רואה חשבון בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מחפשים רואה חשבון בירושלים? כדאי להכיר

רואה חשבון בירושלים הוא אחד מבעלי המקצוע שיכול לפתור הרבה בעיות בחיים. אם אתם שכירים או עצמאיים, עוסק מורשה או פטור, צעירים או גמלאים - מומלץ להסתייע בשירותי רואה חשבון ולחסוך הרבה כסף

פורסם בתאריך: 27.3.20 18:28

מחפשים רואה חשבון בירושלים? ריכזנו עבורכם משרדי רואי חשבון שמעניקים את כל השירותים לניהול העסק: ייצוג מול רשויות המס, איסוף חומרים והגשת דוחות אישיים ושנתיים. 


משרד רואה חשבון דוד אלפסי

רו"ח דוד אלפסי | צילום ליאור דסקל.

רו"ח דוד אלפסי | צילום ליאור דסקל.

משרד רואה החשבון בניהולו ובבעלתו של דוד אלפסי, הוא אחד ממשרדי רואי החשבון הוותיקים בירושלים. המשרד ממוקם בשכונת רחביה ומעסיק 12 אנשי צוות: רואי חשבון, יועצי מס, מתמחים ומנהלי חשבונות.

המשרד מעניק שרותי ראיית חשבון, ביקורת, ייעוץ מס, הערכות שווי וגיוסי הון לחברות, עמותות, עצמאים, עוסקים מורשים ופטורים בתחומי העיסוק השונים: תעשייה, מסחר, מקרקעין, נותני שירותים, החזרי מס לשכירים, החזרי מס בשוק ההון וייעוץ מס בפרישה ובפנסיה. "אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את המעטפת הנדרשת לעיסוקם, מלווים אותם ומספקים פתרונות היכן שנדרש במטרה שהלקוח יעבוד בראש שקט ובמטרה לקידום עסקיו", מסביר דוד. "אני משתדל להכיר אישית כל לקוח, לתת את תשומות הלב הנדרשת, בסופו של דבר הלקוח  יודע שיש לו כתובת אליה הוא יכול לפנות כל זמן שהוא זקוק לכך".

איך בוחרים רואה חשבון טוב?

"ראשית חשוב לקבל המלצות וזאת לצד המקצועיות שלו. אבל לא פחות חשובה האינטראקציה שיש בין הלקוח לבין רואה החשבון. רואה החשבון הוא אחד האנשים המרכזיים בחיים של כל בעל עסק, ולכן, החיבור ביניהם חשוב מאוד. הלקוח יודע שיש לרואה החשבון יכולת לראות את התמונה המלאה, מרגיש ביטחון ובעיקר, יודע שהוא יכול לסמוך על הרואה חשבון שלו".

משרד גדול או משרד קטן?

"זה תלוי בלא מעט קריטריונים ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. חשוב לדעת שישנם גם משרדים קטנים, שנמצאים בתחילת דרכם ולא תמיד יכולים לתת ללקוח את המעטפת המלאה ויש את המשרדים הגדולים, שמתאימים בדרך כלל ללקוחות גדולים בהיקפים או מורכבים. במידה ולא מדובר בחברות מורכבות וגדולות מאוד אני ממליץ על המשרדים הבינוניים פלוס, שיכולים לתת את מרבית הדברים שמשרד גדול יכול לתת, לצד יחס אישי והיכרות מעמיקה".

מה מבדיל אותך ממשרדים אחרים?

"משרדי מקיים שנים רבות שיתוף פעולה, תחת קורת גג אחת, עם משרדו של אלחנן נעם בתחום של ליווי, ייעוץ ופיתוח עסקי, רה ארגון, גיוסי הון, רכישות והערכות שווי. בשנים האחרונות ביצענו יחד ובהצלחה מספר פרוייקטים גדולים בתחום המלונאות, תעשייה, תאגידים חברתיים ועוד. היתרון של שיתוף פעולה זה הוא השילוב המקצועי בין משרדו של אלחנן, ידיעותיו וההיכרות שלו בענפי התעשייה, הנדל"ן והמסחר וההכרה לעומק את מערכת המימון הבנקאית והחוץ בנקאית לבין משרדי המספק את המקצועיות והידע בתחום החשבונאות והמס. אנחנו רואים כי שילוב זה נותן מענה מקצועי, מהיר וענייני בפרויקטים הגדולים שביצענו".

דוד אלפסי, רואה חשבון מוסמך C.P.A, בוגר אוניברסיטת תל אביב בכלכלה וחשבונאות וחבר בלשכת רואי החשבון. "למקצוע הגעתי במקרה", הוא מספר בחיוך, "כשנכנסתי לאוניברסיטה לא הכרתי כלל את תחום החשבונאות, אך מאחר שבחשבונאות יש את המילה חשבון ואני טוב במתמטיקה, רשמתי אותו כאופציה שנייה אחרי הנדסה", הוא נזכר. "לימים התקבלתי לראיית חשבון ולהנדסה התקבלתי באוניברסיטת באר שבע, למרות שבדיעבד הסתבר לי שהיה קשה יותר להתקבל לראיית חשבון באוניברסיטת תל אביב, אך אני לא מצטער לרגע. מה שמוביל אותי במקצוע הוא האתגר, הקשר האנושי – לו אני נותן חשיבות ודגש, כמובן, תוך שמירה על יושרה ורמה מקצועית גבוהה. החיבור לאנשים והידיעה שאני מטפל בהם ובתחום הכספי והכלכלי שלהם, אלה הדברים שיותר חשובים לי בחיים".

כתובת: רח' הרב הרצוג 21, ירושלים

טלפון: 02-5665570, נייד: 050-4861334

מייל: [email protected]

אתר: www.alfasi-david.co.il


משרד רואה חשבון יצחק (איציק) בלזר

יצחק בלזר | צילום ציק צאק צילום

יצחק בלזר | צילום ציק צאק צילום

יצחק בלזר, יליד הרצליה ותושב ירושלים בשבע השנים האחרונות, נשוי ואב לחמישה ילדים. בוגר תואר ראשון בראיית חשבון ובכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת P.G.S.M פריז, צרפת. משמש כרואה חשבון למעלה מ- 20 שנה, צבר ניסיון רב בתפקידים בכירים בחברות פרטיות, והחל משנת 2009 בעלים של משרד בוטיק.

רו"ח יצחק בלזר, מתמחה במתן שירותי ראיית חשבון וליווי עסקי לפרטיים, עסקים קטנים ובינוניים, מקיים שיתופי פעולה עם משרדי ראיית חשבון ועורכי דין, מבצע ביקורת דו"חות שנתיים לחברות, החזרי מס, הצהרות הון, מתן חוות דעת משפטיות ועוד. "אני נותן ללקוח מעטפת כוללת מרגע ההחלטה לצאת לדרך עצמאית. החל בבחירת סיווג העסק ברשויות המס השונות, פתיחת התיקים במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, ועד ליווי חודשי שוטף, הנפקת תלושי שכר, דיווחים לרשויות, הצהרות הון, תכנון פיננסי נכון ואישי לחיסכון מקסימלי במס ולמיצוי זכויות והטבות ועוד".

רו"ח יצחק בלזר מאמין שעצמאים ובעלי העסקים הפרטיים הם המנוע של הכלכלה במדינת ישראל ושחשוב לטפח אותם. אצל יצחק, כל לקוח מקבל את הליווי וההכוונה האישית שרלוונטיים לעסק שלו. "אני מכיר כל תיק ומלווה באופן אישי כל לקוח שלי. מכוון אותם לניהול הפיננסי והעסקי הנכון להם, יודע לכוון את הלקוחות לתכנון מס מיטבי ומקסום הזכויות שלהם ברשויות השונות. אני מאוד אוהב לראות את ההתפתחות של הלקוחות שמגיעים אליי, ללוות אותם לאורך הדרך בשינויים המתבקשים מעסק מתחיל לעסק מתפתח ומשגשג".

לאחרונה הפך המשרד למשרד ירוק, אשר חוסך באנרגיה ובזמן של הלקוחות. "אני משתמש באפליקציה ייעודית, באמצעותה הלקוחות יכולים לצלם ולשגר אליי את המסמכים. זה חוסך להם גם זמן וגם התעסקות מיותרת ומאפשר להם להתרכז בפיתוח וניהול העסק שלהם. כמובן, מי שמעוניין יכול להמשיך ולהעביר את הניירות פיזית כפי שהיה עד כה".

מלבד השירות ללקוחות הקבועים, המשרד מספק שירות ללקוחות פרטיים המעוניינים בבדיקה וביצוע של החזרי מס. כמו כן, רו"ח יצחק בלזר מקיים שיתופי פעולה עם משרדי רואה חשבון המנהלים חברות גדולות וזקוקים למבקר חיצוני מקצועי לצורך הגשת הדוחות השנתיים המבוקרים. המשרד מקיים שיתופי פעולה גם עם משרדי עורכי דין, במתן חוות דעת מקצועיות ומתן עדויות מקצועיות בערכאות השונות בנושאים של חלוקת רכוש, חישובי מזונות, חישוב חובות ריביות והצמדות שונות, זכויות עבודה וכדומה. "תחום ראיית החשבון תמיד עניין אותי ואני קם כל בוקר לעבודה שאותה תמיד רציתי לעשות. אני אוהב את הקשר עם הלקוחות, לענות על שאלות, להסביר ולכוון ויש לי סיפוק רב כשאני רואה אותם מצליחים ומשגשגים".

כתובת: בן יהודה 10 ירושלים.

טלפון קווי077-3351780, נייד – 052-5677003

לאתר הבית: http://www.iblazer-cpa.co.il

לפייסבוק לחצו כאן 


משרד רואי חשבון ש.מ ברץ | טלפון: 02-6522860

שרה מרים ברץ (צילום: הירש קוטובסקי)

שרה מרים ברץ (צילום: הירש קוטובסקי)

משרד רואי חשבון ש.מ ברץ הוא אחד המשרדים המובילים והאיכותיים בירושלים לראיית חשבון. המשרד מנוהל בידי רואת חשבון שרה ברץ העוסקת בתחום מזה 15 שנה, ומעסיקה שתי רואות חשבון נוספות וארבע יועצות מס ומנהלות חשבונות. המשרד מנוהל ע"י נשים מומחיות בתחומן ודוגל בהעצמת הכוח הנשי על יתרונותיו. המשרד החדש מעוצב באיכות בלתי מתפשרת, בהתאם למגוון השירותים המקצועיים המסופקים ללקוחות, ביניהם: שירותי ראיית חשבון לחברות, עמותות ועצמאיים, שירותים לעוסקים פטורים ולעוסקים מורשים, הנהלת חשבונות, דו"חות כספיים, דו"חות שנתיים, וכן שירותי חישובים נלווים בהתאם לצרכי הלקוח המשתנים. "המשרדים החדשים בירושלים מהווים תוצאה ישירה לצמיחה שלנו בשירותים שאנו מספקים, והלקוחות שאנו משרתים", אומרת רו"ח שרה ברץ, "הגישה האישית והישירה שלנו ללקוחות תוך אחריות ושירות לקוחות יוצא דופן ומצוינות מקצועית, הם אלו המאפשרים לנו להתחרות במשרדים הגדולים והמובילים בעיר".

ברץ מחזיקה בצוות מוכשר ומדופלם ללא פשרות. היא משקיעה הון בעובדיה ובווידוא התנאים הטובים ביותר עבורם, מתוך הבנה כי עובדים מאושרים מובילים ללקוחות מאושרים ומרוצים. "אנו מציעות את המומחות בתחומן – רואות ומנהלות חשבון ויועצות מס, המספקות את הפתרונות ברמה הטובה ביותר לכלל האתגרים הפיננסיים של הלקוחות. המוטו שלנו הוא לעבוד עבור הלקוח ולנהל עבורו את כל הנושא הפיננסי כדי שיוכל להמשיך לעבוד בראש שקט ולא לדאוג כלל לעניינים הללו".

המשרד מספק בין היתר שירותי ניתוח פעילות עסקית תוך פגישות שוטפות עם הלקוחות, בדיקת סבירות הנתונים לפני הגשת הדוחות וטיפול בכל הקשור לרשויות המס. "לפתוח עסק עצמאי זו עבודה ותהליך מורכב ואנו לוקחים אחריות על ניהול הכספים של הלקוח מא' עד ת'. הלקוח צריך רק להעביר את הנתונים ואנחנו עושות את כל העבודה ומעדכנות אותו בכל החיובים והחישובים" אומרת ברץ. "אנו מטפלות גם בנושא ביטוח לאומי וזה שירות שלא כל משרד מספק". לאחרונה, הוסיף המשרד שירות חדש של גיוס הון לסטארט אפים וכבר רשם לעצמו כמה הישגים מרשימים בתחום. לטובת העניין, הקצתה שרה ברץ רואת חשבון מומחית בעלת ניסיון של 16 שנה בגיוסי ההון לחברות סטארט אפ, המבצעת בנוסף הערכת שווי לסטארט אפים. שירות חדשני של תמיכה וליווי לחברות הפועלות במסגרת התוכניות השונות של הרשות לחדשנות הניתנת ע"י רואת החשבון המומחית במשרד ש.מ ברץ, מסייע לכם למקסם את ניצול התקציב. "המטרה העיקרית היא להביא אתכם למצב שבו לאורך כל תהליך הפעילות מול הרשות לחדשנות תוכלו ליישם את הכללים החשבונאיים הנדרשים ולעבור את ביקורת הביניים וסיום התוכנית ללא חריגות וללא קיצוצים מהתקציב שאושר לכם. הליווי כולל הדרכות ממוקדות וסקירת הדוחות שלכם לאורך התהליך כדי לייעל בצורה האפקטיבית ביותר את התקציב". אומרת ברץ, "הדגש העיקרי שלנו הוא על מתן שירות לקוחות מקסימלי ללקוח ותודעת השירות במשרדנו היא גבוהה מהסטנדרט הישראלי. אין לקוח שלא ייצא מרוצה, אנו מבינים כי הלקוחות הם שגרירי המותג שלנו והם אלו השומרים על מוניטין המשרד".

כתובת: כנפי נשרים 13 (בית ענבר) גבעת שאול ירושלים

טלפון: 02-6522860


משרד רואה חשבון חגי גולדברג ושות' | טלפון: 02-6547666

רו"ח חגי גולדברג (צילום: סטודיו פיש)

משרד רואי חשבון חגי גולדברג ושות', הוא אחד המשרדים המובילים בירושלים לראיית חשבון. מאז הקמת המשרד בשנת 1986, הוא מספק ללקוחותיו את כל הנדרש בתחום הפיננסי תחת קורת גג אחת. באמצעות צוות מקצועי ומומחה בעל ידע נרחב ועדכני, אמון המשרד על תוצאות אפקטיביות ללקוחותיו, תוך חיסכון בזמן, במשאבים, והימנעות מטעויות ועוגמת נפש. השירות הניתן במשרד הוא אישי, אמין, מקצועי ודיסקרטי, מעודכן על פי תקנות החוק  ויצירתי במציאת פתרונות מותאמים ואפקטיביים ללקוחותיו תוך עמידה בלוחות זמנים וביעדים להצלחה. הליווי נעשה בשיתוף מלא של בעלי המשרד וההנהלה הבכירה באופן שווה, לכל לקוח ולקוח.

רו"ח חגי גולדברג, שותף מנהל, צבר ניסיון רב של למעלה מ – 30 שנה בתחום. הוא בעל תואר ראשון בחשבונות ובכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר. טרם הקמת המשרד, שימש רו"ח גולדברג כחשב מלון לרום ומנ"י מלונות נופש ישראל מקבוצת הכשרת היישוב. וכן היה חבר בוועדות מינויים של משרות בשירות המדינה (משרד האוצר, החוץ, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה). בין פעילויותיו למען הקהילה, הוא הקים את עמותת שבילי אופק (ע"ר) והוא משמש כיו"ר שלה. העמותה עוסקת בעיקר במתן קורסים והרצאות בתחום הניהול הכספי למשקי הבית, תמורת תשלום סמלי. לדברי רו"ח חגי גולדברג "חלק הארי מלקוחות המשרד הן עמותות. המשרד מוביל בתחום הייעוץ והליווי למלכ"רים, עמותות, חברות לתועלת הציבור, מפלגות, מועצות דתיות, אגודות שיתופיות, הקדשות וחברות כלכליות. למשרד יש ידע ייחודי בשילובים האפשריים בין עמותות לחברות".

כחלק ממתן השירות לעמותות, משרד רואי חשבון חגי גולדברג ושות' נכנס לשותפות עסקית עם חברת "המגזר השביעי" – חברה למתן שירותי ייעוץ, שיווק וניהול לעמותות ואלכ"רים, המספקת מענה לכל צרכי הניהול, הייעוץ והליווי של לקוחותיה. חגי מסביר כי:  "כחלק מהשירותים הניתנים ללקוחות המשרד, אנו מספקים עבורם מעטפת כוללת של שירותים על פי צרכיהם האינדיבידואליים לעמידה ביעדים שונים כגון: קבלת תמיכות, סעיף 46, ביקורות שונות ועוד.."

 כתובת: כנפי נשרים 68, ירושלים. טלפון: 02-6547666

לאתר: www.goldbergcpa.co.il


משרד רואי חשבון אברהם חבצלת | טלפון: 02-5378208

רשם העמותות, גוף שעד לפני עשרים שנה היה פסיבי, ואולי אפילו רדום, התעורר. הרשמים הפכו אותו לגוף אקטיבי, נושם, חי ואפילו נושך או בועט לעיתים. הארגונים לא תמיד מבינים מה רוצים מהם. לאחרונה, כשהרשם עתר לפירוק קבוצת בני לוד שאלו את עצמם פעילים חברתיים 'האם זה יקרה אצלי?' במתנ"ס או במועדון, או במגרש, או בבית הכנסת שלהם. בדיוק על הרקע הזה הוקם בשנת 1997 משרד רואה החשבון אברהם חבצלת. במשרד מרוכזים כלכלנים, עורכי דין, מבקרי פנים ותמחירנים מהטובים ביותר בתחום, וכך הוא מהווה עבורכם כתובת אחת למגוון שירותים שונים. "כיום, לאחר שנות דור, אנו מביטים לאחור בסיפוק אחרי מאות רבות של דיונים מול מס הכנסה, רשם העמותות, משרד התמ"ת ואחרים. הניסיון שלנו עושה את שלו", מספר אברהם חבצלת, מנהל המשרד.

משרד רואה החשבון אברהם חבצלת, נפתח בשנת 97׳, ופותח את העשור השלישי. מאז פתיחתו ועד היום המשרד ממוקם בשכונת רוממה הירושלמית (מאחורי התחנה המרכזית) ונחשב לאחד המשרדים המובילים והוותיקים בירושלים, ככזה המשרת נאמנה את קהל לקוחותיו, תוך מתן שירותים מקצועיים לעסקים בפריסה כלל ארצית. המשרד מנוהל על ידי רואה החשבון אברהם חבצלת וכולל שישה רואי חשבון. במחלקת הנהלת חשבונות פועלות בהצלחה חמש יועצות מס וכן שתי חשבות שכר, לצד פעילות הליבה של המשרד המתמקדת בארגוני חברה ותרבות ובה שבעה רואי חשבון ומתמחים המעניקים את שלל שירותי המשרד ומספקים פתרונות פיננסיים יעילים לכלל אתגרים העומדים בפני הלקוחות.

המשרד מעניק תמהיל רחב של שירותים בתחום המיסוי לעסקים קטנים ובינוניים וכן לחברות ומוסדות. "המטרה שלנו היא לדאוג לכל העניינים הכספיים על מנת לייצר ראש שקט לקהל לקוחותינו", אומר אברהם חבצלת. כמחצית מלקוחות המשרד הם מוסדות וארגונים מכל רחבי הארץ, מכל הסוגים והמינים. זאת לצד לקוחות מהמגזר העסקי שמגיעים בעיקר מאזור ירושלים, וכוללים מגוון רחב של עסקים. המשרד מעניק ליווי מלא ויעוץ עסקי לכל אורך הדרך, החל משלב הרעיון ועד פתיחת העסק וניהולו השוטף. צוות המשרד מטפל בכל נושא המיסוי והשלכות המס ודואג לחיסכון במס עבור לקוחותיו תוך ניהול כלכלי נבון ויעיל.

רבים מלקוחות המשרד הם מלכ״רים (מוסדות ללא כוונת רווח), והמשרד יודע כיצד לכוון אותם נכון, לעזור להם להימנע מהוצאות מיותרות. אברהם חבצלת מספר: ״בעבודתי אני נפגש עם מנהלי ארגונים רבים שרוצים להצליח אבל לא יודעים איך וכיצד לנהל את העסק שלהם בצורה הנכונה. כאשר ארגון מתנהל בצורה לא נכונה הוא צריך לקחת בחשבון את ההשלכות. המומחיות שלנו היא בליווי הנכון שמונע מהמלכ״רים לבצע צעדים שגויים, ולכוון אותם לדרך הנכונה על מנת להימנע ממפגשים בלתי נעימים עם רשם העמותות במס הכנסה, מע״מ והחשב הכללי״.

שירותי המשרד נרחבים וכוללים: ראיית חשבון לחברות, עמותות ועצמאיים, שירותים לעוסקים פטורים ולעוסקים מורשים, הנהלת חשבונות, דו"חות כספיים, דו"חות שנתיים, וכן שירותי חישובים נוספים – כל זאת בהתאם לצרכי הלקוח והעסק המשתנים. המשרד נותן דגש מיוחד על עקרונות כמו אחריות, מוניטין מקצועי, ליווי ויזום ואקטיבי ללא פשרות.

כתובת: רח' אריאל 7, ירושלים

טלפון: 02-5378208

לאתר: www.cpa-guide.co.il

 


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר