ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בית שמש: שתי חתונות התקיימו בניגוד להנחיות

ממשטרת המחוז נמסר כי שוטרים הגיעו לשתי חתונות, שהתקיימו אמש בבית שמש בניגוד להנחיות בהשתתפות עשרות אורחים, ורשמו קנסות למארגנים

פורסם בתאריך: 16.11.20 16:49

שוב התקיימו בבית שמש חתונות בניגוד להנחיות הקורונה. אמש, ראשון בערב, הוזעקו כוחות המשטרה לשני מוקדים בבית שמש, שבהם התקיימו חתונות, בהתשתתפות עשרות אורחים.

"כוחות משטרת ישראל שפעלו אמש בעיר בית שמש, הוזעקו ל 2 חתונות שהתקיימו בניגוד לתקנות – קנסות נרשמו למארגנים", כך נמסר ממשטרת מחוז ירושלים.

במשטרה מוסיפים ומוסרים כי "השוטרים הגיעו בשעות הערב לשני מוקדים בבית שמש, לאחר שבמשטרה התקבלו דיווחים על אירועי חתונה המתקיימים בתוך מבנים בהשתתפות עשרות אורחים, ובניגוד לתקנות. השוטרים רשמו קנסות לשניים ממארגני האירועים, ודאגו להפסיק את הפרת התקנות".

כזכור, בחודש שעבר הוזעקה המשטרה לגג מבנה בבית שמש, בעקבות דיווח על חתונה שבה משתתפים עשרות אורחים. כפי שפורסם ב"כל העיר", צוות משטרתי הגיע למקום והפסיק את האירוע. המוזמנים התבקשו לחזור לביתם. מנהל המתחם נקנס בסכום של 5,000 שקלים. כמו כן, שלושה אורחים קיבלו קנסות על הפרת הגבלת מרחק היציאה מהבית עד 1,000 מטרים.

במשטרה מדגישים כי "רק הקפדה על ההנחיות והתקנות, שמירה על ריחוק חברתי ועטיית מסיכות, יובילו לצמצום התחלואה ויסייעו בבלימת התפשטות הנגיף. המשטרה תמשיך לפעול ולאכוף בצורה בלתי מתפשרת בכל עת ובכל מקום בו היא תידרש".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דפנה

    אותי משמח מאוד שיש אכיפה של החוקים במדינה. ישמח אותי יותר לראות שזו אכיפה שוויונית ושגם השופט מלצר ואורחיו קיבלו קנס בסכום זהה לזה שקיבלה המשפחה בבית שמש. קוראים לזה יצירת אמון הציבור במערכת.

  2. משה.

    לסגור את בית שמש, אין יוצא ואין בא. ימותו כמה שימותו, ואחר כך הם יבינו את הפרינציפ ויקפידו. .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר