נמרוד לוי, ליאור אליהו (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
נמרוד לוי, ליאור אליהו (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | שם איקס על האקס: השבוע שבו נמרוד לוי הסיר את הספקות

זה התחיל עם הצגה מול ליאור אליהו, שסגרה סופית את הדיון האם הפועל פעלה נכון כשהחליפה ביניהם, ונמשך עם יכולת מרשימה מול אנטוורפן. עכשיו רק נותר ללוי לשפר את הקליעה מבחוץ | טור דעה

פורסם בתאריך: 5.12.19 11:01

1. זה יכול היה להיות שבוע זוועה עבור נמרוד לוי. ביום ראשון הוא פגש את האיש שלנעליו הוא סוג של נכנס, ליאור אליהו, במשחק שבו הקהל של הפועל פרגן לאקס יותר מאשר לכל השחקנים שלובשים אדום. זה יכול היה להיגמר בעוד תצוגת שיא של שחקן שגייס אקסטרה מוטיבציה כדי להוכיח לקבוצה שזרקה אותו בקיץ שהיא עשתה טעות מרה, מה שהיה גורם לביטחון העצמי של לוי להתפוגג בהתאמה לעלייה במניין הנקודות והריבאונדים של אליהו. לוי יכול היה לשקוע במחשבות רפטטיביות בסגנון "הפועל הביאה אותי רק כי אליהו הפסיק להשקיע בהגנה, או כי אני באמת ראוי?", שהיו ממשיכות גם למשחק הבית נגד אנטוורפן וחותמות עבורו 5 ימים מחרידים למדי, אבל זה לא קרה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מה שקרה במקום הוא שליאור אליהו, עם כל אהבה והכבוד המוצדק שקיבל מהקהל, הזכיר להפועל איזה מזל שהיא שחררה אותו בקיץ. אשדוד עלתה למשחק עם זר אחד ובמקום שאליהו ינצל את זה ל-20 ו-12 ריבאונדים, הוא הסתפק ב-5 בלבד ו-10 ריבאונדים ב-28 דקות ובפלוס-מינוס שערורייתי (23-). אליהו לא שדרג את המוטיבציה מול האקסית, אלא נתן דרור לאס"ק הכללי שבו הוא מצוי מתחילת העונה (בראיון לערוץ 5 השבוע נשאל מתי יפרוש והשיב ב"די, כמה עוד אני יכול לתת?". אחר כך הודה שכשצפה במשחק ישן שלו בערוץ הגולד שם לב ש"אז עוד עשיתי הגנה").

לוי ראה את אליהו מולו, נזכר שאשדוד היא בעצם אקסית מבחינתו, ועלה לטרוף את הפרקט. הפורוורד הצעיר של הפועל די השפיל את אליהו ברבע הראשון בדרך ל-15 נקודות במשחק, הוסיף 10 נגד אנטוורפן ביום רביעי עם פלוס-מינוס 18, והוכיח סופית שהוא השחקן בעל פוטנציאל השיפור הגדול ביותר בסגל של קטש העונה. במידה רבה לוי מזכיר את דני אבדיה – נתונים פיזיים מרשימים לישראלי, מוטיבציה גבוהה וגישה קשוחה שמחפשות יד טובה מבחוץ שתאזן את כל האנרגיה המתפרצת הזו. הוא חייב להמשיך לזרוק מאות שלשות ביום ולקלוע את השלשות החופשיות האלה שהוא מקבל ב-40 אחוזי הצלחה. כרגע הוא עומד על 29.1 אחוז עונתי.


עופר מתן (צילום: פרטי)

עופר מתן (צילום: פרטי)


2. הבחירה של קטש והנהלת הפועל לא להחליף את אייזיאה קאזינס, למרות שג'קובן בראון נפצע כל משחק שני אחרי היתקלויות משונות עם גורמים חיצונים למשחק (שופט, אוהדת מכבי עם שיער כחול והרגליים של עצמו השבוע נגד אנטוורפן) – היא הימור מסוכן לדעתי.



בכל רגע הכוכב של הקבוצה עשוי להיפצע ולהיות בחוץ לחודש או יותר, ולהפועל אין אף גארד אחר בספסל שיכול לייצר במקומו סלים מכלום ומצבים לאחרים נגד כל קבוצה בכל רמה. זה נחמד שקאזינס נותן דקות של הגנה קשוחה על מובילי הכדור של היריבות בצ'מפיונס ליג, אבל האיש לא מאיים על הסל וכשהכדור מגיע אליו – הוא מוצא דרך להחטיא בשלומיאליות. רכזים שגם יודעים לייצר קליעה מכדרור זה לא המצרך הכי נדיר בשוק, לא תגידו מדובר בסנטר עם יד רכה שלא נפצע. בסוף הפועל תתחיל לחפש מחליף לקאזינס רק אחרי שג'קובן ייפצע בצורה רצינית יותר, והכל ייעשה בבהילות ובלחץ. חבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר