וויליאם אגאדה (צילום: דאפי ספונר)
וויליאם אגאדה (צילום: דאפי ספונר)

דעה | התנגדות נחרצת: אסור לקטמון למכור את אגאדה, בטח לא לבית"ר

החלוץ הצעיר והנפלא עושה שמות בליגה הלאומית. עצם הדיבורים על מכירה אפשרית שלו בינואר מיותרים ומקוממים | טור רדעה

פורסם בתאריך: 31.10.19 11:10

את הברווזים על אפשרות מכירתו של וילי אגאדה לבית"ר ירושלים הפריחו שונאים מובהקים של הפועל קטמון ירושלים, בכללם כאלה שמעדיפים כיום את הצהובים מבית וגן על פני האדומים.

לדעתי, החלוץ הכישרוני והנפלא של קטמון לא יימכר בינואר. בטח לא לבית"ר. אני מכיר את כל הנפשות הפועלות בקטמון ויודע היטב, שאין בדעתם לפעול נגד האוהדים, שאוהבים מאוד את אגאדה. הוא חלוץ אמיתי, שחקן רחבה נהדר, שנוגח היטב ובועט בשתי הרגליים. הוא גם מפעיל היטב את חבריו בקישור ההתקפי ובחוליית החוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מכירתו לבית"ר תהיה, כמובן, מכה קשה ליוקרתה העירונית של הפועל קטמון ירושלים. אסור לקבוצת האוהדים הקטנה אבל המצליחה להודות בפומבי שהיא מוותרת על המאבק למען ההגמוניה העירונית אפילו בעתיד. לא מדובר כאן ב"שנאה" לבית"ר אלא בכבוד העצמי של קטמון ושל אוהדיה. לדעתי כדאי אפילו שהאוהדים יארגנו כבר מעכשיו מגבית כדי להשאיר את אגאדה בקבוצה.

התארגנות אוהדים איננה מהווה אופוזיציה להנהלה המעולה של קטמון. האוהדים רוצים לחזק את הקבוצה ולשמור על נכסיה. אגאדה נהנה לשחק אצלנו, פורח וזוכה לאהדה כללית בקרב חובבי הכדורגל בארץ. אסור למכור אותו בכלל; אסור למכור אותו לבית"ר בפרט.

***

לפני ארבע שנים הדהימה לסטר סיטי הקטנה את עולם הכדורגל כאשר זכתה באליפות אנגליה. בשלוש השנים האחרונות נרגעה לסטר, כצפוי, אבל בעונה הזאת היא מדהימה את אוהדיה ואת כל חובבי הליגה האנגלית.

ניצחון החוץ המטורף שלה בסוף השבוע שעבר – 0:9 על סאות'המפטון – היה הגדול בתולדות הפרמיירליג. קשה להבין מה קורה לסאות'המפטון, אבל ברור לגמרי שלסטר מחוללת נסים ונפלאות, חרף העובדה שלא חלו בה שום שינויים פרסונליים מיוחדים.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


מובן שניצחון כזה מעורר ציפיות. לסטר ממוקמת בצמרת הטבלה ואף אחד לא מעז להתייחס אליה בזלזול. זוהי תופעה משמחת, כאשר קבוצה פרובינציאלית ממרכז אנגליה מאיימת שוב על הגדולות.

בכל שנותיי באנגליה ראיתי את לסטר עשרות פעמים. היא כמעט תמיד הפסידה, אבל נחשבה לקבוצה סימפטית שמנסה לשחק כדורגל יפה. ראיתי אותה סופגת תבוסות כבדות בווייט הארט ליין של טוטנהאם או בהייבורי של ארסנל ובדרך כלל התייחסו ללסטר כאל בשר תותחים. זכייתה באליפות לא היתה בדיחה אלא פרס ראוי עבור משחק קבוצתי נפלא ולחימה בלתי מתפשרת. ייתכן שההיסטוריה חוזרת על עצמה. גם בלי אליפות אבל עם מקום טוב בצמרת, תהיה ללסטר עונה מוצלחת.



כאשר וסטהאם הוליכה בבית 0-1 נגד שפילד יונייטד לא יצאתי מגדרי מרוב התלהבות. כולם כבר יודעים שיתרון קטן אינו מספיק למזרח לונדונים, וכך אירע גם הפעם. התיקו 1:1 אכזב כמעט 60 אלף צופים באצטדיון לונדון.

בעונה הזאת אולי לא יהיו הישגים מרחיקי לכת לווסטהאם, אבל ייתכן שהיא לא תיאלץ להתמודד בתחתית. ניתן לסמוך על המאמן המצוין מנואל פלגריני ועל הקפטן מארק נובל. לא נראה שחקנים כמו בובי מור וטרבור ברוקינג בקבוצה (שימו לה, שניהם אנגלים וכך גם ג'ף הרסט), אבל יש לקבוצה קהל ענק וחם, ויש לקוות שהוא יזכה לתמורה הוגנת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אומרי

    איבדתי אותך שקפצת מקטמון ללסטר
    בכל מקרה ככה דברים עובדים היום בכדורגל ואם חוגג ירצה אגדה יהיה בביתר כבר בינואר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר