לאוס מדיה (צילום: ניסים וקנין)

איך למתג את העסק באמצעות האינטרנט?

בין אם מדובר בעסק חדש או עסק קיים שדורש שיפור מיתוגי והגדלת חשיפה, הכירו את יתרונות האינטרנט ככלי עוצמתי שיכול לעזור בקידום המטרות

פורסם בתאריך: 12.2.20 16:46

יש כמה פרשנויות לגבי מהו מיתוג. מיתוג עצמי ומיתוג עסק דומים בעקרונותיהם אולם כאן אתם ממתגים אדם וכאן אתם ממתגים ארגון. כאשר אתם רוצים למתג את העסק שלכם אתם צריכים לדאוג לשפת תקשורת אחידה מול הלקוחות שלכם, ליצירת פרסום נכון הכולל את סמלי המסחר של העסק ו/או החזון שלו, האני מאמין שלו או משהו שמייחד אותו. כמו כן אתם רוצים לבנות לעצמכם מוניטין כעסק מוביל בתחום שלכם ועל ידי כך לעצב את מיתוג העסק כעסק מוביל, חזק, יציבה ומקצועי. למזלכם ולשמחת כולנו – האינטרנט הוא כלי עוצמתי שיכול לעזור לנו לקדם את המטרות הללו ולמתג את העסק בצורה נכונה ולייצר חשיפה גדולה של המסרים שאנו רוצים להעביר.

יצירת סמכות:

השלב הראשון במיתוג העסק הוא ליצור סמכות. הבא נסביר. אנשים רבים מחפשים אנשי מקצוע בתחום מסוים על מנת להתייעץ אתם בנושא הקשור לאותו תחום. לדוגמה: ייעוץ עם עו"ד בנוגע לעניינים משפטיים וחוקים, ייעוץ עם רופא/אחות בנוגע לעניינים בריאותיים, ייעוץ עם מדביר בנוגע להדברת מזיק מסוים, שיפוצניק בנוגע לתיקון/טיפול בעבודת שיפוץ קטנה בבית, ייעוץ עם מאמן עסקי בנוגע לעסק שלנו ועוד. בשורה התחתונה אנו מחפשים סמכות מקצועית בתחום שתספק לנו את מה שאנחנו צריכים. כאשר אתם יוצרים סמכות לעסק שלכם תוכלו להרוויח לקוחות רבים, בין אם מדובר בייעוץ, מכירת מוצר או מתן שירות מסוים.

קידום אתרים בגוגל:

אחת מטכניקות הפרסום המובילות ביותר בעולם האינטרנט, אם לא המובילה שבהן, היא ללא ספק גם אחת הדרכים הטובות לשפר את מיתוג העסק באמצעות האינטרנט. היום זה כבר ידוע לכל כי להיות בתוצאות הראשונות בגוגל (במיוחד במקום הראשון בתוצאות) לביטוי מפתח מרכזי בתחום מסוים – הופך אוטומטית את העסק לשם דבר בתחומו. ללא קשר אם מדובר בעסק של אדם אחד, במשרד קטן של כמה עובדים או באימפריה ענקית עם אלפי עובדים. רוצים להיות חברת הדברות נחשבת ומובילה באזור המגורים שלכם? תהיו בתוצאות הראשונות בגוגל! רוצים להיות משרד עורכי הדין המצליח ביותר באזור ירושלים? תהיו בתוצאות הראשונות בגוגל לביטויים הקשורים בעריכת דין בירושלים. רוצים להיות חברת התיירות המובילה או מהמובילות בירושלים? תרכשו שירותי קידום אתרים בירושלים ותהיו בתוצאות הראשונות בגוגל.

קידום ממומן בגוגל:

טכניקת פרסום נוספת שתעזור לכם גם להביא קהל לקוחות זמין במהירות וגם "לקנות" את המקום שלכם בראש תוצאות החיפוש בעמוד של גוגל – היא על ידי קמפיין ממומן. הטכניקה הזו טובה להבאת לקוחות באופן מהיר מגוגל וניתן בתמורה לסכום מסוים לקליק להתברג גבוה בתוצאות החיפוש הממומנות בעמוד שבדרך כלל מופיעות גם בראש העמוד. יש לכך יתרונות וזה עובד על חלק מהלקוחות וזה בהחלט מביא תנועה ולקוחות, אך מבחינת מיתוג ומוניטין חלק מהלקוחות עדיין מייחסים לכך חשיבות של פרסומת ולא תוצאה אורגנית ומבינים את מידת ההשקעה שהיה דרוש לעסק כדי להופיע שם בתוצאות הממומנות, אל מול אותו עסק, אוטוריטה, שלקח לו שנים להגיע לתוצאות הראשונות בתוצאות האורגניות.

רשתות חברתיות:

אין כמו הרשתות החברתיות על מנת לבנות את המיתוג של העסק, ליצור אמון בין הלקוחות של העסק אל בית העסק ואל בעלי החברה. חלקו טיפים, עשו תחרויות, שתפו מדריכים, תמונות, סרטונים ועוד. ענו לאנשים על שאלות ותנו תמיכה מכל הלב. זה יחבר את האנשים אליכם, יעזור לבנות קהל אוהדים גדול יותר וימתג את העסק בצורה חיובית.

חברת קידום אתרים לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ מתמחה בשירותים שיווק באינטרנט וכן בבניית מותגים בכל תחום ובכל סדר גודל. בין אם מדובר בעסק חדש או עסק קיים שצריך לשפר את המיתוג שלו ולבנות לו מיתוג חדש או מיתוג מקצועי יותר ולהגדיל את החשיפה אליו – אתם מוזמנים ליצור קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

 


תוכן שיווקי


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. קורס מכירות - אייל שבתאי

    אהבתי, דב אחרון שאני ממליץ עליו זה קורס מכירות חובה, כי זה מאוד חשוב להביא פניות אבל צריך לסגור אותם
    אני ממליץ על היועצים של בית לעסקים
    ויש אפילו קורס חינם
    https://www.home2bis.com/sales-course/

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר