יוגב אוחיון, תמיר בלאט (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
יוגב אוחיון, תמיר בלאט (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | הפועל נראית מוכנה לקרב על האליפות

אוחיון מזכיר ימים נשכחים, בלאט מפציץ ל-3, בראון נראה כאילו הוא לא נפצע ופלדין מפגין מנהיגות. עוד קצת הגנה ואליפות היא לא מילה גסה | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.5.19 10:46

בהפועל ירושלים מתחילים לפטפט בקול רם על אליפות. בסוף השבוע שעבר היה זה ג'ייקובן בראון שזרק לאוויר בשידור חי אחרי הניצחון מול הפועל חולון: "המטרה שלנו היא ללכת עד הסוף לאליפות".

אליפות? לא בבית ספרו של קטש, שהתראיין לידו לערוץ הספורט והעדיף להזכיר שאם ההגנה לא תשתפר, הקבוצה תמצא את עצמה בסיטואציות לא נעימות במהלך הפלייאוף. כמה ימים לאחר מכן נאלצו האדומים להילחם מול נועלת הטבלה מהרצליה, כשלאחר המשחק הסביר קטש כי "לא כל יום אנחנו יכולים לבנות על אחוזי קליעה מטורפים כמו בשבועות האחרונים". מה שנכון נכון. יש מאמנים בירושלים.

למרות העליות והירידות החדות לאורך העונה, נראה שהפועל מגיעה לפלייאוף רעבה מתמיד ומוכנה להתמודד על התואר האחרון שנשאר. יוגב אוחיון מזכיר את הביצועים שהביאו אותו לדרגת סטאר במכבי ת"א (מדד 18+ מול גלבוע/גליל, ו-13+ מול חולון), תמיר בלאט צולף באחוזים נפלאים מהשלוש, ג'ייקובן (האיש והתסרוקת) בראון מתאושש בענק, קינג ג'יימס פלדין מפגין מנהיגות ויכולת מרשימה בתנועה עם וללא כדור, ואפילו ליאור אליהו מזנק לכדורים כאילו הוא שתה את משקה הנעורים. הגיע הזמן אומרת אימי. משמח גם לראות שהפועל יודעת לסמן "וי" גם על משחקים פחות טובים ולנצח אותם. יש אופי גם אם אין יופי.



אם הקבוצה תתקרב לאליפות, טפו טפו, חמסה חמסה, האדומים יהיו חייבים לקחת בחשבון כמה דברים חשובים:

1. לדאוג שעיריית ירושלים לא תכין במות שמחה מראש בכיכר ספרא.

2. חגיגות הזכייה בגביע נערכו אל תוך הלילה בברים ומועדונים תל אביביים. אם נחגוג דאבל מישהו יצטרך לדאוג שהמסיבות יתקיימו במקומות בילוי בבירה בלבד.

3. אמארה יסיים את העונה כשחקן חופשי. אחרי השמועות על מכבי תל אביב, הפועל חייבת להבטיח את הישארותו. אין סיבה לא להחתים אותו עד גיל 50. אפילו כרב הקבוצה.

4. לא ראש העיר משה ליאון, לא השרה הוותיקה מירי רגב ולא הח"כ הטרי ניר ברקת, בטח שלא יו"ר איגוד הכדורסל או יו"ר מנהלת הליגה. לאף אחד מהם אסור לגעת בצלחת ברגע ההנפה, בניסיון נואש להשתחל לתמונה. המנהג הבזוי הזה לא יכול לחזור על עצמו.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


השבוע הבחנתי בפוסט שכתבה האינסטגרמית שסוחפת את בנות המגזר הדתי שושנה תמם, שנפגעה מבריונות רשת, בו נכתב: "לא מעט אנשים מתלוננים שהאינסטגרם משקף מציאות שקרית, יש בכך המון אמת אבל לא התעמקתי". מציאות שקרית? כל כך כיף להציץ בסטוריז, בפוסטים ובתגובות של שחקני הפועל ולראות את החברות, האהבה, והפרגון לאוהדים. הביחד הזה הוא המתכון הכי טוב לאליפות. תשאלו את עדי גורדון שליט"א.

***

ומאליפות לעליבות. משה חוגג התראיין לגיליון העצמאות של "ידיעות אחרונות", ושיגר כמה ציטוטים מביכים במקרה הטוב והזויים במקרה הרע. והנה מה שהיה למשה רבנו לומר: "גם בתורה קיימת גזענות. היא אומרת שהיהודים לפני כולם, אחריהם המוסלמים והאחרונים במדרג הנוצרים, שיש להם עבודה זרה. אם כבר, נוצרים לא אמורים לשחק בבית"ר ירושלים, רק מוסלמים ויהודים". אוי ווי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יאאלה הפועל

    לדבר בהפועל ירושלים ולא להזכיר את אמארה סטודמאייר זאת בדיחה לא מצחיקה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר