גל מקל, אורן עמיאל (צילומים: ניר קידר, באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)
גל מקל, אורן עמיאל (צילומים: ניר קידר, באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)

דעה | צרות בצרורות: גביע ווינר חשף את המחדלים בבניית הסגל של הפועל

העונה עוד לא החלה אבל הבעיות של האדומים רבות: הזרים הגבוהים לא קיימים, הסגל הישראלי חלש, היעדר רכז מחליף ראוי ואולי הכי גרוע - מערכת היחסים המתוחה בין גיא הראל לאורן עמיאל, שמשפיעה לרעה על הקבוצה

פורסם בתאריך: 29.9.21 21:46

לא צריך מוח כדורסל מבריק כדי לפרט את הבעיות של הפועל. הן תוארו לפני טורניר גביע ווינר כמעט בכל טור וכתבה; נכתבו בפירוט חפרני משהו, כנהוג בז’אנר, ברשתות החברתיות על ידי מלא אוהדים בשבוע האחרון; וזעקו לעין של כל מי שצפה בהפסד למכבי. הקו הקדמי בעייתי ולא ברור, מאחר והגבוהים הישראלים לא ממש יצרני נקודות, מייקר גם לא מסתמן ככזה ובנט אולי קולע סלים אבל לא כגבוה, מה שקלירלי לא בא טוב לאורן עמיאל. חסר רכז מחליף ראוי לליגה ובטח ובטח לאירופה, עם כל הסימפטיה ליובל שניידרמן שלא נראה בשל עדיין לתפקיד, והבעיה האחרונה – שקשורה לשתי הבעיות הראשונות – היא שהישראלים של הפועל חלשים. אבל ממש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לגבי הבעיה השניה והשלישית, רוב מי שצוין בפסקה הראשונה ככזה שיודע לפרט את הבעיות של הפועל מציע גם פתרון מתבקש לבעיות האלה. קוראים לו גל מקל. ברור לי שמקל לא בשיאו, גם בגלל הגיל וגם בגלל עבר רפואי, ושיש טעם חמוץ אם הוא בסוף יגיע להפועל מאוחר מדי ממתי שבאמת היה מתאים שיבוא, אבל הוא כל כך מתאים למשבצת המחליף של אובאסוהן שזה ממש מחרפן (הוא אמר כבר שאין לו בעיה לרדת בכסף, כלומר מודע לערך המנייה שלו בשלב זה). הלפרין נשלח כבר כמה פעמים להבהיר בראיונות שמקל לא בתוכניות ושהם מאמינים בשניידרמן על מלא, אבל מצד שני עמיאל לא נראה שמאמין בקונספציה של שניידרמן כרכז שני, ועובדה שנגד מכבי הוא נתן לו דקות ספורות בלבד ומהר מאוד נתן לאדאמס את התיק.

כשמוסיפים לזה את ההתעקשות של עמיאל לייבש את בנט במחצית השנייה נגד מכבי שהריחה כמו פרנציפ, בטח כי מה שהיה חסר להפועל זה בדיוק =צרן נקודות מחורע – נשאלת השאלה מי הם אותם “אנחנו” שבשמם הלפרין הכריז בראיונות “אנחנו מאמינים בשניידרמן”? אם במקרה של בנט עמיאל אכן עשה פרנציפ, זה מעלה את החשד שהמאמן לא בחר בבנט והאיש הונחת לו על הראש. כשמוסיפים לזה את העובדה הביזארית שעמיאל וגיא הראל לא מדברים (!), או לפחות לא דיברו ביניהם תקופה, מתקבלת תמונה אפשרית כזו: עמיאל לא היה זה שבחר את כל הזרים שחתמו בהפועל ביום ההחתמות הגדול והוא מתוסכל מזה. מאחר ולא נראה שיש מאמן באירופה שיחוש תסכול מהידיעה ששון קילפטריק ישחק תחתיו, אז הבעיה שלו היא עם בנט ומייקר בלבד.

במידה ואלה הם פני הדברים, אני מציע לעמיאל לחשוב תועלתני ותכלסי ולא להיגרר לסאגת אופרת סבון של ריב פנים קבוצתי שגולש החוצה כמו נזיד מהביל. המאמן צריך לשאול את עצמו איך אני מביא למצב שלקבוצה יהיו 4 גבוהים לפחות, שני סנטרים ושני פאוור פורוורדים, כשבכל עמדה יש אחד לפחות עם קליעה משלוש. החתמה של סטרץ’ 4 ישראלי כמו טי ג’יי קליין, למשל, תוך הזזה של בנט לעמדה 3, יכולה לסדר לעמיאל תקלפים הכי טוב בהתחשב בנסיבות, תוך מינימום דרישות שלו מההנהלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר