מלון טריפ בת שבע (צילום סימפלקס 360
מלון טריפ בת שבע (צילום סימפלקס 360

מלונות בוטיק בירושלים שמפתיעים בגדול

מלונות בוטיק בירושלים מזמן הפכו ליעד מועדף לחופשה: ניחוח ירושלמי, ארוחת בוקר מפתיעה, בריכה מחוממת, נוף מהפנט או כל אלו יחד. מלונות הבוטיק בעיר לא מפסיקים להפתיע

פורסם בתאריך: 31.1.19 18:10

מלון טריפ בת שבע | טלפון: 073-3370000

מלון הבוטיק טריפ בת שבע ממוקם בלב העיר, ברחוב קינג ג'ורג' – מרחק הליכה מבית הכנסת הגדול, העיר העתיקה, מחנה יהודה, ממילא, מקומות הבילוי ועוד. הירושלמים הוותיקים ודאי זוכרים את 'טירת בת שבע' – פיל לבן שניצב במשך שמונה שנים במרכז העיר. בעליו, ראובן אלה, מנהל הפרויקטים מטעם לשם, קובי טל, והמעצבת דנה אוברזון (בתו של גדעון אוברזון) יצרו בו בכישרון רב מלון בוטיק מעוצב בסגנון ובניחוחות ירושלמיים, עם 79 חדרים – אחד מהם הוא סוויטת בת שבע: שילוב תרבויות, ישן מול חדש, עתיק מול מודרני.

מלון טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס)

כבר בכניסה ללובי המלון ניתן לחוש באווירה המיוחדת: בכל מקום מופיע השילוב של ישן מול חדש. "רציתי לקחת את החצרות שאבא גר בהן, בשכונת הכורדים, את האנשים שחיו באותן החצרות, להציג את סיפור המסע של אותם אנשים ולהכניס לתוך המלון", אומר ראובן אלה. על ארוחת הבוקר המצוינת מנצחים השף מושיקו אסולין וסגנו טארק, יהודי וערבי אשר יחד מציעים שלל מאכלים אותנטיים ירושלמים. הארוחה מוגשת בכלים שמזכירים את בית סבתא: בקבוק ערק מונח במרכז השולחן ולצידו שקדים קלויים וחלת דבש, וסיפולוקס ישן על המדף.

גולת הכותרת היא הטרקלין שבקומה התשיעית, עם פינת ישיבה חמימה ומרפסת מדהימה הפונה לנוף עוצר נשימה. "האורחים יכולים לשבת כאן, לשתות ולהתרווח מול הנוף", אומר כרמל מצליח, מנכ"ל מלון טריפ בת שבע. "אנחנו חרדים מאוד לשמירת הקונספט שלנו, והוא זה שמכתיב את התנהלותנו". המלון מיועד לזוגות, תיירים וישראלים, והוא מציע גם סיורים מודרכים בעיר העתיקה ובשווקים, וכן כרטיסים מוזלים לאטרקציות שירושלים מציעה. במלון ניתן לקיים אירועים וכנסים בסדר גודל בינוני, מסוג אחר.

כתובת: רחוב קינג ג'ורג' 42, ירושלים. טלפון: 073-3370000

לפייסבוק מלון טריפ בת שבע

לאתר מלון טריפ ירושלים בת שבע


מלון לאגו סוויט | טלפון: 02-6499055

מלון הבוטיק החדש במערב ירושלים, מלון לאגו סוויט שנפתח לפני כחודשיים בלבד, צובר פופולריות בשל הייחודיות הבולטת שבו. גולת הכותרת של המלון היא בריכה הפתוחה בימי הקיץ ומקורה ומחוממת בימי החורף, תוספת ייחודית אל מול מלונות בוטיק בירושלים. לצד הבריכה ג'קוזי גדול ומפנק, המחומם בחודשים הירושלמיים הקרים ובנוסף ספא מפנק המעניק טיפולים ועיסויים מגוונים ועומד לרשות אורחי המלון ולבאים מבחוץ עבור ימי כיף. מטבח המלון עשיר ומגוון ומגיש ארוחות בוקר וצהריים באווירה ירושלמית.

מלון לאגו (צילום אסף קרלה)

בעלי המלון, אלירן אהרונוב וראובן מימון, רצו להעמיד לרשות אורחי המלון אווירת יוקרה ופינוק בשילוב תחושת בוטיק אינטימית, ובנו מלון בן 20 חדרים ברמה גבוהה ובעיצוב מרשים, עם תחושה יוקרתית גם בפרטים הקטנים ביותר. מתוך עשרים החדרים ישנן שלוש סוויטות מרווחות ומפוארות, שבכל אחת מהן ג'קוזי גדול ומפנק. "לאחר שנה וחצי של בנייה, החזון שלנו התגשם והמלון נפתח לאירוח", מספר אהרונוב. "עיצבנו את המלון בסגנון מודרני-יוקרתי, ברמה של חמישה כוכבים. כל החדרים מאובזרים היטב מתוך חשיבה על כל צרכי הלקוח שמגיע לחופשה.  בלובי המלון ישנה עמדת שתייה חמה המיועדת לאורחי המלון, ובה קפה ותה חופשי, 24 שעות ביממה".

המלון מתאים לזוגות, למשפחות בשבת חתן ומתאים גם למגזר הדתי. את מתחם הבריכה ניתן להשכיר לאירועים סגורים והוא מותאם במיוחד לכלל המגזרים, עם אינטימיות מוחלטת.

כתובת: התעשייה 12, תלפיות, ירושלים. טלפון: 02-6499055

לאתר מלון לאגו סוויט:/lago-suites.business.site/?m=true

לפייסבוק מלון לאגו סוויט 

לאינסטגרם מלון לאגו סוויט


מלון הולילנד | טלפון: 02-6284841

מלון הולילנד ממוקם בלב ירושלים במרחק חמש דקות הליכה מהעיר העתיקה. על אף שהוקם בשנות ה-60, הוא עובר תהליכי שיפוץ ושימור תקופתיים כדי לשמור על הקו העיצובי של בניה באבן ירושלמית וסטייל ערבי קלאסי ובו בעת ליישר קו עם הצרכים של לקוחותיו. השילוב בין האוירה האותנטית, הנוחות והקרבה למוקדי התיירות המרכזיים הופכים אותו ליעד פופולרי עבור המבקרים בירושלים. במבנה בן ארבעת הקומות תוכלו להנות מ-104 חדרי אירוח מפנקים, חדר אוכל רחב בסגנון בופה, גישה לאינטרנט בכל המתחם, שירותי קבלה 24/7, חניה פרטית לאורחים וגישה מלאה לבעלי מוגבלויות. במרחק הליכה תוכלו למצוא אטרקציות ידועות ואתרי תיירות רבים כמו מוזיאון רוקפלר, הר הזיתים, כיפת הזהב, שער שכם, הכותל המערבי, הרובע המוסלמי, מסגד אל-אקצה ומרכז הקניות ממילא, ובמידת הצורך ניתן להשתמש בתחבורה הציבורית בעלת גישה נוחה למלון.

מלון הולילנד (צילום: נאדים עמאד)

מלון הולילנד (צילום: נאדים עמאד)

בעיני מבקרים רבים, הפנינה האמיתית של מלון הולילנד היא המסעדה בקומה הרביעית  the view שאת שמה קיבלה בגלל הנוף המהפנט של כיפת הסלע המוקפת בחומות העיר העתיקה. המסעדה משלבת בין טכניקות בישול אירופאיות מהמטבח הצרפתי לבין טעמים מזרח-תיכוניים ויוצרת שילובים מטריפים תוך שימוש בעשבי תיבול טריים הגדלים בגינת התבלינים שבמרפסת החיצונית. "יש לנו הרבה מבקרים חוזרים כי אנחנו משקיעים במה שחשוב ללקוחותינו. המטרה היא להעניק חוויה קולינרית ותרבותית ואנו מצליחים בכך בזכות הנסיון שצברנו בתפעול המלון במשך כמעט שישה עשורים"  (נאדים עמאד, מנהל המסעדה והבר).

המסעדה פתוחה לקהל הרחב בכל יום החל מ14:00 (בחורף) או ב16:00 (בקיץ) ועד אחרון האורחים, ומגישה מנות המתאימות לסועד אחד או למספר סועדים עם מנות מפנקות בסגנון ירושלמי אמיתי ובר אלכוהול המשלב גם הוא עשבי תיבול טריים. בהולילנד תוכלו למצוא גם חדרי ישיבות עבור סמינרים, סדנאות או אירועים מצומצמים המארחים עד 80 איש וכן לקיים אירועים במתכונת מצומצמת כמו מסיבות אירוסין וימי הולדת.

כתובת: רחוב רשיד 6, ירושלים
טלפון: 02-6284841
עמוד הפייסבוק: www.facebook.com/HolyLandHotel
אינסטגרם: theview.jerusalem


מלון בוטיק מיי ג'רוזלם וויו | טלפון: 050-2121378

קומה ה-13 של בניין חדיש ברחוב יפו, במרכז העיר ירושלים שוכן מלון הבוטיק my jerusalem view מיקומו האטרקטיבי של המלון, במרחק הליכה לשוק מחנה יהודה, לעיר העתיקה ולמגוון אטרקציות, בתוספת לעובדה כי במקום מרפסת נוף ענקית ממנה נשקף אחד הנופים המרהיבים ביותר שניתן לראות בירושלים, מהווים יחד מוקד משיכה עיקרי לתיירות חוץ ופנים כאחד. שמונה חדרי המלון מעוצבים ברמה גבוהה ובסגנון יוקרתי ובכולם מיטה זוגית רחבה הניתנת להפרדה לשתי מיטות יחיד, שירותים ומקלחת פרטיים וחלון הפונה אל נוף ירושלמי מרגש, לצד אבזור מלא עם מיטב הפינוקים.

מי ג’רוזלם ויו (צילום: אלעד נחמני)

בנוסף, ישנו טרקלין מפנק אשר זמין לאורחים 24 שעות ביממה, עם שתיה חמה, בר וכיבוד קל. "מדובר במלון יוצא דופן ובולט בייחודיותו", מספרים הבעלים, "מיקום מרכזי ונוח, נוף משגע תענוג לעיניים וחדרים מפנקים ומאובזרים. מאחר ומדובר בשמונה חדרים בלבד כל לקוח מקבל יחס אישי העונה לכל צרכיו וגחמותיו. לא בכדי מקבל מלון "מיי ג'רוזלם וויו" באופן קבוע את הדירוגים הגבוהים ביותר מבין המלונות בירושלים וזוכה למאות המלצות מלקוחות מרוצים. ללא ספק מדובר בחוויה ירושלמים שהאורחים לא ישכחו".

כתובת: יפו 97, ירושלים

טלפון: 073-7943569, 050-2121378

אתר: myjerusalemview.com

אינסטגרם: myjerusalemview


הפנטהאוס הירושלמי – מיי ג'רוזלם פנטהאוס | טלפון: 050-2121378

"מיי ג'רוזלם פנטהאוז" הוא פנטהאוס יוקרתי הממוקם ברחוב אגריפס השוקק, ומתפרס על פני 170 מ"ר מעוצבים להפליא. הפנטהאוס הירושלמי מציע חדרי אירוח ממוזגים לאורחים בלב ירושלים, במרחק של 2 ק"מ מן הכותל המערבי או מכיפת הסלע, לשוק מחנה יהודה ובסמוך לרכבת הקלה ממנה ניתן בקלות להגיע למבחר אטרקציות מעניינות בעיר. דירת הפנטהאוס מחולקת לשתי דירות ושני חדרי אמבטיה, אותן ניתן להשכיר בנפרד או יחד: האופציה הראשונה הינה סוויטה המתאימה ל-4 אורחים, אופציה שנייה היא דירת 3 חדרים המתאימה ל-8 אורחים, וכאמור, ניתן להשכיר את הפנטהאוז כולו המתאים ל-12 נפשות.

גולת הכותרת בפנטהאוס היא ללא ספק מרפסת היקפית ענקית ממנה נשקפת ירושלים כולה. במרפסת פינות ישיבה שיגרמו לכם לחוש את האווירה הירושלמית מבלי להתאמץ. מלבד אבזור מלא בחדרים, שכולל בית היתר מסכי טלווזיה, wi-fi חינמי וחיבור לכבלים. הפנטהאוס מותאם לאירוח זוגות או משפחות, תיירים מהארץ ומחו"ל. ניתן לקיים במקום אירועים קטנים כמו ימי הולדת, מסיבות בר ובת מצווה או מסיבות רווקות, בנוסף, קיימת אופציה לערוך אירועים עם שף פרטי לבקשת הלקוח.

"הפנטהאוס מאפשר פרטיות מלאה וחופשה אינטימית בלב העיר, במיטב השכלולים והיוקרה לחוויה מושלמת", מספרים בעלי המקום, "ניתן להגיע בקלות לכל אתרי הבילוי והמסעדות במרכז העיר, לכותל המערבי, לשוק מחנה יהודה, לשער יפו ולמוזיאון ישראל עם הכוונה מלאה שלנו. מהחלונות הפנורמיים ומהמרפסת הענקית נשקף נוף ייחודי ואותנטי שמשלים את חווית החופשה".

כתובת: אגריפס 40, ירושלים

טלפון: 073-7943569, 050-2121378

אתר: myjerusalemview.com

אינסטגרם: myjerusalemview


 


מלון צפניה | טלפון: 02-5376384

מלון צפניה הוא אחד מהמלונות הראשונים בירושלים. המלון נבנה בשנת 1930 ע"י משפחת גלעדי, זוג ממוצא פרסי ומשפחה דור שני בעיר הקודש שעלו ארצה מתוך אהבת ציון, תוך כדי שהם משאירים את כל רכושם מאחור. בשכונת כרם אברהם המתפתחת ובשכנות לעמוס עוז וזלדה המשוררת, מר גלעדי שימש כראשון השרברבים והפחחים בשכונה, תכנן והתקין את מערכות האינסטלציה של מבנים חשובים ומפורסמים בעיר ההולכת ונבנית (כדוג' בית המעלות). בכסף שהרוויח מעבודתו, בנו הוא וגב' גלעדי ברחוב צפניה 4 מבנה אבן יפיפה. בשנת 1947 פתחה המשפחה את שערי "מלון צפניה", תוך שהם מתגוררים בקומה הראשונה ומנהלים את המלון ללא הפסקה. שמו של המקום הלך לפניו ולאורך השנים, בסה"כ 18 חדרים, בהם התארחו רבנים מפורסמים, סופרים, מדינאים והופיע לא אחת בעיתונות ובכתובים.

מלון צפניה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מבנה המלון בולט בין יתר הבתים בשכונה וניתן להבין מיד שצפניה 4 הוא לא כמו עוד מלון רגיל. כל ה-18 חדרים עוצבו בעיצוב שונה זה מזה, כל החדרים משופצים לחלוטין עם רהיטים מהמאה ה-19, פרקט מקיר לקיר ושנדליר במרכז החדר. המטרה היא שכשאורח נכנס למלון, הוא ירגיש בירושלים המקורית מול החדשה, האוטנטית והשמרנית, איפה שכל אדם באשר הוא, ירגיש בבית. קהל היעד העיקרי הן קבוצות קטנות מחו"ל, שמבקשות לחגוג בירושלים אירועים פרטיים וייחודיים, בולטים ושונים, ובזה מלון צפניה מצטיין, ביחס האישי, בחיבוק של כל אורח ואורח והיכולת לענות על כל רצון או דרישה של אורח.

מאז המלון פתח את שעריו, הוא מנוהל על ידי צוות מצומצם ואיכותי ואותה משפחה ובראשה בנם של הזוג גלעדי, יצחק, בן 76, שנולד וגדל בין כותליו של המלון וזכה לראות את קרנה של ירושלים והמקום, ביחד ולחוד, עולים. המשפחה כמובן מבקשת לשמור על צביון של מקום פשוט וקטן, פרטי ובוטיקי, הרחק מאור התאגידים הגדולים ולשמר את תחושת ירושלים, כירושלמית אמיתית והממלכתית.

כתובת המלון: צפניה 4, ירושלים. טלפון: 02-5376384

לאתר מלון צפניה

לאתר האינטרנט: www.tzefania4.co.il

לפייסבוק מלון דירות צפניה


מלון כורש | טלפון: 02-6495555

מלון הבוטיק החדש, מלון כורש, נמצא בבעלות משפחתית וממוקם בבניין היסטורי וייחודי המיועד לשימור: בניין הדואר המרכזי ובית בזק, שנבנה בשנות ה-30 של המאה הקודמת על ידי הבריטים, ושימש מקום התכנסות עבורם. בלובי המרתק מתקיים מפגש מעניין בין עיצוב בריטי משנות ה-30-40, עם חפצים ישנים וצילומים של המבנה מאותה התקופה, לבין עיצוב חדיש הכולל אזורי ישיבה רבים, חמים ומזמינים. במלון בר קוקטיילים יפהפה שנועד לשרת את אורחי המלון ולקוחות חיצוניים, לצד מסעדה חלבית מעולה ומנות צמחוניות, חדר ישיבות מעוצב ומאובזר ואולם אירועים וכנסים.

מלון כורש (צילום: שלומי כהן)

"אנחנו מקפידים מאוד על אווירת מלון בוטיק, ומעניקים ללקוח את השירות והיחס האישי עד לפרטים הקטנים ביותר", מספר נדב, מנהל המלון, "כל אורח מקבל קוקטייל וספל קפה לתרווח איתו בלובי המלון. הקפדנו לשמר את העבר המפואר של הבניין ולשלב אותו ברחבי המלון, אם זה בטפטים מקוריים על הקירות עם הסברים על המקום, אם בצילומים ובציורים מהעבר ואם במפתחות החדרים, שגם עליהם מופיעות תמונות ישנות מהתקופה ההיא. נוסף על כך, יש לנו במלון אולם אירועים מרשים, וקהל היעד מגוון".

במלון 22 חדרים מפנקים וחמש סוויטות מפוארות. הוא ממוקם ליד מוקדי התיירות בעיר, מרחק הליכה מהעיר העתיקה, ממדרחוב בן יהודה, שוק מחנה יהודה, שדרות ממילא ובסמיכות לשפע האטרקציות המרהיבות שירושלים יכולה לספק, כמו גם הרכבת הקלה. "במלון אולם גדול המכיל 350 איש בישיבה סביב שולחנות, 480 איש בישיבת תיאטרון לכנס. באולם מערכת מולטימדיה מתקדמת והמלון מושלם לאירועים משפחתיים ופרטיים , מסיבות יום הולדת, כנסים, ועדי עובדים, בריתות ושבתות חתן. גם כאן מנהלת האירועים מעניקה ליווי אישי בתכנון האירוע שלכם, מתחילתו ועד סופו".

כתובת: רחוב כורש 3, ירושלים. טלפון להזמנות: 02-6495555

מנהלת האירועים, אורלי בן-חמו: 050-8828393

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר