רחוב יפו - ללא קרדיט
הרכבת הקלה ברחוב יפו

בגלל המלחמה: משרד התחבורה מחזיר כספים לזכאים

על פי הודעת משרד התחבורה, החזר כספי יינתן לנוסעי התחבורה הציבורית שכרטיס הרב קו שלהם היה במסלול חופשי חודשי עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. סטודנטים שהצטיידו במנוי חופשי שנתי יוכלו לקבל החזר מלא

פורסם בתאריך: 3.12.23 12:01

בשורה משמחת לנוסעי התחבורה הציבורית בירושלים ובכלל הארץ: משרד התחבורה הודיע על החזר כספי לנוסעים שכרטיס הרב קו שלהם היה במסלול חופשי-חודשי או שנתי בתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' לאחר השבת השחורה של ה-7/10. גובה ההחזר עשוי להגיע למאות שקלים – תלוי במסלול המנוי שבחרתם, כאשר הוא יינתן לנוסעים עבור יתרת הימים במנוי.

יש לציין כי ההחזר מגיע בצל על המלחמה ועל רקע העובדה שבשבועות הראשונים צומצמה באופן ניכר פעילות התחבורה הציבורית. כעת, כאמור, יזכו הנוסעים לקבל החזר או הנחה.

עוד יצוין כי ישנן 3 אפשריות לקבלת ההחז (בחירת החלופה תתאפשר עד ל-31.3.2024):

– טעינת מנוי חופשי חודשי חדש, הזהה ליתרת המנוי הקודם.
– קבלת הנחה ברכישת מנוי חדש בעתיד בהתאם למספר הימים שנשארו במנוי.
– קבלת זיכוי באמצעות טעינת חוזה ערך צבור בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי.

 

 

החלטה נוספת שהתקבלה במשרד התחבורה ומיטבה עם הנוסעים – סטודנטים במקרה הזה – היא קבלת החזר מלא עבור מנוי חופשי שנתי או חופשי סמסטריאלי (במידה שנרכש לפני ה-9 באוקטובר) זאת בעקבות דחיית שנת הלימודים, ובמידה שהמנוי יבוטל עד ל-22.12. את ההחזר ניתן לקבל באמצעות אפליקציות ההטענה המעניקות שירות עבור משרד התחבורה – רב קו אונליין והופאון, במכונות הטענת רב קו בבתי העסק ובהטענה באמצעות הטלפון.

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן-זקן: "משרד התחבורה מייחס חשיבות רבה במתן הקלות כלכליות לנפגעי המלחמה. עקב כך אישרה השרה את ההחזר עבור נוסעי התחבורה הציבורית המחזיקים בכרטיס חופשי חודשי. אני קורא לאזרחים ולסטודנטים לבחון את הזכאות שלהם ולממש אותה בהקדם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר