שמאי רכב שלמה בן שושן (צילום: אבי נעם)

מחפשים שמאי רכב בירושלים? הכירו את המומחים

על פי החוק הקיים כיום אדם יכול להזמין שמאי רכב בירושלים לבחירתו, זאת לאחר שהוא מיידע את חברת הביטוח. חשוב לוודא ששיקול הדעת של שמאי הרכב הוא אובייקטיבי ולא תמיד לטובת חברת הביטוח בלבד. שמאי שמשתדל לראות את טובת שני הצדדים ולמצוא פתרונות שמתאימים לשניהם

פורסם בתאריך: 25.8.19 14:18

מי שנאלץ להיפגש עם שמאי רכב במהלך חייו יודע שהמפגש נעשה לא תמיד בנסיבות משמחות, אבל בהחלט הכרחיות. לאחר תאונה או נזק שנגרם לרכב שלנו, או אם רכשנו רכב חדש ונרצה לוודא שאין בו ליקויים יש צורך לפנות לשמאי רכב בירושלים. רובנו לא מתייחסים לנושא בתשומת לב מירבית אך כדאי לדעת כי לחוות הדעת של שמאי הרכב משקל רב בהתנהלות מול חברת הביטוח ולכן יש לבחור בשמאי מנוסה מקצועי ואמין המוכר על ידי רוב חברות הביטוח.


שלמה בן שושן וירון ולד שמאות רכב ורכוש

"כמי שצבר ידע וניסיון רב שנים בתחום שמאות הרכב, אני יכול לומר כי חוות הדעת של שמאי הרכב בהערכת הנזק חשובה מאוד ויש לה משקל רב ולכן צריך לדעת את מי לבחור ואל מי להתקשר לאחר תאונה", אומר שלמה בן שושן, שמאי רכב ורכוש והבעלים של משרד שמאות הרכב בתלפיות, "השמאי יקבע מהי עלות התיקון ומהי ירידת הערך של הרכב לאחר התאונה. לאחר ששמאי מגיע לבדיקה הוא יסכם את מסקנותיו בדו"ח שיוגש לחברת הביטוח ולפיו יקבע גובה הפיצוי שינתן למבוטח".

שלמה בן שושן וירון ולד שמאי רכב (צילום: אבי נעם)

שלמה בן שושן וירון ולד שמאי רכב (צילום: אבי נעם)

לשלמה בן שושן ולשותפו ירון ולד, ניסיון רב שנים בתחום. הוא דור שני במשפחה בענף הרכב, ניהל מספר מחלקות פחחות במוסכים מרכזיים בירושלים וצבר ידע עצום בענף. עיסוקו של אביו כפחח רכב בכיר כנראה נתן לו השראה והאהבה לעיסוק דבקה גם בשלמה, אשר יצא ללמוד את הנושא לאחר השירות הצבאי. "סיקרן אותי לדעת על רכבים כמה שיותר. לכן פניתי ללמוד את נושאי השמאות ופתחתי את המשרד בשנת 1996 כמשרד המתמחה בהערכת נזקי רכבים לאחר תאונות".

לאורך השנים נקרא שלמה בן שושן לבצע שמאות לעשרות אלפי כלי רכב אך עדיין מבחינתו כל תאונה מבטאת משהו אחר. לדבריו ההתמודדות המקצועית כשמאי רכב ורכוש שונה בכל סיטואציה שצריך למצוא לה פתרונות יצירתיים. משרדם של שלמה בן שושן וירון ולד מעניק שירותי שמאות רכב לחברות ביטוח, ללקוחות פרטיים וכן לחברות גדולות כמו אלדן השכרות רכב, בזמינות מינימלית ביותר. השירות האישי והמיוחד שהם מעניקים יחד עם המקצועיות בה הם מתנהלים מוכיחים את עצמם בכל פעם בשטח מול הלקוחות. לדבריו כל הערכת נזק כוללת 2-3 ביקורים במוסך, צילומים ועמידה בקשר עם המוסך המטפל לגבי ליקויים עמוקים יותר שנגרמו בשל התאונה ולא נראו בסקירה הראשונית. "שיקול הדעת שלנו בכל המקרים שאנו מטפלים בהם הוא אובייקטיבי ולא תמיד לטובת חברת הביטוח בלבד. אנחנו משתדלים לראות את טובת שני הצדדים ולמצוא פתרונות שמתאימים לשני הצדדים".

על פי החוק הקיים כיום אדם יכול להזמין שמאי רכב לבחירתו, זאת כמובן לאחר שהוא מיידע את חברת הביטוח. שלמה בן שושן ממיעץ מנסיונו לקחת שמאי המקובל על חברת הביטוח כדי לחסוך עוגמת נפש בעתיד.

במקביל לשמאות רכב עוסקים שלמה בן שושן וירון ולד בשמאות רכוש, "זהו תחום שנכנסתי אליו לפני כ-4 שנים והוא מאוד מעניין ומסקרן אותי. בתחום השמאות אני עובד כשמאי פרטי ולא קשור לחברות הביטוח אבל נהנה לבחור לעצמי את הלקוחות שיש בהם עניין עבורי ואתגר מחשבתי".

כתובת: רחוב המוסכים 5 תלפיות

טל: 02-6786868

[email protected]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר