דרורה רווח - בספרייה של המכללה (צילום: פרטי)
דרורה רווח - בספרייה של המכללה (צילום: פרטי)

"יש חיים אחרי הפנסיה": סבתא לארבעה נכדים החלה ללמוד לתואר ראשון במכללת עזריאלי

דרורה רווח, ממבשרת ציון, בשנות ה-60 לחייה, לשעבר מנהלת בכירה בבנק מרכנתיל דיסקונט, החלה ללמוד לתואר ראשון בהנדסת חומרים בעזריאלי - מכללה אקדמאית להנדסה בירושלים: "אני זו שמעודדת את הסטודנטים הצעירים להשקיע בלימודים ולא להתייאש"

פורסם בתאריך: 10.11.19 17:06

אף פעם לא מאוחר מדי: בין אלפי הסטודנטים והסטודנטיות, שפתחו בחודש אוקטובר את שנת הלימודים האקדמאית תש"ף בעיר, גם דרורה רווח, סבתא לארבעה נכדים, סטודנטית בשנות ה-60 לחייה, הצטרפה לספסל הלימודים. רווח, שמתגוררת במבשרת ציון, החלה ללמוד לתואר ראשון בהנדסת חומרים מתקדמים בעזריאלי – מכללה אקדמאית להנדסה, שברמת בית הכרם. 


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"לאורך כל חיי תמיד דאגתי ללמוד מכיוון שאני מאוד מתחברת ואוהבת את זה". מספרת רווח ל"כל העיר", שעבדה כמנהלת בבנק מרכנתיל דיסקונט בירושלים. "בעברי הייתי מנהלת את הסניף הראשי בבנק מרכנתיל דיסקונט, ובהמשך מנהלת מערך המשכנתאות של הבנק וראש מטה החטיבה העסקית, וכשנה לפני שיצאתי לפנסיה מהבנק, התחלתי לחשוב מה אעשה, היה ברור לי שאלמד – השאלה היתה מה ללמוד".


דרורה רווח (צילום: פרטי)

דרורה רווח (צילום: פרטי)


לדברי רווח, מקצועות ריאליים תמיד עניינו והעסיקו אותה. היא בעלת תואר ראשון ושני מהאוניברסיטה העברית. "באתי מרקע אקדמאי בעברי ולמדתי באוניברסיטה העברית תואר ראשון ושני, אני רגילה ללמוד", אומרת רווח. "התואר הראשון שעשיתי היה במינהל עסקים ובגיאוגרפיה, והתואר השני עסק בהתמחות בבנקאות ובחשבונאות. השקעתי המון זמן בלימודים, אני לומדת כי אני אוהבת ללמוד וזה מפתח, אני למדתי בלי הפסקה לאורך כל חיי". 

לא בכל יום רואים סטודנטית בשנות ה-60 לחייה לומדת לתואר ראשון בהנדסה – איזה תגובות את מקבלת? 

"למרות הרמות הגבות של חלק מהסטודנטים הצעירים, סך הכל מפרגנים לי, ישנו שיתוף פעולה מלא בינינו, הם מקבלים אותי בכבוד ובהבנה, ואני מרגישה בנוח ללמוד איתם. בסך הכל יש אווירה טובה בינינו, אנחנו מדברים גם על החיים עצמם. אני מוצאת את עצמי זו שמעודדת את הסטודנטים הצעירים להשקיע בלימודים ולא להתייאש. גם המרצים מאוד טובים ומכבדים, בנוסף, גם ילדיי ובעלי מקבלים את זה בהבנה ומעריכים את זה – הם תמכו בי באופן מלא. יש חיים אחרי הפנסיה".



תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר