הדס דיסין וח"כ יהודה גליק (צילום: פרטי)
הדס דיסין וח"כ יהודה גליק (צילום: פרטי)

"לאט לאט התאהבנו זה בזו מאוד מאוד" | יהודה גליק בטור אישי

מיוחד ל"כל העיר": ח"כ יהודה גליק, שאיבד את אשתו בשנה שעברה, כותב על האהבה החדשה

פורסם בתאריך: 9.1.19 12:20

התאלמנתי בשנה שעברה. אשתי, יפי, נפטרה לאחר שהיתה חצי שנה בלי הכרה בעקבות אירוע מוחי. היה בנינו קשר חזק, היינו נשואים 26 שנים. למרות שהיינו אנשים שונים, היתה בינינו זוגיות מדהימה של הפריה הדדית, היא עזרה לי לגבש את האישיות שלי. כשרק הכרנו, היא התחתנה עם גוש קרח והיא הפכה אותי לבן אדם בשר ודם עם רגשות ורגישויות כלפי אחרים. היא היתה אדם של אנשים, אהבה מאוד לקרוא ספרים ויותר מכל ביוגרפיות. הפטירה שלה הותירה אצלי חלל גדול מאוד. במשך הרבה מאוד זמן ניסו להציע לי שידוכים שונים ובמשך שמונה חודשים לא הסכמתי אפילו לשמוע.

כשסוף סוף הרגשתי שאני מוכן להכיר היו כמה ניסיונות לשידוכים שלא צלחו. ואז קרה משהו אחר לגמרי עם הדס – ארבעה אנשים שונים אמרו לי שאני חייב להכיר אותה. בסוף, בכלל נפגשנו בצירוף מקרים מדהים. הדס היא יו"ר עמותת "אמיצים", אותה הקימה עם חברות על מנת לקדם את מעמדם של יתומים ואלמנות. נפגשתי איתה במסגרת העבודה, התרשמתי ממנה ומהפעילות שלה והתחלתי לעזור לה לקדם את הנושא בכנסת.


ח"כ יהודה גליק והדס דיסין (צילום: פרטי)

ח"כ יהודה גליק והדס דיסין (צילום: פרטי)


במשך כמה חודשים היו לנו "חיים כפולים" – ביום הייתי פוגש אותה בכנסת בישיבות עבודה עם העמיתות שלה, ובערב היינו יוצאים לדייטים. במשך חודשיים וחצי נפגשנו כל יום ושוחחנו טלפונית עד השעות הקטנות של הלילה, אפשר לומר שבאותה תקופה לא היו לי הרבה שעות שינה. לאט לאט התאהבנו זה בזו מאוד מאוד. היו לנו המון תחומי עניין משותפים והיא מאוד התחברה לעשייה שלי ולעולם האידיאולוגי של הליכוד, ארץ ישראל וירושלים. זו היתה ממש התאהבות של בני 18, והחלטנו להפסיק לשחק, לקחת את מערכת היחסים צעד אחד קדימה ולהתחתן. אני מרגיש שזכיתי, היא מדהימה, אני משתומם מהאישיות שלה וחושב שהקדוש ברוך הוא זיכה אותי.




 

ח"כ יהודה גליק והדס דיסין (צילום: פרטי)

ח"כ יהודה גליק והדס דיסין (צילום: פרטי)


כמובן שאנחנו גם לא שמים את העבר מאחור. הדס הייתה נשואה תשע שנים ואלמנה 17 שנים. בעלה הראשון יוסי ואשתי יפי יהיו לנצח חלק משמעותי מהחיים שלנו. לכל אחד מאיתנו יש כמובן גם ילדים ויש להם עוד אמא ואבא, גם אם הם לא בחיים.

אנחנו לא נפסיק לאהוב אותם, אבל גם נמשיך לחיות את החיים ולאהוב זה את זו.

אני מתפלל שנתגבר יחד על כל אתגר שיבוא.


הדס דיסין וח"כ יהודה גליק (צילום: פרטי)

הדס דיסין וח"כ יהודה גליק (צילום: פרטי)


המחר של תמול שלשום


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דלתון

    גליק מהרתה יותר מידי,,,,,,לא מאמין לאף מילה שלך, היית קר ונשארת כזה, וחבל שכך נהגתה,,,,,,

  2. מיכל

    שידוכים בתוך שנת האבל? מזעזע. להתאהב כמו בגיל 16 גם אם זה קרה לא צריך לספר לכולם. להודיע בכנסת שהוא מתחתן? הכל די מזעזע. גם החוק על העישון מיותר. וחוץ מהכל בגלל השיגעון שלו על הר הבית אנחנו משלמים עבור שומר ראש צמוד
    ן

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מזל טוב.
    החכ הכי טוב בעולם.

    אין עוד חכ חברתי כמו יהודה גליק

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר