משתתפי המופע "ממאורות החשיש להיכל התהילה": תומר כץ, אתינה לאבירי, חארולה צאלפארה, סוטריס פאפאטריאניס (צילום: פרטי, מייקל וקרוס)
משתתפי המופע "ממאורות החשיש להיכל התהילה": תומר כץ, אתינה לאבירי, חארולה צאלפארה, סוטריס פאפאטריאניס (צילום: פרטי, מייקל וקרוס)

מוזיקה יוונית בירושלים: מופע ייחודי על יצירתו של מארקוס ואמואקאריס

ממאורות החשיש להיכל התהילה: מופע אודות חייו ושיריו של מארקוס ואומאקריס השבוע ב"נוקטורנו". את מופע המוזיקה היוונית בירושלים יזמו המוזיקאים תומר כץ ושותפו אבי נישרי, במטרה להנגיש את מוזיקת הרבטיקה האהובה של פיראוס לקהל הישראלי

פורסם בתאריך: 17.9.19 22:14

במידה ואתם חובבי מוזיקה יוונית בירושלים, אתם חייבים להגיע למופע "ממאורות החשיש להיכל התהילה" – אירוע מוזיקלי מרהיב וייחודי והראשון מסוגו בארץ. המופע יתקיים ב"נוקטורנו", ביום חמישי ה- 12.09.2019, ויעסוק בחייו ויצירותיו של מארקוס ואמואקאריס – אחד מהיוצרים החשובים ביותר של מוזיקת הרבטיקה של פיראוס. את יצירותיו יבצעו תומר כץ ושלושה מוזיקאים יווניים נחשבים: סוטריס פאפאטריאניס, אתינה לאבירי וחארולה צאלפארה.

את המופע הייחודי יזמו המוזיקאי תומר כץ ושותפו אבי נישרי, במטרה להנגיש את מוזיקת הרבטיקה האהובה של פיראוס לקהל הישראלי. מדובר בזרם מוזיקאלי אשר התפתח בחלק הראשון של המאה העשרים בשכונות העוני של יוון, על ידי אנשים שחיו בשולי החברה והחוק,  וזכתה עם הזמן לפופולריות עצומה. כעת, לאחר שני מופעים מוצלחים והביקוש הרב, החליטו ליצור מופע נוסף המגולל את סיפור חייו של מארקוס ואמואקאריס – החל מילדותו הקשה באי סירוס, התמכרותו לחיי מאורות החשיש והבוזוקי ועד לתהילה שזכה לה כיוצר עוד בחייו.

דרך השירים הנפלאים שכתב מארקוס והביצועים אשר הוכנו במיוחד עבור המופע, ייצרו האמנים אווירה מוזיקאלית ייחודית אשר תחזיר אתכם אל יוון. במופע ישתתפו: סטוריס פאפאטראיאניס אשר ישיר וינגן על בגלמה, חארולה צלפרה אשר תשיר ותנגן על אקורדיון ואתינה לאבירי אשר תשיר ותנגן על גיטרה. שלשת הזמרים היווניים המוכשרים הם מהבולטים ביותר בדור הצעיר של זמרי הרבטיקה היוונית אשר כבר הופיעו בישראל וזכו להצלחה ולאהבת הקהל. בנוסף, ישתתף במופע גם תומר כץ, מהמובילים בתחום המוזיקה היוונית בישראל אשר משתף פעולה עם אמנים רבים מיוון ואף עתיד להופיע בסוף החודש הקרוב (ה- 29.9) ב- "Mogaro Mousikis" שבסלוניקי.  מלבד השירה והנגינה, ישולבו במופע סיפורים מרתקים אודות חייו של מארקוס, אותם יספר אבי נישרי.

המופע מתאים לכל הגילאים ובייחוד למי שאוהב מוזיקה טובה ומעוניין להכיר טוב יותר את המוזיקה היוונית מזווית חדשה. לא עוד חפלות וזריקת צלחות, אלא מוזיקת נשמה שתחבר אתכם אל שורשיה של יוון באווירה של מועדון רבטיקו יווני.

כתובת: "נוקטורנו", בצלאל 7, ירושלים

לרכישת כרטיסים: www.eventer.co.il/j84h3

פתיחת דלתות: 20:00

תחילת מופע: 21:00

מחיר מוקדמות: 140 ₪

מחיר בקופות המופע: 150 ₪


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר