(עיצוב: סטודיו SAFRA)
(עיצוב: סטודיו SAFRA)

חברת SAFRA: "תחום חדש כובש את הרשתות החברתיות"

חברת הדיגיטל SAFRA משיקה אתר חדש ומספרת על תחום חדש שכובש את הרשתות החברתיות: שיווק בתחום ה-HR

פורסם בתאריך: 7.1.20 16:06

"מיתוג ומיצוב מעסיק" המושג הכי חם בשנה האחרונה עבור החברות המובילות בישראל. למשל, כאשר אחד מחברינו מספר לנו שהוא עובד בחברת הייטק, אנחנו מיד סוברים שהתנאים שלו מפנקים וההטבות שלו הרבה יותר שוות ממקום העבודה שלנו. זה לא במקרה, חברות ההייטק משקיעות בשנים האחרונות סכומי עתק בפרסום התדמית הזו על מנת למשוך אליהן כוח אדם איכותי. כעת, גם החברות המובילות בתחומי הקמעונאות, האופנה והתקשורת מבינות שהן צריכות לשווק את היתרונות שמקבלים עובדיהן על מנת למשוך אליהן את העובדים הנכונים.

בשנה האחרונה חברת SAFRA מובילה את התחום ברשתות החברתיות עם בניית חבילות שיווק של מיתוג מעסיק ללקוחות כדוגמת רשת פלאפון, בזק בינלאומי ועוד… לפני כשנתיים הקימה החברה ביחד עם שותפים נוספים את "סחבק" אתר משרות לצעירים שכבר הספיק לכבוש את שוק חיפוש העבודה לגילאי 16-28 בישראל ומושך אליו מדי חודש מעל 200,000 צעירים אשר מחפשים עבודה (www.sahbak.co.il). חגי פנחסי, סמנכ"ל הלקוחות והאיש שאחראי על התחום בחברה מספר: "כבר תקופה ארוכה שאנו פועלים בתחום ה-HR בדיגיטל ומבינים את היעדים החדשים שהחברות והארגונים ניצבים בפניהם על מנת למשוך כוח אדם איכותי. יחד עם הלקוחות שלנו אנחנו מנתחים את היתרונות שיש להם בארגון ומשווקים זאת ברשתות החברתיות. היתרון המובהק שלנו נובע מהעובדה שאנו מנהלים אתרי דרושים ומכירים את קהל מחפשי העבודה יותר טוב מכל חברה אחרת."

החברות המובילות בישראל הבינו בשנים האחרונות שעל מנת למשוך כוח אדם איכותי הן חייבות לשווק את היתרונות והתנאים המצוינים שהן מעניקות לעובדיהן. רשת פלאפון היא דוגמה לחברה עם הטבות מדהימות לעובדים כגון: נופש חברה, הטבות סלולר, ארוחות מסובסדות, סדנאות העשרה ועוד. אין סיבה שלא יידעו עד כמה שווה לעבוד בחברות האלו. לשמחתי, אנו מצליחים לשנות את התפיסה של הקהל הרחב לגבי העבודה בחברות האלו. לסיכום: "אנו חברה שמבינה גיוס ומדברת נכון אל העולם הזה. נוכחנו לדעת שההתנהלות מול מנהלות משאבי אנוש שונה מההתנהלות מול מנהלי שיווק מאחר ובמשאבי אנוש יש לעיתים צורך מידי בגיוס עובדים והיכולת שלנו לטרגט בזמן אמת לקהל יעד רלוונטי שמחפש עבודה היא הקלף המנצח".

חגי פנחסי, סמנכ"ל לקוחות SAFRA (צילום: עוז שכטר)

חגי פנחסי, סמנכ"ל לקוחות SAFRA (צילום: עוז שכטר)

החברה אשר הוקמה בשנת 2015 על ידי ניר דוד ונועם צוברי השיקה בשבוע שעבר אתר חדש, בו ניתן ללמוד על השירותים השונים, להכיר את הצוות או להתרשם מחוות דעתם של לקוחות שונים. במקביל לתחום ה-HR החברה ממשיכה להוביל את השיווק הדיגיטלי בתחומי המסעדנות, הלייף סטייל והאופנה עם לקוחות מובילים בתחומם. רק לפני כשנה החברה הובילה בהצלחה את השיווק ברשתות החברתיות עם קמפיין שגרף מחמאות עבור מר עופר ברקוביץ ותנועת התעוררות בירושלים. "אנחנו פועלים כל הזמן על מנת לחדש בערוצי הדיגיטל של לקוחותינו ולוודא שהם ממשיכים להוביל ולהיות הכי מעניינים ברשת. לדעת לשווק באינטרנט זה כבר לא מספיק היום, הצוות שלנו עובר השתלמויות על בסיס קבוע על מנת להישאר הכי מעודכן שיש" מסכם יותם גולן סמנכ"ל הקריאטייב בחברה.

 

לפרטים נוספים:

טלפון: 072-3712082

אימייל: [email protected]

לאתר: www.safra-marketing.net

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר