שי אהרון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)
שי אהרון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

דעה | מפרפר במילים, מגמגם במעשים – שי אהרון גורם לכולם להאמין שמדובר למעשה בהצלחה

עם תנאים של ליגת העל ותקציבים של ליגת העל קטמון נשארה קבוצה של ליגה לאומית. איך זה קורה? תשובות אצל המנהל המקצועי | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.5.19 10:43

כעת זה נעול וחתום. קבוצת האוהדים אכזבה ובענק. הפועל קטמון הגיעה לבאר, שוב, אך גם הפעם לא הצליחה לשאוב ממנו את המים לרוויה.

רק לזכור את הכסף הגדול מאוד שזרם, הציפיות הגבוהות, הכתרים שנקשרו וכעת נפרמו באחת, ולהשתגע. כשאני משחזר את השנים האחרונות, בהן שי אהרון משמש כמנהל המקצועי בקבוצה, אני לא יכול להשתחרר מההרגשה שהאיש, שביום ראשון התראיין לתוכנית 'מגרש פתוח' בערוץ הספורט ואמר כי "זו בעצם השנה הראשונה שקטמון נכשלה", מנסה שוב ושוב, בלשונו החדה והמתעתעת, להתל בכולם.

אהרון מפרפר את כולם במילים, אבל מגמגם במעשיו, בטח בהחלטותיו. הטוויסט בעלילה מבחינתו של המנהל המקצועי, אירע אחרי שהתחבר מאוד לג'ורדי קרויף, שכיהן במשך שש שנים רצופות כמנהל הספורטיבי/מאמן של מכבי תל אביב. אהרון ינק מג'ורדי לא מעט חידושים טכנולוגיים אותם הביא לקטמון. כל העידן ההייטקיסטי משהו, שהביא אהרון לקטמון, קרי מצלמות הרחף, או הרהב, מכשירי הג'י.פי.אס, המאמנים המנטליים, הפיזיים, הכימיים והסקאוטים, את כל אלה ועוד, לקח אהרון מקרויף מורו ורבו.



השחקנים של קטמון התאמנו בתנאים של ליגת העל, התקציבים למפעלים הקהילתיים היו גם הם של ליגת העל, אבל הקבוצה הבוגרת של קטמון נותרה ברמה של הליגה הלאומית, ומה שהיה חסר באימונים היה לב פועם גדול ואדום, שלא היה שם.

הכל היה טכני/טכנולוגי, הכל היה במסגרת השואו-אוף שכה חביב על אהרון. קטמון כקבוצה בוגרת, הפכה בעידן אהרון לקבוצה שיש לה על הדרך מועדון חובק מפעלים קהילתיים ולא למועדון שיש לו קבוצה בוגרת להתפאר בה. קטמון עלתה בשנתיים האחרונות ליגה בטכנולוגיה, אבל נמצאת אי שם הרחק מקדמת הבמה של הליגה לאינטליגנציה רגשית, וזה כנראה הרבה יותר חשוב.

אם יש לאהרון ספקות בעניין, שישאל את חברו עופר טלספפה, בחור אנלוגי בעידן דיגיטלי.


ניר גרוסמן (צילום: פרטי)

ניר גרוסמן (צילום: פרטי)


סאסי לאן?

ב-2.5 פרסם שופט בית משפט השלום אלעזר נחלון את החלטתו בעניין המגרשים של הפועל בקרית היובל. תמצית ההחלטה – על מיוסי סאסי להתפנות מהמגרש עד לסוף חודש יולי 2020, וזאת ללא כל פיצוי כספי.

ההחלטה הזו מהווה עבור סאסי מכה אנושה. הוא חלם לקבל פיצוי של מיליוני שקלים על פינוי המגרש ונותר למעשה ללא דבר. המגרש, כאמור, הלך, הפועל ירדה לליגה ב' ושחקנים אטרקטיביים למכירה אין בנמצא. כעת, כך נדמה, נותרו לסאסי ארבע אפשרויות.


יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)


האחת – להמשיך במאבק ולערער על החלטת בית המשפט עד יולי 2020, אז קרוב לוודאי תמצא עצמה הפועל בליגה ג', ללא מגרשים ביתיים ומחוקה לחלוטין; השנייה – להרים ידיים וללכת למפרק. במצב שכזה, הפועל קטמון תיקח את השם הפועל ירושלים ותהפוך הלכה למעשה להפועל ירושלים; האופציה השלישית – סאסי הולך לפירוק וקבוצת אנשי עסקים לוקחת את השם 'הפועל ירושלים' ומתחילה לנהל את הקבוצה עם מה שנקרא 'דף חלק'. במקרה שכזה, הנושים, קרי בעלי החוב, יקבלו את הכסף היחסי ממה שהמפרק יצליח להשיג עבור; האפשרות הרביעית – סאסי מוכר את הקבוצה ישירות לאיש/אנשי עסקים, אולם מי שירכוש את הקבוצה יהיה מחויב לכל חובותיה. קשה להאמין שקנדידט כזה אכן יימצא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר