקום להוריד ריבאונד התקפה מהחטאות של חבריהם.
    במילים אחרות – אם לא מפספסים אין ריבאונד התקפה…
    כתיבה וחתימה טובה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר