ביטוח רכב בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ביטוח רכב בירושלים: הכירו את המומחים

אלפי מבוטחים מרומים, פתרונות ביטוח והטבות מיוחדות - אלה הם סוכנויות ביטוח רכב בירושלים שיעניקו לכם את הפוליסות שיגנו עליכם בזמן תאונה

פורסם בתאריך: 23.6.19 11:50


אל – עד סוכנות ביטוח

סוכנות אל-עד הוקמה עוד בשנות השישים של המאה הקודמת, כאשר מייסדה ומנהלה כיום, מרדכי מונין, בחר להמשיך את דרכו של סבו, אלתר לוין, שהיה אחד מסוכני הביטוח הראשונים בירושלים. בשנת 1905, עוד בתקופה העות'מנית, ייצג חברות איטלקיות וצרפתיות תחת סוכנותו אשר נקראה "אחריות החיים". כיום סוכנות אל-עד הינה אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בירושלים, המבטחת אלפי לקוחות ירושלמים וכן ירושלמים שעברו להתגורר באזור השפלה, ועוסקת בכל תחומי ביטוחי הבריאות והפיננסים וכן בעלת התמחות רבת שנים בעולם ביטוח רכב בירושלים.

אל עד סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אל עד סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ביטוח הרכבים, לאורך השנים, תפס את אחד מהענפים המרכזיים בעולם הביטוח ואחוז עריכת הביטוחים בקרב בעלי הרכבים הוא גבוה. כיום, אף אדם בר דעת לא יסכן סכומי כסף רבים שהוציא על רכישת מכונית כאשר חלילה כספו יאבד לו בעת תאונה או גנבה. במשך עשרות שנים ידעו תעריפי ביטוחי הרכב גלי עליות וירידות, אשר הושפעו מגובה הנזקים שנגרמו. לדוגמא, בתקופה של ריבוי גניבות רכבים תוצאות חברות הביטוח הושפעו לרעה, כמו גם בעת עליית מחירי החלפים אשר שורשרה לעליה בתעריף לצרכן. בשנים האחרונות, בעקבות כניסת המכוניות עם מכשור דיגיטלי, המצוידות במכשירי יציבות, במערכות למניעת תאונות או אף מכוניות הבולמות באופן אוטומטי ומונעות תאונה, שכיחות התביעות יורדת מדי שנה ולכן גם מחירי הביטוח צפויים לרדת.

אל עד סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אל עד סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אל – עד, מבטחת כבר במשך 55 שנים אלפי מבוטחים מרוצים במספר חברות ביטוח המובילות בתחום הרכב. הסוכנות מעניקה פתרונות ביטוח ייחודיים לעובדי מוסדות ירושלמים וותיקים, בקולקטיבים מיוחדים לעובדי הדסה, האוניברסיטה העברית, והסוכנות היהודית, בהם העובדים, הגמלאים ובני משפחותיהם זכאים להטבות מיוחדות באמצעותה. כמו כן, באל –עד מעניקים הטבה מיוחדת בהתקנת "איווקס" – מערכת מונעת תאונות ומצילת חיים, אשר מתווספת להטבת המדינה, ומאפשרת לבעל הרכב לקבל מימון כמעט מלא ברכישתה. ההטבה מוענקת לכל בעל רכב, גם אם הוא רק מבוטח פוטנציאלי.

בחברה שמים דגש רב הן על תהליך עריכת הפוליסה והן על מיצוי זכויותיו של הלקוח בצורה המיטבית בעת תאונה.  "אין ספק שמחיר הוא דבר חשוב, וכמו כל דבר בחיים – ראשית יש להתאים את המוצר הנכון ללקוח, במחיר ההגון ביותר" אומר אריאל מונין, בנו של מרדכי, הדור הממשיך אשר מנהל עם אביו כיום את הסוכנות. וממשיך: "ללא ספק, עולם ביטוחי הרכב, כמו שאר עולמות הביטוח הוא מוצר שאנו לצערנו לעיתים נדרשים להפעילו בעת צרה, וכאן, אנו מגיעים ומקיימים את  הבטחתנו  – גם במצבים הפחות נעימים, נהיה פה לצידכם בכדי לפעול בצורה הטובה ביותר למען מיצוי הזכויות שלכם בפוליסה שנרכשה".

כתובת: המלך ג'ורג' 21, ירושלים. טלפון: 02-6228555

לאתר אל-עד סוכנות ביטוח


אדרת סוכנות ביטוח

סוכנות הביטוח "אדרת" הפועלת כ- 40 שנה הוקמה בשנת 1977, על ידי מר אהוד כץ. מאז ועד היום מעניקה הסוכנות שירותי ביטוח במגוון תחומים לאלפי לקוחות מרוצים. מלבד ניסיונו הרב בתחום הביטוח, אהוד כץ בוגר המכללה לביטוח אלמנטרי, בעל תואר שני בגרנטולוגיה פיננסית באוניברסיטת חיפה. בעבר כיהן בתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח. כיום הסוכנות מנוהלת על ידי בני הזוג אהוד ואיילת כץ. בסוכנות צוות של כ- 50 עובדים מקצועיים המעניקים שירות ויחס אישי, מהיר ואיכותי לכלל סוגי הלקוחות פרטיים ועסקיים, בכל תחומי הביטוח: פנסיוני, בריאות, חיים,  ציוד מכני הנדסי, דירות ,רכב, וביטוח נסיעות לחו"ל.

אדרת סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אדרת סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מחלקת הרכב ב"אדרת" ידועה כאחת מהמחלקות החזקות והוותיקות ביותר בתחום ובה מועסק צוות עובדים מסור ומקצועי אשר מעניק שירות ויחס אישי ללקוחות הן בעת תהליך התאמת הפוליסה והן במקרים בהם יש צורך להפעיל את הביטוח. אודי מספר על סוד ההצלחה של המחלקה אשר צברה לקוחות וותיקים רבים במרוצת השנים: " אחד היתרונות הבולטים של מחלקת הרכב הוא שאנו עובדים עם שמונה חברות ביטוח שונות, כך שאנו יכולים לבחור עבור כל לקוח את הפוליסה המתאימה לו במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק וכמובן להתאים את חברת הביטוח אשר תענה באופן מרבי על צרכיו. ולהבטיח תחושת יציבות ללקוחותינו, בייחוד בזמנים כמו היום, בהם השוק לא יציב. כמו כן, אנו דואגים להתאים למבוטח את הפוליסה לפי צרכיו, כפוף למהפכה בעולם ביטוח הרכב, עם הטבות ייחודיות  וחדשניות.

אדרת סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אדרת סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

זאת ועוד, צוות סוכני הביטוח במחלקה מכיר כל לקוח באופן אישי ונותן מענה מהיר ומידי בכל שעות הפעילות ואף מעבר להן. גם אני באופן אישי זמין ללקוחותינו ודלתי פתוחה עבורם תמיד. בנוסף, אנו מעניקים ללקוחותינו את האופציה לבצע מגוון רחב של פעולות באופן דיגיטלי, בקלות ובמהירות ללא צורך בהגעה מיותרת למשרד". ב"אדרת" כל לקוח יוכל למצוא את סוג הביטוח המתאים לו ביותר וישנם מגוון מסלולים מיוחדים: מסלול עם הרחבה לנהגים צעירים, מסלול עם הרחבה לנהגות חדשות, כיסוי לנהג מזדמן, מסלול עם הגבלת ק"מ, כיסוי לרכב שני במשפחה, וכן ביטוחים בתנאים מיוחדים הניתנים דרך הקולקטיב של ביתן. בנוסף, ישנה מחלקה משפטית מיוחדת אשר מטפלת בתביעות וזמינה כל העת.

 כתובת: רח' עזה 29, ירושלים

טלפון: 02-5666081

אתר: http://www.aderet.co.il

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר