ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | שני חברים יצאו לדרך – הפרגון ההדדי בין פלדין לבראון אינו מובן מאליו

על פניו, שני הגארדים הכוכבים של הפועל דורכים זה על זה, אבל בפועל הם מורידים את העומס אחד מהשני וביחד הם בהחלט יכולים לקחת את הפועל עד הסוף | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.12.19 17:23

צריך להגיד את מה שמרגיש כמו מובן מאליו אבל למעשה אינו כזה: ג'יימס פלדין וג'ייקובן בראון מסתדרים ממש טוב. לפי הפלירטוטים שלהם אחד עם השני במהלך הראיונות שאחרי משחקים ובסרטונים שהפועל מפיקה ומפרסמת אפשר אפילו לקבוע שהם חברים טובים, וזו עובדה שראשי הקבוצה והאוהדים צריכים לברך עלייה כל יום. בהפועל כבר שיחקו צמד גארדים מובילים שהלכו מכות באמצע משחק עד כדי שהאחד (מאיר טפירו) ניסה לחנוק את צווארו של השני (הוראס ג'נקינס), כך שההתלהבות מהפרגונים ההדדיים של פלדין ובראון היא בהחלט במקום. למעשה זהו הציר החברתי שעליו בנויה העונה הזו של הפועל: היחסים הטובים בין שני השחקנים המובילים שלה.

לכאורה ניתן היה לצפות שפסטיבל ג'ייקובן בראון, שהושק בתקשורת לפני כמה שבועות וקיבל בוסט של טורבו אחרי שלשת הניצחון על הראש של מכבי תל אביב – יזיז משהו אצל פלדין. אחרי הכל, הנרטיב שהוא חי במסגרתו בהפועל עד כה הוא של כוכב הקבוצה, זה שבחר ביוזמתו להאריך חוזה במועדון שקטן על ממדיו ושצריך להסביר בכל ראיון למה הוא לא מתגעגע ליורוליג. מבחינת פלדין, להתעורר בוקר אחד ולגלות שהפועל היא בעצם הקבוצה של ג'ייקובןף ושג'ייקובן הוא זה שיכול להיות ביורוליג אבל בחר בהפועל מכל העמים ונתן לה את תורתו, יכול היה לתת חתיכת זעזוע לביטחון העצמי. יש אנשים שהולכים לטיפול של שנים אחרי מכה כזו לאגו, אבל פלדין בחר להיכנס עד הסוף לדמות המפרגן ובתנועת פירואט מרשימה מינף את פסטיבל ג'ייקובן לכדי השבוע הכי טוב שלו בהפועל העונה עם 68 נקודות ב-4 ימים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מה שבעצם קרה פה זה מקרה קלאסי של הוצאת הערמונים מהאש. המעמסה של להיות ה-כוכב של הפועל הכבידה על פלדין מאז תחילת העונה. הוא ידע שאשתקד הקבוצה, בהנהגתו, נכשלה במאני טיים וקרסה מול ההגנות הקשוחות של טנריפה וראשון לציון, ולכן הוא נכנס לעונה הזו בשפת גוף של מי שנכפה עליו לחזור שוב, ובאותו תפקיד בדיוק, לזירה שבה נכשל. הקרוס אובר של פלדין לא מספיק טוב כדי לייצר לעצמו סלים מול כל שומר, בטח לא כשלוחצים אותו, וכפי שאבחנו יפה בפורום האוהדים בפייסבוק – הוא בורח מהסל בסיומת הליי-אפים שלו מאז תחילת העונה. אין דבר שפלדין צריך יותר מרכז חודר עם יד לוהטת לשלוש לצדו, ולכן העונה הקסומה של ג'ייקובן עד כה באה לו כל כך טוב. הוא מוריד ממנו את עול ייצור המצבים, ופשוט מייצר אותם עבורו. כשפלדין הפריע לראיון של ג'ייקובן לטלוויזיה אחרי אחד ממשחקיו הגדולים בחודש האחרון, הצביע עליו ואמר למצלמה: 'This is what he does for a living', הוא השמיט את סיומת המשפט – 'Saving my ass'.


עופר מתן (צילום: פרטי)

עופר מתן (צילום: פרטי)


ואחרי שאמרנו את כל זה, מפחיד לחשוב מה יקרה אם אחד מהשניים – ג'ייקובן או פלדין- יפצע או יחטוף אנגינה קשוחה. ההתקפה של הפועל נשענת עליהם באופן אבסולוטי, אף אחד מהגבוהים לא יכול לייצר לעצמו נקודות באופן שיטתי בלי שאחד הגארדים יפעיל אותו, ובשדרת המחליפים של עמדות החוץ ‑ בר טימור ואייזאה קאזינס ‑ שוררת אווירת חוסר בטחון כללית. ככה שהמועמדים הם תמיר בלאט ונמרוד לוי. זוהי שעתם הגדולה, ואין כמו משחק החוץ נגד א.א.ק כדי לעשות את זה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר