אווקה אשטה, אדיס צ׳קול (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
אווקה אשטה, אדיס צ׳קול (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

דעה | ייגמר בבכי? בלי חיזוק משמעותי קטמון תיאבק נגד הירידה

האדומים בונים על הצעירים כמו אשטה, צ'קול ונאור, אבל בלי חיזוק משמעותי לסגל הם לא יצליחו להתקדם | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.9.19 14:53

ארבעה מחזורים מפתיחת העונה ולמעלה מחודשיים לאחר שהחלו האימונים ואני עדיין מתקשה להבין מה רוצה הפועל קטמון מהעונה הקרובה. מהן הציפיות? מה המטרות? לאן בקבוצה מכוונים? שאלות יש הרבה – תשובות לא ממש.

נכון, ראשי הפועל קטמון מנמיכים ציפיות מהעונה הקרובה, לא מדברים על עלייה, אפילו לא על צמרת. זה כמובן מוצדק ונכון, כי הסגל של קטמון הוא לא כזה שמצדיק הצהרות. הבעיה היא שאני בספק גדול אם זה מה שרוצים אוהדי קטמון. האם הסגל הזה והנמכת הציפיות מספקים את הקהל? אני בספק, כי האדומים צמאים להצלחות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שי אהרון מינה למאמן את זיו אריה – מאמן מוכשר, שגידל הרבה מאוד שחקנים במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ונתן הזדמנות להרבה צעירים בבית"ר תל אביב רמלה בעונה שעברה.

אם אני מבין נכון, קטמון שואפת לתת עונה טובה שבה הקבוצה תהיה במקום טוב באמצע, בלי לחץ של התחתית ועם קריצה לפלייאוף העליון, ותוך כדי לבנות את השחקנים הצעירים לעתיד. זו מחשבה חיובית ונכונה. אני בעד לתת את הבמה לצעירים, לתת לגוני נאור, אווקה אשטה, אדיס צ'קול וחבריהם לשחק כדי שיוכיחו מה הם שווים. אבל בקטמון הבסיס הקיים הוא לא מספיק טוב לדעתי. בינתיים, התוצאות מוכיחות את זה עם פתיחת עונה מאכזבת, ומקונן בי החשש שקטמון תיאבק העונה נגד הירידה.



אם קטמון תיקלע למאבקים שכאלה היא תהיה בבעיה. לקבוצה אין קילרים שהיא יכולה לבנות עליהם. אני חושב שהיא חייבת עם שחקן קישור ועוד שחקן להתקפה – ואלה צריכים להיות שחקנים איכותיים שישדרגו את הקבוצה משמעותית.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


אם המטרה היא לבנות את הצעירים, אז הם צריכים בסיס חזק ואיתן, אחרת הם לא יצליחו לפרוח כי יהיה עליהם לחץ גם מהתוצאות וגם מהקהל. לטעמי, קטמון כרגע עושה עוול לשחקנים הצעירים כי היא זורקת אותם לים הסוער בלי גלגל הצלה.

***

גם בצד הצהוב של הכדורגל העירוני המצב לא מזהיר. הייתי במשחק של בית"ר מול הפועל חיפה ביום שני, וחשכו עיניי. הצהובים חלשים להחריד, מרכז ההגנה חלוד, ובשלב זה, והלוואי שאני טועה, נראה כי רוני לוי ויוסי בניון נפלו בענק עם דיוגו ורדאסקה.

באמצע המגרש, אם אפשר לקרוא לזה אמצע, החורים זועקים לשמיים ושחקני הפועל חיפה טיילו במרכז המגרש. זה לא שבהתקפה המצב טוב יותר. בעצם, הוא רע יותר. אין לבית"ר התקפה. פרדי פלומין מוציא את כולם מהדעת עם כדרורים מיותרים ורוני לוי חייב לנער אותו ומהר.

***

מפעל הפיס, מינהלת הליגות בכדורגל והחברה למתנ"סים חברו יחד לפרויקט מקסים שנקרא "זמן מגרש". הפרויקט המיוחד הזה מעניק לאלפי ילדים וילדות חוויה מיוחדת של צפייה במשחקי ליגת העל. וכך, בכל מחזור זוכים לפקוד את המגרשים מאות ילדים נרגשים מכל המגזרים. שאפו גדול לכל העוסקים במלאכה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר