סטראטוס פרפרוגולו רמי מנדל (צילום: שרון בוקוב)
סטראטוס פרפרוגולו רמי מנדל (צילום: שרון בוקוב)

הטור של רמי מנדל | סטרטוס פרפרוגולו הוא עמוד התווך של הפועל

סטרטוס פרפרוגולו הוא השחקן הכי חשוב בהפועל, וטוב יעשה אורי אלון אם ישאירו בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 19.4.18 20:00

הארנה היתה השבוע בדריכות לקראת הגעתה של הפועל חלון, מוליכת הטבלה שעד השבוע שעבר נחשבה (ובצדק מוחלט) לקבוצה הטובה בארץ. אלא שחולון ללא גלן רייס ג'וניור זו לא אותה קבוצה מאיימת, מה שהפך את חיי האדומים לקלים הרבה יותר.

 



 

על הפרקט, ככל שמתקדמת העונה הופך סטרטוס פרפרוגולו לשחקן הטוב ביותר של הפועל ולעמוד התווך של הקבוצה. עם רצף מתמשך של משחקים מעולים, מראה לנו השחקן המנוסה והמעוטר ביותר בסגל, כמה פיקח ואיכותי הוא.

הפורוורד היווני, שהגיע עם קילומטראז' אדיר ברמות הכי גבוהות ביורוליג, יודע לקום מהספסל, לשנות מומנטום ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. הוא תורם נקודות מהשלוש, במתפרצות ומקו העונשין בקור רוח ועם הרבה שכל ונחישות.

אם אני אורי אלון, אני קורא לו עוד אתמול לשיחה, מניח בפניו הצעה לשנה הבאה ומבקש ממנו להישאר, כי אין לי ספק שאין רבים כמוהו בשוק ואת מה שהוא נותן לקבוצה, בשקט ובקור רוח, מעטים מסוגלים לתת. להתראות בנוקיה ביום ראשון.

 


פעם, כשהיינו צעירים, בית"ר היתה קבוצה זניחה בליגה השנייה בעוד הפועל היתה הקבוצה המובילה של ירושלים ואחת מהקבוצות האטרקטיביות בארץ, ומכיוון שמשחקי דרבי לא היו עניין שבשגרה, המציא ראש העיר המיתולוגי טדי קולק את דרבי יום העצמאות, שהיה אחד האירועים המרכזיים בחג, כשהנפת הגביע היתה חשובה ומרגשת בדיוק כמו הנפת גביע המדינה.

מגרש קטמון המיתולוגי ברחוב רחל אמנו היה מתמלא החל משעות הבוקר, ואוהדי בית"ר היו מייחלים לעשות סנסציה שהיתה גורמת ״לאבל בהסתדרות״ ולשמחה גדולה בשוק מחנה יהודה. השיא היה כשבאחד הדרבים הכריע יוסי אמינוף, מהסמלים הגדולים ביותר של בית"ר שעבר להפועל, בשער ניצחון דרמטי לאדומים אבל לא העז לשמוח, כי ידע שלאחריו יגורש מירושלים.

הרבה מים זרמו מאז בנהר, וכולנו יודעים איפה בית"ר ואיפה הפועל. הגעגועים לימים ההם הם בגדר נוסטלגיה שכנראה לא תחזור.

ככל שמשחק הכדורגל הופך למחושב, מדעי, מהיר ויפה יותר לעין, הצורך בשופט טלוויזיה שיתריע ויכריע בהחלטות שיפוטיות דרמטיות עולה. צפיתי במשחקי הגומלין של ליגת האלופות בין ליברפול למנצ'סטר סיטי וגם בין יובנטוס לריאל מדריד, וצרם לי מאוד לעין לראות איך השופטים מכריעים משחקים ברמה הגבוהה ביותר, שוגים בהחלטות שיפוטיות קשות וגורמים נזק כלכלי לקבוצות, שלא לדבר על חוסר אמון מצד הקהל.

שימוש בצילומי טלוויזיה אינן עוד בגדר המלצה, הן הכרח, וזאת כדי להציל את הכדורגל ואת האוהדים מהשיפוט האנכרוניסטי.

[email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר