צדוק יהודה - טבעות אירוסין בירושלים (צילום: אורי ליבני)
צדוק יהודה - טבעות אירוסין בירושלים (צילום: אורי ליבני)

טבעות אירוסין בירושלים: המעצבים הטובים ביותר

מתכננים הצעת נישואין מהחלומות? בחרו טבעות אירוסין בירושלים שלא יותירו ספק אצל בנות הזוג, ויהפכו את הרגע הזה למאושר ויוקרתי ביותר

פורסם בתאריך: 25.11.19 18:11

צדוק יהודה – טבעת אירוסין בהתאמה אישית לאישה שלך

רגע לפני הצעת הנישואין המרגשת אנחנו ממליצים לכם לעצור בסטודיו של צדוק יהודה – מעצב תכשיטי יהלומים וטבעות נישואין ואירוסין, שעד כה עזר לאלפי זוגות מתחתנים בתל אביב והמרכז – ועכשיו גם בסטודיו ייחודי וקסום בירושלים. אין צורך לנסוע עד תל אביב לפגוש מעצב תכשיטים איכותי ברמה גבוהה, שמקפיד על צורפות מקצועית ללא פשרות, ויהלומים איכותיים עם תעודה גמולוגית אמינה ואמיתית.
צדוק מנוסה וקשוב לכל גבר שמגיע אליו לחפש טבעת אירוסין שבת הזוג שלו תאהב ולקלוע לטעמה. "תסמוך על עצמך, האישה שלך מצפה שאתה בעצמך תבחר טבעת אירוסין שתראה כמה היא מיוחדת בעיניך. אתה יכול לבחור טבעת קלאסית עם יהלום מרשים בגודל ואיכות לפי רצונך, וזה מושלם בעיניך, אז זה מה שהיא תרגיש ממך" משתף צדוק. "אתה יכול לבחור טבעת עם עיצוב ייחודי ושיבוץ שונה מהרגיל, ועדיין עם מגע ומראה קלאסי נקי, זה מה שהיא בעיניך, כך היא תקבל את הצעת הנישואין שלך. אתה רוצה לשבת איתי, המעצב היוצר של הטבעת, ולהכניס טאצ" או רעיון אישי שלך, כי זו האישה שלך, וזה מה שאתה רוצה בשבילה, אז לך על זה".

צדוק יהודה - טבעות אירוסין בירושלים (צילום: באדיבות צדוק יהודה)

צדוק יהודה – טבעות אירוסין בירושלים (צילום: באדיבות צדוק יהודה)

טבעת אירוסין לאישה שאתה אוהב, לבחור טבעת מהלב

"בכל טבעת שתבחר עם רצון מהלב, עם השתדלות למצוא טבעת שתשקף את רצונך לשמח אותה, עם יהלום או אבן חן שיהלמו את הצעת הנישואין שלך, היא תרגיש את הכוונה והכנות שלך, אין ספק בכך" .בפגישה יבין צדוק במה אתה רוצה להשקיע: בגודל היהלום, באיכותו, בניקיון, בצבע, בליטוש, או בעיצוב הטבעת והייחודיות שלה, וכל זאת בהתאמה לתקציב שיש ברשותך.

איך תבחר יהלום מתאים?
תעשיית התכשיטים שופעת בחנויות ובמבחר גדול של טבעות ויהלומים. המידע טומן בחובו גם מידע כוזב, לא אמין ומטעה המבלבל גבר החסר ידע ביהלומים ומתיימר להבין מלקרוא על הדברים באינטרנט."לצערי יש היום הרבה חנויות שמספקות ליהלומים תעודה חסרת ערך כי אין להם הסמכה גמולוגית מקצועית, וגרוע מכך יש מכונים גמולוגיים המספקים תעודה שלא משקפת באמת את איכות היהלום, הדבר מתגלה מול חברת הביטוח בעתיד כשאתה בא לבטח את הטבעת" מספר צדוק בצער על תעשיית התכשיטים. הסמכתו כגמולוג- יהלומן מוסמך משנת 1989, הניסיון והקשרים עם מלטשי יהלומים ממקור ראשון מאפשרים לצדוק לספק יהלום באיכות מעולה המשתקפת בתעודה גמולוגית אמיתית ובמחיר סביר. "כשאתה בוחר בי לעשות טבעת אירוסין לבת הזוג שלך, תפקידי למצוא לך את היהלום הטוב ביותר לפי הרצון והתקציב שלך. אתה צריך לסמוך על מי שאתה קונה ממנו יהלומים, אם אתה לא בוטח בו, אל תקנה ממנו. אין לך באמת כלים אמיתיים לבחון את מה שקיבלת ולהעריך נכון כספית".

צדוק יהודה - טבעות אירוסין בירושלים (צילום: באדיבות צדוק יהודה)

צדוק יהודה – טבעות אירוסין בירושלים (צילום: באדיבות צדוק יהודה)

מה הדגש בבחירת טבעת אירוסין- היהלום או עיצוב הטבעת?

"כמעצב ויהלומן מוסמך ומנוסה שנים רבות, אני עוזר לגבר שמגיע אליי להבין במה הוא רוצה להשקיע יותר: בגודל ואיכות היהלום או שעיצוב הטבעת והייחודיות שלה יותר חשוב לו בשביל האישה שלו- במבנה ומראה ייחודי או שיבוץ ייחודי ולא בשיבוץ 4 שיניים הנפוץ".

טבעת קלאסית איכותית

"רוב הטבעות הקלאסיות מיוצרות במפעלים באיכות נמוכה, עובי דק שמתעקם, הזהב שדוהה, הציפוי הלבן יורד מהר ומצהיב, זהב משומש. בכל טבעת קלאסית שאני מכין, הדגש על זהב ועבודה איכותית, והמשמעותי ביותר זה התאמת היהלום הטוב ביותר לציפיות הגבר המבקש לשמח את ארוסתו".

צדוק יהודה-אדם מעורר השראה

שמו של צדוק כמעצב בוטיק הולך לפניו עם מאות המלצות ברחבי הרשת והנה לפניכם דוגמא להמלצה מהרשת: צדוק יהודה ישב איתי בביתו הפרטי, השקיע בי מזמנו בסבלנותו המיוחדת, עד שהגענו יחד לעיצוב המושלם. הבנתי שהגעתי לאומן- שבמו ידיו ובדרכים עתיקות מעצב את חומרי הגלם ויוצר יצירת אומנות לכל החיים. מרגישים את הנשמה שבחומר, אי אפשר לא להרגיש. והיופי עוצר נשימה. ככה צריכה להראות (ולהרגיש) טבעת אירוסין.

כשצדוק אומר את דבריו בפשטות ומניסיון עם אנשים לאורך שנים רבות, אתה מרגיש שאפשר לסמוך עליו ואתה בידיים טובות. לסיכום, המפגש עם צדוק הוא מעורר השראה לראות אדם נעים המקשיב ומבין את מי שנמצא מולו, שאוהב את מה שהוא עושה, יוצר ואומן צורפות מקורי, וזאת בשילוב יהלומן המגייס את הידע וקשרים לטובת לקוחותיו לאורך השנים.

החוויה של בחירת הטבעת הופכת להיות קסומה כבר משיחת הטלפון הראשונה ועד לפגישה האישית בה צדוק כל כולו בשבילכם, ללא לחץ של זמן ובלי לקוחות נוספים בסטודיו, וזאת על מנת להעניק לכם מענה רגיש ומותאם עבורכם.

"ליצור טבעת עם משמעות, בשבילי זו דרך חיים- לצרוף רוח וחומר"

צדוק יהודה – טבעת אירוסין בהתאמה אישית לאישה שלך

לשיחת ייעוץ ותיאום פגישה אישית בסטודיו-במרחב בטוח >>
התקשרו עכשיו 054-5728999

צדוק יהודה – טבעת אירוסין בהתאמה אישית לאישה שלך

https://www.tzadokyehuda.co.il/


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר