פוסט הוסטל (צילום: יעל הרמן)
פוסט הוסטל (צילום: יעל הרמן)

הוסטלים בירושלים בסטייל ואווירה כמו בחו"ל

כל מי שמטייל באירופה בלי הרבה כסף בכיסים, יודע שאפשר ללון בהוסטל מעוצב וצעיר, שם פוגשים הרבה חבר'ה כמוכם באווירה מגניבה. ההוסטלים בירושלים לא נופלים ברמתם מאלו של חו"ל, אם לא יותר מכך: סטייל מודרני, אפשרויות לינה מגוונות בחדרים, פינות רביצה, ערבי הווי ומסיבות, שיתוף מסלולי טיול וחוויות, והמחירים נוחים מאוד. קבלו את ההוסטלים הירושלמיים שיקצצו בעלויות החופשה

פורסם בתאריך: 21.2.19 11:29


THE POST פוסט הוסטל בירושלים 

The Post Hostel (צילומים: יעל הרמן, עומר אלוני)

The Post Hostel (צילומים: יעל הרמן, עומר אלוני)

The Post Hostel ממוקם בלב ירושלים, בקומה השלישית של בית הדואר ההיסטורי, מרחק הליכה מהעיר העתיקה, משוק מחנה יהודה ומכל האטרקציות שהעיר החדשה מציעה, צמוד לכל הברים והמסעדות. אך כל אלו אינם נחשבים לסיבה המרכזית לכך שההוסטל מושך אליו כל כך הרבה תיירים מרחבי העולם, ולאחרונה גם ישראלים, ובעיקר צובר כל כך הרבה ביקורות מצוינות. הסיבה העיקרית היא האווירה הייחודית ויוצאת הדופן, לצד העיצוב והסגנון המיוחדים. בעל ההוסטל הוא רמי אוחנה, יזם ואיש עסקים, המתמחה בפיתוח קונספטים תיירותיים חדשניים. בבעלותו גם מלון עדן אין בזכרון יעקב ובאפריל הקרוב עומד להיפתח הוסטל חדשני נוסף בנמל ת"א – THE SPOT HOSTEL.

את האווירה השונה וה'ווייב' מרגישים כבר בכניסה ללובי המרווח, שבו פינות ישיבה רבות, חדר chill out, בר משקאות ומסך להקרנת סרטים. ההוסטל מספק גם מגוון עשיר ובלתי פוסק של פעילויות לאורחי המקום: מהופעות חיות של להקות מקומיות, דרך סדנאות חינמיות לאורחים כגון יוגה, הכנת חומוס במשותף, סדנת בירה, ועד להופעת להקה בשיתוף הקהל. זאת לצד סיורים מודרכים לאתרים שונים בירושלים – לעיר העתיקה, להר הזיתים ולשאר המקומות המתוירים. הסיורים מובלים על ידי מדריכי ההוסטל. בפוסט הוסטל 43 חדרים שונים זה מזה, וכל חדר מציע אופי משלו לפי גובה התקציב: ישנם חדרי dorm (4-12 מיטות), חדרי טריפל וחדרים זוגיים למי שמעוניין בפרטיות. עבור משפחות אשר רוצות להתארח במקום עוצבו חדרי הגלריות. אלו חדרים מותאמים למשפחות, שבהם המיטה הזוגית נמצאת בקומת גלריה, ובקומה התחתונה – מיטה נפתחת. גם חדרי הגלריות מוצעים בגדלים שונים, על פי התקציב.

בעבר ההוסטל פנה בעיקר לתיירים מרחבי העולם, ומאז פתיחת הגלריות והחדרים הזוגיים גם תיירים מקומיים, ישראלים, נהנים להגיע ולהתארח בו. המקום מציע ארוחת בוקר, ובשאר שעות היום עומד לרשות האורחים מטבח משותף לשימוש חופשי, שניתן כמובן לבשל בו. ואם זה לא מספיק, הרי שהמחירים נחשבים אטרקטיביים מאוד.

the post logo

כתובת: יפו 23 (הכניסה מכורש 3), ירושלים

טלפון: 02-25813222

לאתר: www.theposthostel.com

לפייסבוק: The Post Hostel Jerusalem


אברהם הוסטל ירושלים | כשחו"ל הוא ממש מעבר לפינה

אברהם הוסטל ירושלים (צילומים: ניצן הפנר, יובל כהן אהרונוב)

אברהם הוסטל ירושלים (צילומים: ניצן הפנר, יובל כהן אהרונוב)

במיקום מנצח במרכז ירושלים – דקה ורבע הליכה משוק מחנה יהודה, ממש ליד תחנת הרכבת הקלה. בלב ליבה של כיכר הדווידקה שם בבניין שהיה במקורו לשכת הגבייה של העירייה, ממוקם אברהם הוסטל ירושלים. עיצוב הפנים של ההוסטל מושפע מהצבעוניות המקומית ומן הריהוט המקומי ויוצר אווירה חמימה, ביתית ומסבירת פנים. ההוסטל הססגוני כולל פינות וערסלים, חצר עם גרפיטי מיוחד וגינות עירוניות, וגג שעם סימן ראשון לאביב הוא נפתח עם שיעורי יוגה, ערבי ברביקיו, סרטים ובר הצופה על השכונות החרדיות מצד אחד ומהצד השני על מרכז העיר הירושלמי.

ההוסטל מארח אורחים מרחבי העולם שנהנים מאווירה ייחודית וחמה, מיקום נוח, צוות ידידותי (הקבלה פתוחה 24/7) ואירועים יומיים. ההוסטל משמש גם כמרכז תרבותי וחברתי ומציע בר עם הרצאות, הופעות חיות ומסיבות, לאונג' ענק עם ערסלים ופינות ישיבה בו אפשר להירגע, להתרווח על כוס בירה קרה ולהכיר אורחים מרחבי העולם. כחלק מתפיסת קידומה של התרבות והיצירה המקומית תתארחנה ברחבי ההוסטל תערוכות אומנות מתחלפות כשעיקר הכובד הוא לקידומם של יוצרים מקומיים ירושלמים. בנוסף מציע אברהם הוסטל ערבי קונספט קבועים שמאפשרים, מלבד תרבות ואומנות, גם מפגש בלתי אמצעי בין הירושלמים לתיירים, והכל מתרחש בבר הכי חו"לי שבירושלים. בין ערבי הקונספט ניתן למצוא ביום ראשון – ערב Jam Session פתוח, תיירים ותושבי ירושלים שרים ומנגנים ביחד (הכניסה חופשית). בימי שני – ערב אוכל הודי טעים במיוחד במחיר שווה לכל נפש עם השפית להבה סילמאן וברביעי ומוצ"ש – סיור הפאבים היחידי בירושלים שמגלה טפח מחיי הלילה הירושלמיים וחושף בפני התיירים את הברים הכי טובים בעיר.

המסיבות של אברהם ירושלים הפכו לשם דבר – מההלוואין עד למסיבת ראש השנה האזרחית, הכריסטמס או חגיגת סנט פטריק, מסיבת רגאיי שהיא מחווה לבוב מארלי ועוד/ את ההוסטל גילו ישראלים לא מעטים שרוצים לטייל בירושלים בניחוח של חו"ל וליהנות מחופשה בארץ במחיר שווה לכל כיס. אברהם הוסטל ירושלים מציע סוגים שונים של חדרים ביניהם חדרים לזוג, למשפחות או קבוצת חברים וגם חדרי דורם. כל חדר כולל חדר שירותים ומקלחת, ארוחת בוקר וניקיון יומי.

כתובת: הנביאים 67, ירושלים

אתר: www.abrahamhostels.com


ג'רוזלם הוסטל בירושלים

ג'רוזלם הוסטל – (צילומים: באדיבות ג'רוסלם הוסטל)

"ג'רוזלם הוסטל" הוא בית הארחה חמים וביתי אשר נמצא במבנה היסטורי קלאסי וממוקם המרכזי וממוקם ברחוב יפו השוקק שבלב ירושלים, על כיכר ציון. המיקום המצוין ההוסטל מאפשר להגיע במרחק הליכה אל השוק, העיר העתיקה וכל האתרים המרכזיים והמעניינים שהעיר מציעה וכמובן להינות ממגוון חנויות, מסעדות ומקומות הבילוי שבסביבתו.  כמו כן, בסמיכות למקום נמצאים תחנת רכבת קלה וקווי אוטובוסים המאפשרים הגעה נוחה ומהירה גם למקומות היותר מרחוקים בעיר.

ההוסטל מציע מגוון גדול של חדרים במחירים אטרקטיביים ובהם חדרי יחיד, זוגות, משפחות וחדרים שיתופיים ("דורמס") המתאימים לאירוח של עד שישה אנשים. כל החדרים נקיים, ממוגזים עם מקלחת ושירותים פרטיים וישנה אפשרות לקבל חדר עם מרפסת המשקיפה על רחוב יפו. בנוסף, ישנו מרחב משותף גדול על גג ההוסטל עם נוף המשקיף על כל מרכז העיר ומאפשר לספוג את האווירה הירושלמית הייחודית גם מבלי לצאת החוצה. בעונה החמה, ארוחת הבוקר מוגשת על הגג הפתוח כך שהאורחים פותחים את היום עם כוס קפה על הגג הכי יפה בירושלים.

במקום ישנו צוות חם, מסור ומקצועי אשר זמין עבור האורחים 24 שעות ביממה וניתן להתייעץ איתו על מקומות בילוי, מסעדות, אטרקציות ודרכי הגעה. הצוות מיומן ובקיא בכל האירועים המתרחשים בעיר וניתן אף להזמין דרכו סיורים מאורגנים המתקיימים בירושלים, כל רחבי הארץ ואף מחוצה לה – באזור המזרח התיכון. להוסטל מגיעים מדי שנה מטיילים רבים מכל העולם, אך תוכלו לפגוש בו גם ישראלים שהגיעו לחוות את האווירה הייחודית של העיר. כמו כן, ההוסטל מאוד מגוון ומתאים לתרמילאים, זוגות צעירים, משפחות ולכל מי שרק רוצה לבוא ולטבול בקסם הירושלמי. זוהי הזדמנות נהדרת להתארח במקום ביתי וחמים עם צוות משפחתי ומקצועי אשר ידאג שהחוויה שלכם בירושלים תהפוך לבלתי נשכחת.

כתובת: יפו 44 , ירושלים

טלפון: 02-6236102

לאתר ג'רוזלם הוסטל


הוסטל פונדק

פונדק הוסטל (צילום: דניאל אליאור)

פונדק הוסטל (צילום: דניאל אליאור)

"הוסטל פונדק" שנפתח רק בפסח האחרון בלב ליבה של העיר, מביא בשורה חדשה של שילוב תרבות ותיירות על כל גווניה. את הבנק הישן בפינת יפו שלמציון שעבר מספר גלגולים עד שננטש לחלוטין הסבו להוסטל ולמועדון שוקק שני צעירים ירושלמית אמביציונרים, אחרי שצברו ניסיון בארץ ובעולם עמרי רותם בן ה 27 ועדי קטריבס בת ה 28.

עמרי רותם "פתחתי את המקום אחרי חמש שנים של פרויקטים בחו"ל, מתוך רצון לפתוח בירושלים מרכז תרבות אמנותית ולחוות את האווירה כאן בעיר. בירושלים סופגים פאן היסטורי ודתי ולא רק זה מה שיש לנו להציע, יש כאן אווירה מדהימה והשראה בכל פינה וזה מה שהיה חשוב לי להביא למקום תיירות ותרבות יחד, מפגש תרבויות ואנשים. התחלתי לעבוד בהוסטלים כאן בארץ וכך הכרתי את עדי שהייתה הבוסית שלי בהוסטל בכיכר ציון, בחורה מדהימה מטפלת באמנות מהתאטרון החזותי, שנינו מדברים באותה שפה ולשנינו היה חשוב שבהוסטל שלנו ייצור חיבור בין אנשים ורעיונות וזה קורה בענק, יש לנו כור היתוך מדהים" .

בהוסטל שלושה חדרים משותפים וחדר אחד פרטי, כל חדר מפנק ומעוצב באופן שונה, עם אופי אחר, בקונספט אחר. אחד משדר מסיבה, האחר פסטיבל אוהלים, וחדר שמעוצב באופן רך ושקט. בכספת הבנק כאמור, ישנו חלל להופעות חיות, ריקודים, סדנאות ועוד ופתוח לקהל הרחב. "השלב הבא שלנו, הוא לפתוח בית קפה בהוסטל,  ולשם כך כרגע חסר לנו משקיע רציני. החזון שלנו מתקיים בהוסטל על בסיס יומי, תיירים, יוצרים ואמנים נפגשים יחד, ליוגה בבוקר, אוכלים ארוחת ערב במסעדה של המקום ובלילה עד אור הבוקר מבלים במועדון המותאם ל 160 איש, המקום חי ושמח והמשקאות במחירים נמוכים. יש ערבים שאנחנו לא גובים מחיר כניסה, תלוי בטיב האירוע "אין עוד בעיר מקום מהסוג הזה ולכן, הוא מושך אליו הרבה מאוד מבלים".

ההוסטל המפנק והייחודי ממוקם במיקום מצוין, בלב מרכז העיר ובסביבתו מסעדות, בתי קפה, חנויות ובארים. דקות בודדות של הליכה לעיר העתיקה, במרחק הליכה לשוק מחנה יהודה וקרוב מאוד מהרכבת הקלה ובמחירים הוגנים שווים לכל כיס.

 כתובת : הסורג 1 (יפו פינת שלומציון), ירושלים

טלפון הקבלה: 058-4560453

טלפון עמרי: 058-4554548

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר