אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)

דעה | תעודת עניות: לאן נעלמו אוהדי הפועל ומה קורה לעידוד בארנה?

היציעים דלילים, העידוד הרבה פחות קולני והקהל כבר לא מכניס את השחקנים לטירוף. משחק הגביע מול מכבי ביד אליהו הוא הזמן לחזור לאהבה של פעם | טור דעה

פורסם בתאריך: 21.11.19 12:35

בתחילת השבוע פגשה הפועל את האדומים מתל אביב לקרב גדול כבר בשמינית הגמר. נשמע מפוצץ, אבל ביננו, משחק כדורסל שלא עמד בציפיות. ואם להודות על האמת, אריאל בית הלחמי ושחקניו יצאו פראיירים גדולים. כל קבוצה אחרת היתה מעיפה את הפועל ביום ראשון מהגביע. הם קיבלו את עודד קטש ושחקניו על מגש, באחד המשחקים החלשים ביותר של הקבוצה העונה, ויותר מזה, הם קיבלו את הארנה כמו שלא זכורה לי מאז הקמתה. ועל זה אני רוצה להתעכב.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מקומי בארנה קבוע, כבר ראיתי שם הכל מהכל. ערב כמו בראשון האחרון לא עולה בזיכרוני. ואני לא מדבר על כמות הקהל (אין ספק שגם כאן יש ירידה דרסטית), אני מדבר על איכות העידוד. הקהל של הפועל "בנק יהב" ירושלים הוא קהל האוהדים הטוב ביותר בארץ. בפער ניכר. היו גם לילות וימים (שישי בצהריים מול ולנסיה) ב-5 וקצת השנים שהארנה קיימת, שזה הרגיש כמו המקום הכי מטורף באירופה. אבל מה שהתרחש במשחק הגביע מול התל-אביבים היה לא פחות מ-בושה. תעודת עניות לקהל האדום. לאורך רוב המשחק הקהל מתנהל בעצלתיים, שריקות הבוז לא החרישו, השירים בקושי יצאו מהגרון (אם בכלל) והתופים נדמו. אני לא יודע מה הסיבה, אבל מה שבטוח שזה מחלחל לפרקט ולשחקנים. זה מורגש בכל צעד של טיישון תומאס, בכל כדרור של תמיר בלאט. מאז ומתמיד אוהדי הפועל היו אוהדים נאמנים, שבאים מאהבה לקבוצה ולמועדון , אז כל מי שקורא את השורות האלה, תפנימו, ותראו בזה נורת אזהרה וקריאת השכמה כאחד.

זה הזמן לשחרר את הכעסים, הכבוד, המשחקים ולהגיע לעודד את הפועל מאהבת חינם ששורפת לבבות.


ליאור אליאב (צילום: פרטי)

ליאור אליאב (צילום: פרטי)


ואם לא די בבעיות האישיות, כבר ביום שני (ולא חשבנו אחרת) תפגוש הפועל את הצהובים מתל אביב ברבע הגמר. אז נכון, החבורה באדום קיבלה עוד יום מנוחה לקראת הקלאסיקו, אבל מנגד תעלה למשחק החוץ החשוב בחולון פחות מ-48 שעות אחרי משחק הגביע. ולמה המשחק שהיה אמור להתקיים בנוקיה בראשון בערב הוזז לשני? כי לצערנו יש יושב ראש אחד באיגוד הכדורסל ושמו שמעון מזרחי. האינטרס האישי שלו ושל קבוצתו לפני כל גורם אחר. זה פשוט מקומם. יעשו נכון באיגוד הכדורסל שיידחו את המשחק בחולון למועד אחר, ולא, זו תהיה שערורייה גדולה. בין כה וכה מכבי ייצאו מרוצים, בכל מקרה המשחק לא ייערך בראשון (אלא אם יקרה נס), מה שנותן עוד זמן מנוחה והחלמה לצהובים לפני המפגש הגדול.



מבחינה מקצועית הבדלי הרמות נוטים בצורה ברורה לצד הצהוב. העומק, הסייז, החיבור ועמדת המאמן מקנים למכבי יתרון גדול. קטש חייב לשלוף שפן מהכובע בכדי לנסות להפתיע ולהמשיך לחצי הגמר. למרות שהמשחק יתקיים ביד אליהו, לגביע חוקים משלו, ומכאן צריך לבוא היתרון של הפועל, ונחזור לחלק הראשון, הקהל. 5,000 אדומים חייבים להיות שם ולתת גב. זה מפתח לניצחון. עצה שלי לקטש לקראת הקלאסיקו, קודם כל תפסיק במידי את החילופים האוטומטיים בחסימות – זה פתטי ומכוער. דבר שני, לדעתי לשפן שלך קוראים קופשאס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד אדום

    אתה אשכרה כותב כתבה אבל לא מבין בכלל בתחום?
    קודם כל, זה משחק שמכבי מארחת, אז כמות הכרטיסים שמוקצית להפועל מוגבלת. 5000 אוהדים לא יכולים להגיע גם אם נרצה. הפועל קיבלה 1000 כרטיסים שימכרו כולם+ עוד אוהדים אדומים שיקנו כרטיסים ממכבי. בקטע הזה אנחנו לגמרי בסדר.
    חוץ מזה, מה הקשר לקופשאס? הוא לא יהיה שפן בכובע כי הוא בכלל לא רשום למשחקים בארץ…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר