אלכסנדר דז'יקיץ', מתן אדלסון (צילומים: אורן בן חקון)
אלכסנדר דז'יקיץ', מתן אדלסון (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | חשש מהתפרקות

עזיבתו של אלכסנדר דז'יקיץ' היא מצערת מאוד ובלתי נמנעת. יש לי חשש שהעזיבה שלו עלולה לגרום לפירוק הקבוצה, לא במובן הפיזי, אבל יהיה לא פשוט בלעדיו ולמצוא לו מחליף ראוי

פורסם בתאריך: 7.1.24 14:59

עידן אלכסנדר דז'יקיץ' בהפועל ירושליםהגיע לסיומו לצערי הרב מאוד יש לומר. כידוע, אני נמנה על תומכיו הגדולים של המאמן הסרבי, ולא אגזים ואומר שהוא אחד מגדולי המאמן בתולדות המועדון, מי שהביא למפנה החל מהשנה שעברה ושיקם את המועדון ואת תדמיתו והוביל את הקבוצה לגמר אירופי וזכייה בגביע המדינה, היה אמור גם השנה להוביל אותה לתארים.

למרבה הצער, המלחמה גרמה למאמן הנפלא לחשוש וכל הניסיונות של הבעלים האדום מתן אדלסון לשכנעו לחזור לעיר לא צלחו עד כה. הסרבי פשוט חושש לחזור לאזור מלחמה ועזיבתו הייתה בלתי נמנעת.

ביום שישי שעבר עוד כתבתי לו הודעה שהעניינים רגועים ואיחלתי לו גם שנה אזרחית טובה, אבל רגע לפני תחילת השנה האזרחית החדשה, הרעים את שמי ישראל מטח טילים, שככל הנראה חיסלו ספית את הסיכויים שלו לחזור וגרמו לתקוות של אוהדי הפועל ושלי כמובן להתפוגג.

 

 

עם כל הכאב, אין הרבה מה לעשות בנידון. הפועל תצטרך לחפש מאמן שיכנס לנעליים המאוד גדולות של דז'יקיץ'. זו סיטואציה בהחלט מוזרה שבה קבוצה מחליפה מאמן מצליח ולא מאמן כושל. סיטואציה לא פשוטה לשחקנים שאוהבים את מאמנם, למערכת כולה, לאוהדים וגם למאמן החדש, שיבחן עוד יותר ויהיה תמיד נתון להשוואה לעומת המאמן המוצלח הקודם. המאמן החדש יצטרך להתאים את עצמו לסגל השחקנים, בניגוד למאמן שמגיע בקיץ ובונה קבוצה בצלמו ובדמותו.

יש לי חשש נוסף, שנראה שחקנים זרים פתאום מגששים דרכם החוצה. הרי אם המאמן עוזב – גם הם יכולים, אבל אני מקווה שהמערכת תדע לשמור עליהם. אני מקווה מאוד שהקבוצה לא "תתפרק".

הפועל, כמובן, מועדון חזק, אבל לכתו של דמות כל כך דומיננטית כמו המאמן הסרבי היא אובדן מקצועי קשה מאוד, ואני מקווה שאיכשהו נצליח להתגבר על התקופה הקשה שמצפה לנו.

ברקע הדברים, אפשר לשים לב שגם הפורוורד מוריס נ'דור כנראה לא ימשיך בקבוצה ואני לא יודע אם יש או אין קשר לאלכסנדר הגדול, אבל מה שבטוח למצוא כעת תחליף מקצועי, בשעה שיש מלחמה בישראל כשאנחנו באמצע השנה וגם כך ההיצע לא גדול – זו משימה לא קלה כלל.

אלה החיים בישראל, הם דינמיים, משתנים. רגע אחד, הפועל מחזיקה את אחד המאמנים הטובים ביותר שיש ורגע אחרי, החיים משתנים בין רגע והיא נמצאת ללא מאמן. אפשר לחוש את החוסר סדר שיש כרגע בקבוצה במשחקים נגד הפועל ת"א ונגד הפועל ב"ש ואת האווירה הקודרת, גם בגלל המלחמה כמובן, אבל כנראה גם בגלל חוסר הוודאות שיש על הקווים והדאגה מההמשך.

 

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר