(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

צימרים בירושלים והסביבה: מפתיעים ורומנטיים

הכירו צימרים בירושלים והסביבה שיסדרו לכם את החופשה הבאה - מצד אחד לינה באווירה כפרית מפנקת ואוויר הרים נקי ומצד שני קרוב לכל האטרקציות שירושלים כעיר מרכזית ותוססת יכולה להציע לחוויה מושלמת

פורסם בתאריך: 23.1.19 18:53

מי לא אוהב צימר? לחופשה הכי מפנקת ופרטית באווירה רגועה ומיוחדת. תופתעו להכיר צימרים בירושלים והסביבה שיפנקו אתכם לפחות כמו בית מלון ואולי אפילו יותר. זוהי דרך ייחודית לנפוש בירושלים, באווירה כפרית עם אטרקציות תיירותיות של עיר גדולה ותוססת, מיקבים ועד חדרי בריחה, ממסעדות ועד טיולי טבע ופארקים. מובטח לכם שתמצאו חבילת אירוח שתתאים לכם בין אם כמשפחה, כקבוצה או כזוג רומנטי, וכמובן לתקציב האישי.


נוף הרים – שואבה

"שילוב של שלושה אלמנטים הופך את מתחם הצימרים שלנו למבוקש – המחירים השווים לכל כיס, תחזוקת הצימרים ברמה גבוהה והשירות שלנו כבעלי המקום", אומרת אורלי ששון פור, "המקום פופולרי במיוחד בקרב זוגות צעירים וכן זוגות החוגגים כל אירוע רומנטי". משפחת ששון פור משואבה הקימה תשעה צימרים בשנת 1999 במסגרת פרויקט "תיירות 2000" בסיוע ובתמיכת משרד התיירות. במתחם צימרים מפנקים הכוללים ג'קוזי פינתי (1.40X1.40), חדר שינה, סלון ומטבחון. וכן חדרי סטנדרט עם מקלחון. במתחם תיהנו מחצר מטופחת עם בריכת ג'קוזי מרעננת ומפנקת (בקיץ), והכל מוקף נוף פסטורלי.

צימרים נוף הרים (צילומים: איגור פרברוב)

 

מול הצימרים מתחם "נשנושים", הכולל בתוכו ארוחות וסנדוויצ'ים בשריים עם סלטים טריים בהכנה אישית. וכן סניף של שלום פלאפל, קפה illy משובח ומאפים, חנות למכירת אלכוהול ויינות במחירים סיטונאים – ניתן להזמין הכל לחדר. על מנת לשמור על האירוח האינטימי מקפידים לארח זוגות בלבד. בין האורחים נמנים חתנים וכלות בליל הכלולות, הצעות נישואין, ימי הולדת וכל שמחה זוגית אחרת. ניתן לקשט את החדר מראש בכל צורה כולל בלונים, מצעים לבנים, שוקולד ופרחים והכל במחיר הוגן. אתם מוזמנים להשאיר את השגרה מאחור ולהתחבר לנופים, לטבע ולחופש. בקיצור אתם מוזמנים לחופשה במתחם הנופש נוף-הרים במושב שואבה.

טלפון: 052-3782700

כתובת: צומת שורש

לאתר נוף הרים: https://www.nof-harim.com/


וילה תרשיש – ירושלים

מחפשים מקום לנופש כהלכתו המיועד לציבור הדתי והחרדי ברמת אירוח גבוהה ופעילויות מהנות? וילת האירוח המפוארת "תרשיש" היא המקום המושלם עבורכם. כאחת מהצימרים בירושלים והסביבה האהובים יותר שיש, הווילה יכולה להכיל קבוצות ולמשפחות עד עשרים איש ומותאמת במיוחד לחופשת נופש לציבור הדתי והחרדי על כל מגזריו, המבקש חופשה נעימה, מעוצבת ונוחה באווירה כפרית עם מגוון פעילויות איכותיות.

וילת האירוח חופשה בירושלים בהר שמואל, כ-2 דקות נסיעה מירושלים, היא הלוקיישן המושלם לחופשה ירושלמית רגועה, סמוך לעיר הבירה התוססת ולשלל האטרקציות שבה, אך עם זאת באווירה רגועה ואוויר הרים צלול, מקום כפרי ושקט. הווילה מפוארת  ויוקרתית, מעוצבת ומסוגננת וכוללת חצר היקפית מטופחת. בווילה שלוש קומות, חמישה חדרי שינה, יחידת הורים עם מקלחת וג'קוזי, סלון רחב ידיים ומטבח פתוח ענק מאובזר ומתאים לציבור הדתי עם פלטת שבת ומיחם שבת. השולחן נפתח ל-22 סועדים וישנה אפשרות להוספת שולחן במידת הצורך. בכל קומה ישנה מרפסת הפונה לחצר המעוצבת, למדשאה או לנוף יפהפה של הרי ירושלים. חצר הווילה עוצבה עם גינה מרעננת המקיפה את כל המתחם לצד מרבדי דשא נקיים ומטופחים, בחצר פינות ישיבה, טרמפולינה ונדנדה אל מול הנוף.

בימים אלו מתווסף מרתף הבית שישמש כקומה הרביעית. המרתף יאובזר במיוחד לבילוי ולפנאי עם ג'קוזי גדול, מסך מובנה, שולחן סנוקר ופינוקים נוספים. רותי, בעלת הווילה מספרת: "השקענו הרבה מאוד כדי שהווילה תענה על כל הצרכים של מי שיגיע להתארח, זו וילה גדולה מאוד שמאכלסת כמות גדולה של אורחים ומעוצבת באופן מפואר ומזמין. היתרון הגדול שלנו הוא המיקום, באזור מאוד שקט ובאווירה כפרית ויחד עם זאת קרוב מאוד לכל האקשן והאתרים התיירותיים בירושלים. בנוסף, מתחם האירוח נמצא בסמיכות לבתי כנסת חסידי, ספרדי וליטאי ומקווה, כך שניתן מענה מושלם לאוכלוסייה הדתית והחרדית".

וילה תרשיש (צילום: עמינדיב רוזיליו)

וילה תרשיש (צילום: עמינדיב רוזיליו)

רותי 054-8429901

לאתר: www.rrr.co.il/villas/showCabin.asp?site=313


צימרים תן תן – מושב בית נקופה

במושב בית נקופה, אל מול נופים פסטורליים להרי ירושלים, בנה אריה ווייס שתי אופציות קסומות לאירוח: האחד צימר בוטיק תן תן על שם נכדו יונתן, ולצדו וילה תן תן לאירוח עד עשרה אנשים. הצימר הוא בקתת עץ חדישה, נעימה ומעוצבת, המאפשרת ליהנות מחופשה המשלבת כיף, רוגע ושלווה. בבקתה שני חדרים עם מיטה זוגית בכל חדר,  מטבח מאובזר ופינות ישיבה מפנקות. כשהדובדבן בצימר הוא דלת הנפתחת אל נוף של צמחיה ירוקה ומטופחת ועצי פרי, בהם ניתן לצפות ממיטת האפיריון וליהנות מהאוויר הצלול של האזור.

בקדמת הצימר ישנה מדשאה מטופחת המוקפת עצי נוי ובוסתן, בה מומלץ לנוח בצל העצים ולהתפנק בג'קוזי או להכין ארוחה בעמדת המנגל המאובזרת. "יש לנו הסכם עם גני האירועים באזור והם מעניקים לחתן ולכלה מתנה מפנקת אחרי החתונה בצימר ולא פעם נשארים ללון אצלנו בווילה גם אורחים שהגיעו מרחוק" מספר אריה.

הווילה המרווחת מושלמת לחופשה של משפחות וקבוצות המונות 8-10 אנשים, ומתאימה למסיבות, ימי נישואין, ימי הולדת ואירועים, עם מטבח מאובזר במלואו וערכת קריוקי חדישה לבילוי מהנה. למרגלות הווילה חצר ענקית וירוקה מול הנוף הקסום, עם פינות ישיבה ועמדת מנגל מאובזרת, שולחן פינג פונג לבילוי האורחים, ג'קוזי ספא חיצוני ומפנק תחת כיפת השמיים, שניתן להתאים בו את הטמפרטורה בהתאם לעונות השונות.

צימרים תן תן כוללים מקרר מלא בכל הפרודוקטים לארוחת בוקר, אותה תוכלו להכין בכל שעות היממה. "הופתעתי לגלות שהרבה ירושלמים באים להתארח אצלנו והם נתנו הסבר מאוד משכנע. שבמקום לנסוע עד לגליל, הם מעדיפים לנסוע 10 ק"מ בלבד ולצאת לחופשה בנוף יפה יותר, ברמה גבוהה ובמחיר זול יותר".

אם מתחשק לכם לשלב גם טיול תוכלו לטייל בכרמים, עין חמד, בהרי יהודה, לשכשך במעיינות, לאכול במסעדות משובחות ובבתי קפה ומשפחות עם ילדים ייהנו לקפוץ לקיפצובה.

צימרים תן תן מושב בית נקופה (צילומים: ארז בן שלום)

צימרים תן תן מושב בית נקופה (צילומים: ארז בן שלום)

להזמנות אריה 050-7230277

ניתן להיכנס לאתר Weekend   ולהתרשם מהתמונות


נוף מאיר – 10 דק' מירושלים

שלושת בקתות העץ בצימרים "נוף מאיר" שבישוב הדתי בית מאיר הממוקם 10 דקות מירושלים, 40 דקות מתל אביב ובאחת מהתחנות של שביל ישראל, בנויים בתוך נוף הררי מהממם המשקיף לאזור שפלת החוף ובימים של ראות טובה אף ניתן לראות בקו האופק את הים. הבקתות בנויות בסגנון שוויצרי, מעץ נורווגי ובגדלים שונים. שתיים מתאימות לאירוח משפחתי ואחת מהן היא זוגית. הבקתות היפהפיות מאובזרות בפינת ישיבה עם מסך פלזמה, פינת אוכל ומטבח מאובזר המתאים לציבור הדתי עם מיחם ופלטת שבת. עוד בקתה גם ג'קוזי גדול מפואר ומרפסת רחבת ידיים הפונה לנוף מול שקיעות מרהיבות ובה פינות ישיבה, נדנדת עץ עם עמדת מנגל בה ניתן להשתמש במהלך השבוע למעט שבת. "לאחרונה חגגנו עשור לצימרים שעוברים חידוש ושדרוג כל הזמן, עדכון ריהוט לפי הצורך ואבזור חדיש", מספר איציק כהן, בעל צימרים נוף מאיר.

הצימרים מתאימים למי שמעוניין לנוח וליהנות מהשקט, הנוף והאוויר הצלול, אבל גם למי שמחפשים אטרקציות בחופשה שלהם. אלו ישמחו לדעת כי האזור שופע בהם: הוא נמצא בקרבת 'דרך בורמה', על שביל ישראל וליד הסטף, ישנם גם מסלולי הליכה יפהפיים ביערות שבקרבת הישוב. אטרקציות נוספות הן טיולי טרקטורונים היוצאים מהאזור ומשפחות עם ילדים יוכלו ליהנות גם מביקור במיני ישראל.

"אנחנו שמים דגש על השירות, מסבירי פנים לאורחים, כל מי שמתארח אצלנו יודע שיכול לפנות בשאלות ובקשות ואנו תמיד נהיה קשובים ולמענו. מכיוון שאנו ישוב קהילתי דתי, רוב האורחים שלנו בסופי השבוע הם מהמגזר הדתי, מהסיבה שבשבת לא ניתן להיכנס ליישוב עם רכב או להדליק מנגל, למרות שחשוב לי לציין כי בתוך הצימר האורחים יכולים כמובן לעשות כרצונם. באמצע השבוע קהל האורחים מגוון ומכל המגזרים, והוא נהנה ממחירים אטקרטיבים ומפתיעים, בעיקר באמצע בשבוע ובחודשי עונת החורף, תבדקו ותופתעו".

נוף מאיר (צילום: שילה כהן)

איציק כהן 054-4523266

לאתר צימרים נוף מאיר ב-Weekend 


טוסקנה ביהודה – שואבה

אם אתם זוג ומחפשים את המקום המושלם והרומנטי לחגוג יום נישואין, יום הולדת, ליל כלולות, הצעת נישואין או סתם פינוק "טוסקנה ביהודה" שבשואבה הוא המקום בשבילכם. צימר מפנק במיוחד אותו בנה ועיצב בעל הבית קובי קפילוטו במו ידיו. הצימר מעוצב ומאובזר עד לפרטים הקטנים, עם קמין עצים לאווירה חמימה ורומנטית וג'קוזי עם חלון המשקיף לנוף, מכונת אספרסו איכותית עם קפה משובח וקפסולות חופשי, מיני בר עם שתיה קרה, בירות, יין ופירות העונה, עוגיות ושוקולדים פזורים בפינות שונות בצימר, כספת לשמירת חפצים יקרי ערך, חדר רחצה מטופח, טלוויזיה עם חיבור ללווין וספריית סרטים מגוונת.

בריכת שחייה פרטית ומרעננת נמצאת בחצר המטופחת עם פרחי העונה ומרפסת דק המשקיפה אל היער, ערסל לרביצה נינוחה, בוסתן עצי פרי ושיחי תבלין. בעונה יכולים האורחים לקטוף ממגוון הפירות. בנוסף,  תוכלו להתרווח בפינת הישיבה המוצלת שבחוץ. "באחד הפעמים שישבתי בחצר מול הואדי ושתיתי קפה חשבתי לעצמי שאני חייב לשתף עוד אנשים בחוויה המדהימה הזאת והחלטתי לבנות צימר. לפני שהתחלתי בבניית הצימר, בניתי את החצר. גם בחצר וגם בתוך הצימר הבאתי לידי ביטוי את אהבתי לעיצוב ויצירה. הצימר בנוי מחומרים טבעיים וממוחזרים ובעבודת יד. אורחים רבים שואלים האם היצירות עץ שלי הפזורים בכל פינה למכירה ומבקשים גם הזמנות למזוזות וזה נותן סיפוק עצום מעבר לסיפוק הגדול של האירוח. אני מאוד נהנה לדעת שהאורחים מאושרים ודואג לכך מאוד. דאגתי גם לציבור הדתי ויש בצימר גם שעון שבת" מספר קובי "הצימר מאובזר באופן מאוד רומנטי, עם חצר מקסימה ותאורה הנכונה בחוץ ובפנים והדאגה לפרטים הקטנים כמו יין, עוגיות ושוקולדים שאני מפזר בפינות שונות בצימר, בירות ופירות מוסיפים לתחושה הטובה ולהרגשה הרצויה,. ההוכחה הטובה ביותר היא, שהאורחים שלנו חוזרים אלינו תמיד. היו זוגות שהגיעו להצעת נישואין וחזרו לצימר לחגוג את ליל הכלולות או חגגו יום הולדת לבין זוג אחד וחזרו לחגוג לבין הזוג השני". ניתן להזמין ארוחת בוקר מראש ותקבלו ארוחת בוקר עשירה ומפנקת במיוחד.

טוסקנה ביהודה שואבה (צילומים: אלדד מאסטרו)

טל להתקשרות 050-6500497

לאתר טוסקנה ביהודה ב-weekend

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר