פסטיבל טועמים עולם בשנת 2019 (צילומים: יח"צ)
פסטיבל טועמים עולם בשנת 2019 (צילומים: יח"צ)

הערב, ראשון: פסטיבל האוכל הבינלאומי 'טועמים עולם' יוצא לדרך

הזדמנות אחרונה לאכול חמץ לפני החג. כל העולם בצלחת למרגלות חומות העיר העתיקה בפסטיבל טועמים עולם שיתקיים בשבוע שלפני פסח - בימים ראשון עד חמישי, 14.4-10.4, בין השעות 23:00-16:00. הכניסה חופשית בהרשמה מראש ומחיר כל מנה - עד 35 שקל

פורסם בתאריך: 9.4.22 21:11

פסטיבל טועמים עולם הוא אירוע קולינארי בינלאומי חוצה עמים ועדות המחבר את ירושלים לתרבויות העולם. הפסטיבל מתקיים השנה, בפעם השנייה, בשבוע שלפני פסח – בימים ראשון עד חמישי, 14,4-10.4, בין השעות 23:00-16:00 – ביוזמת משרד ירושלים ומורשת ובהפקת החברה לפיתוח מזרח ירושלים, לאחר שהתקיים לראשונה בירושלים ב-2019, בהצלחה מסחררת.


שר הבינוי והשיכון, ירושלים ומורשת, זאב אלקין: “אחד מיעדיו של משרד ירושלים ומורשת בראשותי הוא להחזיר את הציבור הישראלי לבקר בכל חלקי העיר העתיקה ולמצב את האזור כמתחם תיירותי רחב, המציע למבקרים מהארץ ומהעולם שלל פעילויות ואטרקציות שיחזקו את האזור המיוחד ואת ירושלים כולה. יריד 'טועמים עולם' רגע לפני חג הפסח, מאפשר למאות אלפי מבקרים להגיע לעיר העתיקה ולבקר באתרים ההיסטוריים לצד חוויה קולינרית לכל המשפחה. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח וכשר״.

"האווירה הייחודית למרגלות החומות וסביב המנות מאפשרת לנשום את בירות העולם כאילו ממש נמצאים בחו"ל", מתארים במשרד ירושלים ומורשת. "תפאורות ענק ייצגו את המדינות השונות ובמתחמי האוכל מתוכננת חוויה קולינרית מרהיבה: נגנים והרכבים מוסיקליים עם מוזיקה אותנטית-עממית, שחקנים בתלבושות ססגוניות, והעיקר – שפים מובילים ומסעדות שף שיגישו מנות מיוחדות בטעמים וריחות מכל טעמי העולם, וכמובן גם מירושלים, ביניהם השף שאול בן אדרת עם מסעדת ״התרנגול הכחול״, מסעדת ״המוציא״ של השף אבי לוי, השף אייל שני, מסעדת "NUNUNU" של השף גיא גמזו וברטון קרפרי מקומי- הקרפ הצרפתי המלוח".


טועמים עולם בירושלים (צילום: יח"צ)

טועמים עולם בירושלים (צילום: יח"צ)


ל"כל העיר" נמסר כי בפסטיבל יזכו המשתתפים להיחשף גם לטעמים מהלב של הקולינריה הירושלמית כמו הפיתות המטורפות של "שפכטל" המותג החדש של השפית רחל בן אלול, הפיתות משגעות ממסעדת ״מימוניס״ הצמחונית של השף רועי מימוני, ״ההמבורגר של שגב״ של השף ניסים שגב ו״יהודית״ מסעדה ירושלמית אותנטית של יהודית יחזקאל, ותוכלו גם לטעום גבינות בוטיק של ״מעדניית באשר״ של אלי באשר. גם רשתות ההמבוגרים BBB, ״עד העצם״ ורשת הנקניקיות ״ביירן מרקט״ יקחו חלק בפסטיבל לצד שלל מסעדות נוספות כמו ״גורדוס״, ״טש וטשה״ בניחוח גיאורגי, ״מוזס״, ״הטוניסאי של אלי״, ״מיט טיים״ ו״מחנה אסאדה״.

 

 

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים, בירת התרבות, ממשיכה להוביל גם בפסטיבלים. אני מזמין את כולכם להגיע לירושלים וליהנות משבוע גדוש בטעמים מיוחדים במחירים אטרקטיביים, מאווירה מדהימה למרגלות חומות העיר העתיקה ומאתריה הרבים של העיר היפה בתבל – ירושלים. חג פסח שמח וכשר לכל בית ישראל".

יש לציין כי הכניסה לפסטיבל חופשית בהרשמה מראש באתר WWW.PAMI.CO.IL. כמו כן, האוכל כשר בהשגחת רבנות ירושלים כאשר המנה היקרה ביותר הנה עד 35 שקלים בלבד.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר