מתניה וייס אמן מכירות (צילום: רונית ולפר)
מתניה וייס אמן מכירות (צילום: רונית ולפר)

מתניה וייס מאמן מכירות בירושלים שיקפיץ את העסק

לא מעט בתי עסק קורסים ונסגרים עקב חוסר הכנסות. על מנת לא להיכנס לסטטיסטיקה מומלץ להיעזר במאמן מכירות בירושלים, מקצוען בעל הוכחות - זהו מתניה וייס שידריך אתכם אתכם כיצד להגדיל את ההכנסה ולהצמיח את העסק

פורסם בתאריך: 5.1.20 15:53

המושג 'מאמן' אצל רוב בני האדם מעלה את הקונוטציה הראשונית לעולם הספורט על שלל ענפיה הרבים, כגון כדורגל וכדורסל, זה די מובן, לכל קבוצת ספורט יש את המאמן הראשי שלה ולו מטרה אחת בלבד – לקחת הקבוצה שלו למקום הגבוהה ביותר בטבלה ואף לזכות באליפות. אולם יש תחום נוסף שלא בטוח ידעתם שיש לו מאמן וזה עולם המכירות, העולם שבדומה לעולם הספורט כל אחד חושב שהוא הכוכב הגדול, בטוח שזה קל והוא יכול להצליח בענק. אבל לא כך הדבר. כידוע, אף אחד לא נולד כריסטיאנו רונאלדו, וגם הוא הקשיב לא פעם למאמן שלו, כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר. אם אתם רוצים להיות רונאלדו או מסי של עולם המכירות ולהגדיל את ההכנסות באופן משמעותי, עליכם לקחת את מאמן המכירות המצליח ביותר בירושלים, וזה הזמן להכיר את מתניה וייס, נעים מאוד. מתניה וייס נולד למשפחה שומרת מסורת בבית אל ועזב את דרך משפחתו בגיל צעיר אל התחום שמשך אותו יותר מכל – עולם המכירות. מגיל 14 עבד בתחום, הבין מיד שזהו ייעודו והקדיש לכך את חייו, השתפשף במספר תחומים עד שהחליט ללכת בגדול ונרשם ללימודים ייחודים במכללה האקדמית אונו למאמני מכירות מקצועיים. כיום וייס הוא הבעלים והמייסד של חברה הנושאת בגאון את שמו ועוזר למספר רב של חברות, מפעלים, חנויות ומסעדות במגוון רחב של תחומים ונושאים. מתניה וייס הוא בעל הכשרה, ידע והבנה לשמש אף כיועץ עסקי, אך מתוך ההקבלה שהוא עשה לעולם הרפואה, החליט להתמחות בתחום המכירות, וכיום מציב עצמו דוקטור המומחה לתחום המכירות.

מתניה וייס אמן מכירות (צילום: רונית ולפר)

מתניה וייס אמן מכירות (צילום: רונית ולפר)

הטבלה לא משקרת – המספרים מדברים בעד עצמם:

עולם המכירות סובל מכמה היבטים ומסקנות שגויות הקשורות למהלך המכירה, או כמו שאומר מתניה וייס: "בעלי הבית טועים בכך שמחפשים אנשים שרק יודעים לדבר ובטוחים שבאמצעות הפה הם יגדילו את המכירות שלהם – האני מאמין שלי הוא להשתמש יותר באוזניים ופחות בפה, יותר להיות קשוב, סובלני וללכת בעקבות מה שהלקוח רוצה. לא לתת לו הרגשה שמוכרים לו אלא שהוא בעצמו קונה".  אצל מאמן המכירות מתניה וייס אלו לא מילים אשר באות והולכות ריקם, מאחר והוא דוגל בשיטת הכוכב של ניר, שבה תהליך המכירה מחולק לחמישה שלבים: חיבור ללקוח, הובלה, הצגת פתרון, התלבטות וסגירת העסקה. השיטה בה דוגל ומאמן וייס הוא כמה שפחות דיבורים, כמובן חוץ מהצגת השאלות הנכונות, רק  כך אומר וייס – הלקוח יקנה את מה שהוא באמת חפץ, ואף יחזור. השיטה שפיתח מתניה וייס מתאימה לכל תחומי המכירות, כלשונו "לא משנה מה מוכרים, אלא איך". כשמתניה מדבר, הוא יודע על מה הוא מדבר, המספרים של החברות איתם עבד על שיטות המכירה הרקיעו והמריאו פלאים, מכירות נכונות=הכנסות גדולות יותר. הגיוני לגמרי. מתניה  לא מאמין בזריקת קלישאות ואינו עורך כנסים לקהל הרחב, הוא מאמין בגישה אישית ומותאמת לכל לקוח באופן נפרד – לא כל תהליך שיתאים לאחד יתאים לאחר. כל לקוח שנופלת בחלקו הזכות לקבל את הדרכתו של מתניה וייס זוכה בתהליך אישי המורכב מניתוח אופי העסק. דרכים רבות להצלחה ולוייס הפתרונות להוביל אתכם לדרך המתאימה ביותר בשבילכם.

מתניה וייס אמן מכירות (צילום: רונית ולפר)

מתניה וייס אמן מכירות (צילום: רונית ולפר)

מאמן מכירות –ההוצאה המשתלמת, הבטוחה והרווחית ביותר:

כשמדובר על כסף, כל בני האדם אוהבים ורוצים להכניס, לא להוציא. אלא מה, יש דברים שההוצאה תפתיע ותכניס לכם יותר כסף אם הייתם שומרים על המעט שיש בידכם. אחת ההוצאות המכניסות ביותר היא להשתמש במאמן מכירות, כזה שיהפוך את שיטות המכירות שלכם ליעילות וטובות יותר. עסקאות גדולות יותר, פחות לקוחות שמתלבטים ולבסוף עוברים למתחרה – הם רק הסימפטומים לדבר הגדול והחשוב באמת – הכנסות גדולות יותר והגדלת הפרנסה שלשמה הקמתם את העסק וחלמתם לחיות חיים עצמאים. את כל זה אתם יכולים להשיג ודי בקלות, כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות למאמן המכירות המוביל והמומלץ ביותר בירושלים, מתניה וייס.

 

לאתר: www.mw-sales.co.il

לפייסבוק: מתניה וייס- "מכירות עוצמה לחיים"

נייד: 055-6652219

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הילה

    מאוד משנה מה אנחנו מוכרים, וזאת בדיוק הבעיה בשוק, כל מיני ״מאמנים״ שמראים לבעלי עסקים איך למכור שירותים ומוצרים ולא משנה מה הם מוכרים

    במקום להדק את המוצר/השירות ולדאוג לחווית לקוח מדהימה וככה גם לא תצתרך להיות מכירה, הלקוח פשוט יקנה

    עצוב שזאת הגישה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר