אייזאה קאזינס, מינדאוגאס קופשאס (צילומים: באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל)
אייזאה קאזינס, מינדאוגאס קופשאס (צילומים: באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל)

דעה | דרושה מהפכה: הפועל חייבת להחליף את קאזינס וקופשאס

הפועל לא משחקת טוב. קטש והראל חייבים לצאת מהקיבעון ולשדרג את הקבוצה בזרים טובים יותר ורצוי שגם בישראלי או מתאזרח איכותי | טור דעה

פורסם בתאריך: 21.11.19 09:46

בום טראח מה קרה? הבלון התפוצץ. השורה הזו, שלקוחה מסיפור הילדים המשובח 'מעשה בחמישה בלונים', מתאימה עד מאוד להפועל ירושלים. האדומים אמנם אוחזים במאזן מרשים של 12 ניצחונות מול 3 הפסדים (בכל המסגרות), אבל המאזן הזה משקר. הוא מעיד, לדעתי, בעיקר על חולשת היריבות כי היכולת של הפועל פשוט לא טובה. במיוחד בחודש האחרון.

אחרי ההפסד מול אורטז בצרפת, שהיה הראשון השנה במפעל האירופי, עלו הרבה תהיות בנוגע לבניית הסגל. אותן תהיות רק התחדדו אחרי משחק שמינית גמר גביע המדינה השבוע מול הפועל תל אביב, שאותו הפועל כידוע אמנם ניצחה, אבל לא באמת תפקדה והיתה בפיגור במרבית דקות המשחק. אתמול, רביעי, התהיות נעלמו (לפחות אצלי) ודי ברור לי שהפועל צריכה מהפכה. ומהר.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


היכולת הזו בוודאי שלא תספיק מול מכבי תל אביב ביום שני הקרוב, בקלאסיקו השלישי והכי חשוב עד כה, במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ונראה שהפועל בדרך לאבד את התואר מהשנה שעברה.

הפועל היא קבוצה חסרה בגזרת הישראלים. באופן מוזר ומפתיע עידן זלמנסון ונמרוד לוי לא מצליחים להשתלב בקבוצה, אולי הסיבה היא שהם לא רגילים לשני מפעלים בשבוע או שזה קשור בכלל לעובדה שעודד קטש לא הכי מאמין בהם. אם תוסיפו לכך את היכולת הירודה של תמיר בלאט ובר טימור, הרי שקיבלתם ישראלים שלא תורמים במאומה.

הצרה הגדולה שהישראלים הם לא הבעיה הכי גדולה של הפועל כיום. יותר משמעותי מבחינתי זה הקיבעון המחשבתי/מקצועי של קטש, הן בחלוקת הדקות והן בסוגיות מהותיות יותר כמו אי קבלת החלטה בנוגע לאייזאה קאזינס ומינדאוגאס קופשאס.

אם קטש והקודקודים האחרים חושבים שהשניים לא מתאימים ולא עונים על הדרישות המקצועיות, וזה לגיטימי (ובינתיים גם נראה נכון), אז אין סיבה להמשיך את הרומן. עדיף ורצוי שהפועל תתחמש מיד, כבר השבוע, בשחקן בכיר במקום קאזינס, שלדעתי הוא עדיין בוסר ולא מתאים לרמות שאליהן הפועל שואפת.


רמי מנדל

רמי מנדל


אבל לא, קטש מתחכם. הולך בין לבין. למה הכוונה? במשחק מול בורגוס הוא נתן לקאזינס מקום בחמישייה. נשמע כאילו הוא מאמין בו – נכון? אז זהו, שלא, כי בסך הכל הגארד קיבל משהו כמו 6 דקות. אז אני שואל למה? חבל על המקום שהוא תופס, כי הפועל זקוקה לעוד תחמושת וכלים גם הגנתיים וגם התקפיים.

לגבי הענק הליטאי, אני חייב להודות שאני לא מת עליו (ונראה שגם קטש כמוני, אחרת למה הוא לא משתמש בו יותר?), אבל בניגוד לקאזינס אני משוכנע שקופשאס יכול לעזור בליגת הגמדים שלנו, ובעיקר במשחקים נגד מכבי ת"א.



הפועל, שסימנה לעצמה מטרות להגיע לכל משחקי הגמר האפשריים, חייבת לעשות מהלך חד ומהיר ואל המשחק מול מכבי תל אביב להגיע עם שני זרים חדשים או לכל הפחות עם זר אחד חדש תותח ואחרי שהיא רשמה את קופשאס למפעלים הישראליים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר