אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)
אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

חדרי בריחה בירושלים: 5959 אסקייפ – זה הזמן לברוח!

""השקענו את כל מענק השחרור שלנו על הרעיון של חדרי בריחה בירושלים ושמחים לגלות שהסיכון השתלם", אומרים שלושת השותפים אומר דימה מבעלי החברה.אם בא לכם לפוצץ מעבדה, להכין שיקוי מיוחד ולעלות לשידור בתחנת רדיו פיראטית - הנה ההזדמנות. אסקייפ 5959, רשת חדרי בריחה בירושלים, מציגה שלושה חדרים מיוחדים בעלי קונספט מטורף. חוויה מומלצת, מיוחדת ומאתגרת במיוחד. אז למה אתם מחכים, השעון כבר התחיל לפעול!

פורסם בתאריך: 22.1.20 17:55

חדרי בריחה, למי שלא היה פה בתקופה האחרונה, אלה האטרקציות שכבשו את העולם ומציעות חדרים עם כתבי חידה בתחומים שונים, כשבעזרת החפצים והרמזים אשר טמונים בחדר צריכים המשתתפים לפתור את החידה, כל זה בזמן קצוב שעומד על כ-60 דקות, ומכאן הרעיון ל"אסקייפ 5959" שמה של החברה. דניס, נועם ודניאל הם שלושה חיילים בודדים שאמרו יפה שלום למשפחה ולחברים באוקראינה והתנדבו לשרת בצה"ל למען מדינת ישראל. במהלך השירות הצבאי כחיילים בודדים הם חוו סיפוק אדיר בשירות כלוחמים, ותוך כדי השירות כבר התחילו לחשוב על העתיד. הם חלמו לפתוח עסק, אבל רצו רעיון מקורי שיניב להם לצד ההנאה גם הכנסה נאה במיוחד. לאחר בילוי משותף בחדרי בריחה בעיר וקריאה נכונה של השטח, הבינו שיש להם פה את ההזדמנות לה הם חיכו והחליטו להיכנס ולעלות את הרמה בתחום חדרי בריחה בירושלים ולפתוח את חדרי בריחה 5959 אסקייפ רום מה שעתיד להיות רשת של שלושה חדרים שהטריפו את העיר.

 

"אנחנו שלושה חברים, שלושתנו עלינו ארצה מאוקראינה לפני כ-6 שנים על מנת להתנדב כלוחמים. שירתנו בגבעתי וב-101 במסגרת חיילים בודדים. לאחר השחרור רצינו מאוד לפתוח עסק אבל לא ממש ידענו איזה. לאחר מחשבות רבות הגענו לעולם חדרי הבריחה והבנו שאנחנו יכולים ללכת על זה. השקענו את כל מענק השחרור שלנו על הרעיון והעסק ושמחים לגלות שהסיכון השתלם". אומר דימה מבעלי החברה.

כיום חברת אקסייפ 5959 מציעה שלושה חדרי בריחה שונים:

1. חדר בריחה "המקרה המוזר"

בחדר זה המשתתפים נכנסים לאווירת לונדון הגשומה. העלילה מבוססת על הסיפור של דוקטור ג׳קיל ומיסטר הייד. למי שלא מכיר הספר מספר על ד"ר ג'קיל העוסק בתחומי המחקר הרפואי, כאשר מטרת המחקר שלו לייצר שיקויי שמוציא רק את הצד הרע שבאדם ומדחיק את הצדדים הטובים. ד"ר ג'קיל שמחליט לשתות את השיקוי מגלה כי – מיסטר הייד, דמות מפלצתית ואלימה השתלטה על גופו. כאשר למעשה השניים מנסים לעצור אחד את השני. אך מיסטר הייד, הרשע מתמכר לשיקוי ולא יכול להפסיק לשתות, בעוד שד"ר ג'קיל מנסה כל הזמן לעצור אותו ובכך לנטרל את הרציחות והאלימות עלפי חפים מפשע.

המשתתפים הם תיירים שמגיעים לטיול בלונדון ובין סטארבקס לביג בן מתחיל לרדת מבול והם מחפשים מקום מסתור עד שתחלוף הסערה. הם רואים בית ישן ונכנסים עד שהגשם ייפסק והם יוכלו להמשיך את המסלול שקבעו. אבל התוכניות שלהם משתבשות כאשר דלת הכניסה נטרקת וננעלת והם מבינים שהם בביתו של ד"ר ג'קיל שבלילות הופך להיות מיסטר הייד מפלצת צמאת דם. מטרת התיירים, סליחה המשתתפים לגנוב את השיקוי של ד"ר ג'קיל ובכך למנוע ממנו להפוך להיות חיה מפלצתית שרוצחת ומאיימת על האנושות כולה.

כמה זמן יש לכם להציל את האנושות: 60 דקות
כמה משתתפים: 2-6
דרגת קושי – קשה, אבל לא מדי

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

2. חדר בריחה "דון פבלו"

המשתתפים הם למעשה הסוכנים של ברון הסמים הקולומביאני הידוע, פבלו אסקובר, המוכר לעולם בעקבות קרטל הסמים שהחזיק. הסוכנים, סליחה, המשתתפים נכנסים לאווירה של קולומביה בשנות ה-80 כאשר הבוס שלהם ברון הסמים הנודע בכל הזמנים מבקש מהם להשמיד את ההוכחות הקושרות אותו בפשע מאורגן ולהשיג את חרבו של סימון בוליבר – המצביא ואבי האומה האגדי. דון פבלו שמוכן להקריב את ביתו בפיצוץ רק כדי לאחוז בחרב הזו מוכן גם להקריב קורבנות בדם רבים ככל שיהיו. אתם עובדים נאמנים תעשו הכל להעניק לפבלו את מבוקשו – כי אין לכם ברירה. יש לכם שעה שלמה לאחוז בחרב ולמסור אותה למנהיגכם, אחרת סביר להניח שעקבותיכם לא ימצאו יותר – בחיים.

כמה זמן יש לכם לפני שפבלו אסקובר הורג אתכם: 60 דקות
כמה משתתפים: 2-6
דרגת קושי – קשה, אבל אנחנו סומכים עליכם

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

3. חדר בריחה "בשידור"

המשתתפים הם רוקיסטים בנשמה, שנלחמים על שלום, אהבה ומוסיקה טובה. כילדי אנגליה בסוף שנות ה-60 בשיא פריחת מוזיקת הפופ והרוק אנד רול אתם עדים למדיניות מסרסת מצד הממשלה אשר מחליטה להפסיק לשדר ולאסור באופן גורף השמעת מוסיקה "מחללת" בכל תחנות הרדיו הממשלתיות, בעוד שרק תחנות פיראטיות הצליחו להמשיך לשדר ולתת ברוק'נרול. לאט לאט המשטרה חיסלה את כל התחנות הפיראטיות גם כן ונותרה רק תחנה אחת "און אייר". כילדי הפרחים שהמוסיקה בנשמתם אתם לא מוכנים לתת לזה יד ומטרתכם לפלוש לתחנה הפיראטית היחידה שנותרה, לפרוץ אליה בכל הדרכים שעומדות לרשותכם, להגיע לקונטרול, לעלות לשידור ולנגן את הלהיט שיחזיר את המוזיקה האהובה, הבועטת ואת ה-Peace and love לחיים.

כמה זמן יש לכם לפרוץ לתחנה: 60 דקות
כמה משתתפים: 2-6
דרגת קושי – קשה, אבל בסוף המנגינה שווה הכל

 

לאלו חלקים מהאוכלוסייה אתם פונים, מי קהל היעד שלכם?

"אל החדרים שלנו מגיעים ים אנשים מכל הקשת והמגוון הדמוגרפיה שמציעה ירושלים ואף מרחבי ישראל, אך בעיקר אנשים בטווח הגילים של 16-35. בני נוער, חיילים וגם מבוגרים פוקדים, מתנסים ונהנים משלושת החדרים שברשותנו. בחגים וחופשים אנו רואים יותר ויותר משפחות מגיעות ומשתתפות יחד כחוויה משותפת ומגבשת. גם המגזר הדתי השומר מצוות נהנה מאיתנו מאוד, וכאן חשוב לי לציין שלמרות שאנו לא נכללים במגזר הזה, אנו לא עובדים בשבת גם בגלל כבוד למסורת, וגם משום שגם לנו מגיע חופש".

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

חדרי בריחה הם כבר דבר מוכר ויש כמה מצליחים בעיר, מה מייחד אתכם?

"אנחנו מה שנקרא חדרי בריחה 'הדור החדש', ואני אסביר. ברוב חדרי הבריחה הישנים הקונספט מורכב בעיקר ממנעולים ואביזרים טכניים. אצלנו יש מערכת ממוחשבת, חיישנים ועוד ים הפתעות מגניבות. כמו כן בקרוב מאוד תפתח האפשרות בכל החדרים שלנו לשנות את רמת הקושי, ככה שגם אם זו רק הפעם הראשונה שאתם לוקחים חלק בחדר בריחה אל תלחצו, כולם מתחילים בשלבים הראשונים."

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

אסקייפ 5959 (צילום: יגור גוטין)

"מכיוון שרשת אסקייפ  5959 מציעה שלל חדרים מיוחדים המהווים לקהל הלקוחות אתגר מהנה במיוחד, מי שמגיע לחדר אחד שלנו, מיד מתפתה לבוא לבקר בשני החדרים הנוספים ולחוות את מה שאנו מציעים. בכך יוצא לנו לפגוש לא מעט לקוחות שחוזרים אלינו במסגרת חדרים שטרם היו. אנו יותר מגאים ומתרגשים להזמין אותם בכל פעם מחדש ובכך יוצרים סוג של משפחה אחת גדולה, משפחת אסקייפ 5959, וכל לקוח מקבל אצלנו יחס חברי וחם בהתאם לכך".

חדר בריחה אסקייפ 5959

כתובת: אריסטובולוס 2, ירושלים (מרכז העיר, ליד מגרש הרוסים)

נייד: 050-2952043

אתר: www.5959.co.il

לפייסבוק: 5959 Escape Room

לאינסטגרם: 5959escape

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר