עודד קטש, ג'ייקובן בראון (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)
עודד קטש, ג'ייקובן בראון (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)

דעה | תודה לך קטש – המאמן הוביל את הפועל לניצחון אדיר ביד אליהו

המאמן יצא ענק עם ניהול משחק חכם וחילופים מצוינים, בראון ולוקט הפגיזו והפועל בדרך לזכייה שנייה ברציפות בגביע המדינה | טור דעה

פורסם בתאריך: 27.11.19 17:35

לנצח את מכבי תל אביב זה תמיד כיף. לנצח את הצהובים במשחק מאני טיים שאין ממנו דרך חזרה זה אושר צרוף. לעשות את זה פעמיים בתוך כחודשיים זה כבר הישג אדיר. וההישג הזה רשום בעיקר על שמו של עודד קטש. וכן, כשמגיע אני בהחלט יודע ונהנה לפרגן.

האדומים מירושלים, ששוב לבשו את המדים השחורים, הגיעו לידי אליהו ביום שני כשהם יודעים שהפסד לוקח מהם את התואר מחזיקי גביע המדינה, ולמרות יתרון הביתיות ולמרות עמדת האנדרדוג הם לא הסכימו לוותר על התואר הזה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הניצחון הזה הוא ענק, והוא כמעט ומבטיח להפועל זכייה נוספת בגביע (עם כל הכבוד לנס ציונה, ראשון לציון ונהריה), אבל אסור לראשי המועדון להסתנוור יותר מדי ולחשוב שאפשר לוותר על רכש וחיזוק. אני מקבל את הדברים שאמר המנכ"ל גיא הראל בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים ביום שישי שעבר – שקודם כל ולפני מקצה השיפורים (שהוא רמז שיתבצע), השחקנים והקבוצה צריכים לחזור לכושר וליכולת של פתיחת העונה.

הראל גם אמר, וצדק, שאם האינטנסיביות של פתיחת העונה תחזור, ניתן יהיה לחזור מיד אליהו עם הניצחון. וביום שני סולימן בריימן, תמיר בלאט, טיישון תומאס, טרנט לוקט, ג'יימס פלדין ובעיקר ג'ייקובן בראון הפנטסטי, נתן פייט אדיר והשאירו את הכל על הפרקט, והשכר שלהם היה כרטיס לחצי גמר הגביע בחודש פברואר.


רמי מנדל

רמי מנדל


ולסיום אחזור לקטש, שלו מגיע שאפו גדול על ניהול המשחק, על החילופים ועל הניצחון. קטש הוכיח שוב שלנצח את מכבי הוא יודע, והוא – כפי שדקלמו השבוע כולם – הוא המאמן הישראלי שניצח את הצהובים הכי הרבה פעמים. כבוד.

***

הפועל קטמון תחזור היום, שישי (29.11) מפגרת הנבחרת ושזרוע החורף למשחק מול כפר קאסם, כשהיא רוצה להמשיך במומנטום שאיתו היא יצאה לפגרה.

הדיונים סביב קטמון מתרכזים בעיקר סביב השאלה לאן פני הקבוצה השנה. בניית הסגל התבססה בעיקרה על הרצון לעשות שינוי מהכישלון הכואב של העונה שעברה.

בקטמון הבינו שרצף הטעויות בעונה שעברה נבע בעיקרו מהרצון הגדול והעז לעלות ליגה כאן ועכשיו. לאור הניתוח הזה החליטו הקודקודים בהובלת המנהל המקצועי שי אהרון על קונספט שונה ועל עונה רגועה.

ההחלטה למנות את זיו אריה למאמן, שהיתה מפתיעה מאוד, מתבררת כנכונה ומצוינת, וגם ההחלטה לבנות סגל צעיר שמבוסס על שחקני נוער של המועדון ועל שחקני רכש רעבים מוכיח בינתיים את עצמו.

אבל נראה לי שזה המקום להזכיר שאת העונה שעברה פתחה קטמון בקול תרועה רמה יותר. אל הפגרה של השנה שעברה יצאה קטמון, כזכור, במקום הראשון בטבלה.

הפגרה קטעה את המומנטום, הקבוצה נקלעה לסחרור מקצועי והלחץ מהספונסרים ומהקהל לא בדיוק עזר.

כדי שזה לא יקרה שוב העונה, טוב יעשו בקטמון אם ימשיכו בדרך שבה התחילו – בניית קבוצה. לקטמון אסור להיות שחקן בחלון ההעברות. היא צריכה ולהמשיך לטפח את הצעירים, ואם על הדרך היא גם תשיג את הכרטיס לליגת העל הרי שכולם יהיו מרוצים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר