אילוסטרציה יועצי משכנתאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה יועצי משכנתאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

יועצי משכנתאות בירושלים: הכירו את המומחים

עומדים לרכוש דירה? צריכים לקחת משכנתא? אל תעשו זאת בלי להיפגש עם יועצי משכנתאות בירושלים, שידאגו למצוא עבורכם את התוכנית המתאימה ביותר מבחינה כלכלית ויחסכו הרבה כסף.

פורסם בתאריך: 9.12.19 11:29

רכישת דירה היא הצעד הפיננסי הגדול ביותר בחייו של אדם, ולנטילת משכנתא יש השלכות רבות על חיי המשפחה ואורח החיים שלה בעתיד. יועצי משכנתאות בירושלים יכולים לעזור לכם בדרך לבחירת תוכנית המשכנתא האופטימלית ביותר עבורכם, כך שיחסכו לכם כסף וימנעו עוגמת נפש בעתיד.

 


משכנתא יועצים: אנשי מקצוע בצד שלך! 

"בתהליך לקיחת משכנתא מהבנק חשוב להבין את מפת האינטרסים", אומר ידידיה רפאלוב מנכ"ל ובעלים של "משכנתא יועצים", חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות בעל ניסיון של שמונה שנים בעולם המשכנתאות ומחזיק בתו אמון הציבור ובחותם האמינות של חברת דירוג האשראי העולמית דן אנד ברדסטריט.

"בצד אחד נמצא הבנק, שהוא גוף עסקי והמטרה שלו ושל הפקיד שיושב מולך היא להשיג לבנק את המשכנתא הרווחית ביותר. מהצד השני נמצא הלווה, שמעוניין מן הסתם לשלם כמה שפחות, כך שברור שלא ניתן לסמוך על פקיד המשכנתאות בבנק שייתן לכם את ההצעה הטובה ביותר ואת הריביות הנמוכות ביותר. אנחנו מייצגים אך ורק את הלקוח ואת האינטרס שלו  – לשלם כמה שפחות ריביות לבנק", מדגיש ידידיה.

ידידיה רפאלוב משכנתא יועצים (צילום: שקד פרסי)

ידידיה רפאלוב משכנתא יועצים (צילום: שקד פרסי)

למה חשוב לקחת יועץ משכנתאות?

"במאזן הכוחות בין הבנק ללקוח, הבנק הוא החזק. יש לו את הידע, יש לו את הכסף, והוא זה שיחליט האם לאשר משכנתא ללווים או לא, מה יהיו הריביות והמסלולים ועוד. לעומת זאת ברוב המקרים הידע של הלווה בתחום המשכנתאות מוגבל, והוא נתון לחסדיו של הבנק הן באישור המשכנתא והן בתנאים ובריביות, וכך מאזן הכוחות אינו הוגן.

כאשר אנחנו נכנסים לתמונה אנחנו משנים את מאזן הכוחות לטובת הלווה. יש לנו ידע מקצועי לא פחות מהבנקאי ויש לנו כוח חזק מאוד מול הבנקים כי אנחנו מטפלים ב- 20 עד 30  תיקי משכנתאות בכל חודש, כך שהבנקים מתייחסים אלינו בהתאם.

המשרד מעניק ייעוץ וליווי במגוון רחב של מקרים, משכנתא לרכישת דירה יד שניה, רכישה מקבלן, אישור משכנתאות למסורבי בנקים, הלוואה לכל מטרה, משכנתא הפוכה, רכישת מגרש, בניה עצמית, מחזור משכנתא, ועוד.

בשורה התחתונה אנחנו חוסכים לכל לקוח בממוצע כ- 90,000 שקלים במשכנתא

איך התקופה הנוכחית משפיעה על שוק המשכנתאות?

"בחודשים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית בריבית בנק ישראל ובריביות המשכנתא, וכתוצאה מכך מורגשת בכל משק בית בישראל עליה משמעותית בהחזר החודשי של המשכנתאות וההלוואות, במצב זה, מתחדד עוד יותר הצורך להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי, המבין את מצב השווקים, ויודע לבחור את מסלולי המשכנתא המתאימים יותר בתקופה כזו".

באיזה שלב מומלץ לקחת ליווי של יועץ משכנתאות?

"מומלץ לפנות ליועץ משכנתאות, טרם חתימה על חוזה הרכישה, כדי לא להיקלע למצב של הפרת חוזה מול מוכר או קבלן, כאשר אני ממליץ לפנות לייעוץ עוד לפני שרצים לראות דירות, ליועץ משכנתאות קיימת היכולת לבנות את התקציב המתאים למשפחה לאור הכנסות בני הזוג. זוגות רבים מחפשים דירה ולא יודעים מה התקציב הנכון עבורם, הם יכולים לראות דירה בשווי שני מיליון שקלים או שלושה מיליון שקלים ורק כשהם יגיעו לבנק הם יבינו שהתקציב לא ריאלי. כמו כן, יש אזורים מסוימים בארץ שבהם הבנקים פחות מאשרים משכנתאות, וגם את זה צריך לקחת בחשבון. מעבר לכך, הרבה מאוד קבלנים ואנשים פרטיים שמוכרים נכס רוצים להיכנס לעסקה עם אדם שכבר קיבל אישור עקרוני בכתב, זאת סיבה נוספת לפנות ליועץ משכנתאות עוד לפני חתימת חוזה רכישה".

• משכנתא יועצים מחזיקה בחותם האמינות מטעם חברת דירוג האשראי העולמית דן אנד ברדסטריט המאשרת כי חברת משכנתא יועצים נבדקה על ידם ונמצאה מקצועית ואמינה ברמה הגבוהה ביותר.

• משכנתא יועצים חברה בהתאחדות יועצי המשכנתאות.

• משכנתא יועצים, מחזיקה בתו אמון הציבור.

משכנתא יועצים: אנשי מקצוע בצד שלך

כתובת: רח' הלל 23, ירושלים

טלפון במשרד: 02-5646563

טלפון נייד: 058-4305321

לאתר האינטרנט

לפייסבוק

ליוטיוב

מייל: [email protected]


ורד חדד, HB משכנתאות: "לייצג את האינטרס של הלקוח"

שוק הדיור בישראל בוער כבר שנים ארוכות, ולא תמיד מהסיבות הנכונות, ועדיין חלומם של זוגות ובודדים הוא דירה בבעלותם. לעתים כל האמצעים כשרים, ונשאלת השאלה באיזה מחיר. שוחחנו עם יועצת המשכנתאות ורד חדד, מנהלת ובעלים של פירמת ייעוץ המשכנתאות והניהול הפיננסי HB משכנתאות, שהסבירה מה ההבדל בין יועץ משכנתאות עצמאי ליועץ בנקאי, האם כולם יכולים לקבל מימון ומדוע דווקא להגיע אליה.

 

צילום: Ngampol.photo7380/depositphotos.com

צילום: Ngampol.photo7380/depositphotos.com

 

"כאשר אנחנו באים לרכוש דירה אנחנו שואלים לא מעט שאלות – האם כדאי לרכוש עכשיו או לחכות לירידת מחירים, האם עדיף דירה על הנייר או יד שנייה, והאם לנוכח עליית הריבית אפשר בכלל לשלם משכנתא בתשלומים סבירים", מסבירה חדד, "מדובר בשאלות בוערות להרבה זוגות צעירים אבודים ובתהליך שמתחיל בהחלטה על רכישת הדירה, ממשיך לגיוס ההון ועד לביצוע עסקת הרכישה והמימון. זו דרך מאוד לא פשוטה ורצופה החלטות פיננסיות, שלרוב האנשים אין את הכלים להתמודד איתה".

ופה נכנס התפקיד שלך כיועצת המשכנתאות. מה ההבדל בין יועץ עצמאי לבנקאי?

"מדובר בשוני מהותי, בסיסי. היועצים הבנקים מקבלים את שכרם מהבנק שהוא הגוף הפיננסי המממן, ויש להם אינטרס מובהק לסגור את העסקה בבנק שלהם או בגוף הפיננסי שאותו הם מייצגים, גם במחיר של עסקת מימון שאינה מתאימה לצרכי הלקוח. כאשר פונים ליועצי משכנתאות עצמאיים, למעשה שוכרים אנשי מקצוע, שמייצגים את האינטרס של הלקוח בלבד".

וכולם צריכים יועץ משכנתאות?

"כל מי שרוצה להיכנס לשוק הנדל"ן בכל צורה, בין אם ברכישת דירה ראשונה למגורים ובין אם השקעות, זקוק לתכנון פיננסי מקצועי וניהול סיכונים ברמה גבוהה, אחרת הוא ייכשל. ויותר מזה – עלות המימון יכולה להגיע לפערים של מאות אלפי שקלים, וזה מהותי. לכן, על מנת לקבל ייעוץ ברמה גבוהה מומלץ לפנות ליועצי משכנתאות עם ניסיון במערכת הבנקאית ועם ניסיון רב בניהול תיקי מימון מכל סוג שהוא, עם כל הגופים הפיננסיים, ובעיקר כאלה שיש להם ניסיון בסוג ההלוואה שהלווים מבקשים".

מה התהליך?

"אנחנו מקיימים פגישה ראשונית שבה חשוב לאפיין במדויק את הצרכים של הלקוח. מניסיוני, ברוב המקרים הלקוחות לא יודעים לומר מהם הצרכים שלהם במדויק, ולכן יש צורך לבחון ולשאול שאלות עומק כדי לתת תשובה המותאמת לכל לקוח ולקוח, ומשם להמשיך הלאה. בנוסף, חשוב שהיועץ יהיה חבר בלשכת יועצי המשכנתאות ובעל ניסיון מוכח במשא ומתן עם כל הגופים הפיננסיים".

כולם יכולים לקבל מימון ולקחת משכנתא?

"זאת שאלה טובה. לכל אחד יש נתוני אשראי, וזה מה שיקבע את היקף ההלוואה, את רמת הריבית שניתן לקבל ואת הגוף הפיננסי שאיתו עובדים. לשמחתי, היום, לאחר ניסיון רב שיש לי בתחום, ניתן להשיג מימון מצוין בתנאים תחרותיים גם למסורבי בנקים, שזו סיבה נוספת מדוע עדיף לא לקבל ייעוץ מיועץ משכנתאות של גוף פיננסי – אצלם במקרים רבים התשובה תהיה שלילית".

חדד היא בעלת תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק, ובוגרת קורס מעמיק בחדר עסקאות ושוק ההון. היא יוצאת בנק בתחום המשכנתאות, ויש לה יותר מעשר שנות ניסיון בתחום המשכנתאות, בעבודה מול גופים פיננסים גדולים ובמגוון גדול של תיקים.
כיום היא מציעה לכל הלקוחות שלה פגישת אפיון וייעוץ ראשונית, שעלותה היא של 800 שקל, במתנה.

 

 

"לאחר שנים רבות בתחום הבנתי כי צרכי הלקוחות שלי משתנים", היא אומרת, "כדי שאוכל לתפור להם את הפתרון הטוב ביותר, אני צריכה לשאול אותם את כל השאלות שיובילו אותי לבניית ליווי מדויק, ולאחריה הם יקבלו את המשכנתא הטובה ביותר עבורם שתלווה אותם שנים רבות בחייהם. מכיוון שהגעתי מהמערכת הבנקאית ואני מכירה אותה היטב, כולל הנפשות הפועלות בה, הסביבה הפיננסית, הריביות המשתנות, מחירי הנדל"ן המשתנים ועוד, יש לי יתרון ענק במציאת פתרון מדויק ללקוחות שלי. לנוכח הידע והניסיון שלי, הדבר מאפשר לי לראות ממעוף הציפור את הפתרון הנכון לכל לקוח ולקוחה".

בפירמת ייעוץ המשכנתאות והניהול הפיננסי HB תוכלו למצוא מומחים בעלי ידע וניסיון רב מתחומים פיננסיים שונים, כולל ניהול השקעות, אנליסטים, ניהול וייעוץ לתקציב משפחה, הבראה כלכלית וכמובן ייעוץ משכנתאות, ולקבל חבילה רחבה תחת קורת גג אחת.

לקביעת פגישה עוד היום התקשרו: 02-6728777
לחצו כאן לשיחה עם ורד בווטסאפ
כרטיס דיגיטלי: https://www.dibiz.com/veredboch
אתר: https://hbmashkanta.wixsite.com/my-site

 


אנ"ש משכנתאות – פתרונות אשראי חכמים

שיחת טלפון מנציג הבנק בנוגע להחזר משכנתא, החזרת שיקים או כל פעולה בנקאית אחרת אשר מגבילה את הלקוח, היא שיחה מאוד לא נעימה. במקרים בעייתיים שכאלה מומלץ להגיע לייעוץ מקצועי, אשר ידע איך להתמודד מול הבנקים עבור לקוחות אובדי עצות. אנ"ש משכנתאות מירושלים מאגדת מספר יועצי משכנתאות יחד לחברה אחת מצליחה, מקצועית ומיומנת בכל תחומי המשכנתאות, ומטרתה לתת פתרון ומענה מהיר ומוצלח ללקוחות המשוועים לעזרה.

אנ"ש משכנתאות (צילום: אבי נועם)

אנ"ש משכנתאות (צילום: אבי נועם)

"אנחנו באנ"ש משכנתאות יודעים להעניק פתרונות אשראי חכמים במגוון סוגי בעיות", אומר משה, יועץ משכנתאות בכיר בחברה, "כמו שעורך דין מייצג לקוחות בבית משפט, כך אנחנו יועצי המשכנתאות מייצגים מול הבנקים. זה מקצוע לכל דבר ואנחנו יודעים להציג את הנתונים באופן הטוב ביותר מול הבנק במיוחד לאנשים בקשיים".

לאנ"ש משכנתאות יש שלוש מחלקות עיקריות:

  • מחלקת "מסורבי משכנתא", שבה מטפלים במקרים הסבוכים יותר. משה מסביר: "אלה מקרים בהם הבנק מסרב להעניק משכנתא לאנשים שיש להם חזרות משכנתא, החזרי שיקים, החזרי הוראות קבע, חריגות בניה, דירות מחולקות, הגבלות לשעבר, הוצל"פ פתוח ועוד מקרים בהם הבנק לא מאשר את המשכנתא ללקוח. אנחנו מייצגים את הלקוח אל מול הבנק, במטרה להצליח להשיג את האישור. יש לנו הצלחה ב- 90% מהמקרים הבעייתיים שזה אחוז לא מבוטל".
  • מחלקת "הלוואות מסחריות", למקרים בהם לקוח רוצה הלוואה בפריסה רחבה והחזרים רגילים הוא יכול לעשות זאת באופן ישיר מול החברה. ישראל, יועץ משכנתאות בכיר נוסף בחברה מוסיף: "אנחנו עוברים עם הלקוח את כל התהליך  במטרה להגיע להסדר מול חברות האשראי שיודעות לאשר או לא לאשר את ההלוואה באותה שיחת טלפון. במידה ויש אישור אנחנו ממשיכים את התהליך וגם שולחים שליח אשר מחתים את הלווה בחתימה דיגיטלית והכסף נכנס לחשבון הבנק תוך שלושה ימי עסקים".
  • מחלקה "חוץ בנקאית", המיועדת לאנשים שמוגבלים בבנק ואפילו הגבלה חמורה וכאן מחפשים פתרונות הלוואה זולים מהמחיר בשוק. "מדובר באנשים שיש להם בעיות בהגבלות שונות וחמורות, כונס נכסים, הוצל"פ ועוד, יכולים לצורך העניין לקחת הלוואה בריבית נמוכה מהמקובלת בשוק עם אופציה ללא החזר חודשי כלל", מציין ישראל שמוסיף, "יש לנו יתרון בכך שאנו עובדים עם המון ערוצים חוץ בנקאיים שנמצאים בפיקוח ובאישור משרד האוצר, ולכן יש באפשרותנו לתת מענה גם לאנשים עם בעיות קשות".

למה כדאי לקחת יועץ משכנתא פרטי?

"יועץ משכנתא פרטי עובד עבור הלקוח שמשלם לו, ואם הוא יהיה מרוצה הוא ידאג שגם אחרים יגיעו אליו. שווה לנו להתאמץ עבורו. לעומתו, יועץ משכנתא של הבנק עובד עבור הבנק ומטרתו לייצר כמה שיותר רווח עבור הבנק, כיוון שהוא מתוגמל בעמלות בהתאם לרווח שייצר לבנק".

כלומר, אתם משרתים את הלקוח בלבד.

"בהחלט. יועץ משכנתאות פרטי מרכז קודם כל את כל הפרטים הפיננסים של הלקוח ומתכנן לפיהם את דרך הפעולה הטובה ביותר, ללא כל השלכות מצד הבנק. המסקנה מכל אלה – יועץ משכנתאות פרטי נמצא בעצם בצד הלקוח ופועל למענו, כולל התמקחות מול הבנק. לעומתו, יועץ משכנתאות של הבנק הוא הצד שכנגד הלקוח, גם אם יעשה כמיטב יכולתו ללכת לקראתו".

אז הבנקים פחות אוהבים אתכם.

"אפשר להגיד כך. הבנקים התנגדו ליועצי משכנתאות, אבל הפיקוח על הבנקים הסדיר את הנושא וחייב את הבנקים לאשר כל יועץ משכנתאות, פרט למקרים של הונאה. בשנים האחרונות יש הבנה כי לא ניתן להסתמך על יועץ המשכנתאות של הבנק בעיניים עצומות, ולכן הוקם תחום עיסוק נרחב הנקרא 'יועץ משכנתאות פרטי'. הפיקוח גם קובע שבנק לא יוכל לשלם ליועץ משכנתאות, כדי לשמור על האובייקטיביות של יועץ המשכנתאות ושלא יהיה לו אינטרס אישי להעדיף בנק מסוים".

ומהי משכנתא לאיחוד הלוואות?

"מאחר ויוקר המחייה הולך וגובר וגורם משפחות רבות לוקחות מספר הלוואות מבנקים או מגופים חוץ בנקאיים. בנוסף יש ללווים גם הלוואות נוספות שונות כמו לצורך רכישת רכב, תשלומים בכרטיס אשראי או צ'קים דחויים, וכל אלה מכבידים מאוד וגורמים לאי סדר בתקציב המשפחה. אנחנו מציעים פתרון – נטילת משכנתא לאיחוד הלוואות, כלומר לאחד את הכל ולהכניס לתוך המשכנתא גם אם יש משכנתא קיימת. איחוד ההלוואות מאפשר ללווים גם לשפר את תנאי המשכנתא מבחינת ההחזרים החודשיים וגם לשמור על מעקב אחרי ההתחייבויות ולקבל ריביות נמוכות הרבה יותר למשכנתא. איחוד הלוואות על ידי משכנתא משלימה יכול להיות פתרון מצויין לסילוק חובות וחזרה למצב פיננסי תקין, אך כמובן שיש לנהוג בזהירות ובחוכמה. בסופו של דבר זה חוסך זמן יקר, טרחה וכסף רב".

השאירו את הפרטים שלכם ותקבלו מענה מהיר ומקצועי על ידי צוות היועצים של אנ"ש משכנתאות

כתובת: בית ענבר, רחוב כנפי נשרים 13, ירושלים

לאתר

טלפון: 02-9708000

טלפון נוסף: 073-2131980

אימייל: [email protected]


שחר וולף – יועץ משכנתאות

רבים מרגישים את תחושת חוסר האונים ביחד עם ההתרגשות שאופפת את הפגישה שזומנה להם עם הבנקאי לצורך לקיחת משכנתא בפעם הראשונה בחייהם, לקראת רכישת הדירה לה הם מייחלים. שלא במודע ובעיקר בשל חוסר ניסיון, הזוגות ולא בהכרח רק צעירים, מבצעים טעויות רבות שיכולות לעלות להם בעשרות ולפעמים במאות אלפי שקלים במהלך חייהם. זאת למרות שלא פעם מלווה אותם בתהליך קרוב משפחה או חבר עם ידע בנושא, עדיין מדובר בתחום שבו עדיף לקחת יועץ מקצועי שיכול לחסוך עשרות אלפי שקלים.

אנ"ש משכנתאות (צילום: אבי נועם)

שחר וולף (צילום: אבי נועם)

כזה הוא שחר וולף, יועץ משכנתאות שניהל במשך 14 שנים את תחום המשכנתאות בבנק דיסקונט וכיום הוא מכיר אותו היטב מכל צדדיו, לאחר שעבר אינספור זוגות כאלה שהגיע אליו לייעוץ בבנק. כיום הוא עושה זאת באופן אישי וללא אינטרס, מלבד עזרה לאותם זוגות שנכנסים לעולם הסבוך הזה. וולף הוא ירושלמי בן 37, בעל תואר שני, שכאמור ניהל בבנק דיסקונט בשנים האחרונות ופנה לאחרונה לדרך עצמאית כייעוץ אישי ומקצועי. "את הידע המקצועי רכשתי בשנים האחרונות כשניהלתי את תחום המשכנתאות בסניפי הבנק שבהם עבדתי ולכן אני בקיא כל כך בנושא ויכול לעזור לאנשים שזקוקים למשכנתא", מספר וולף . הוא לא רק מומחה למשכנתאות אלא גם מרצה במימון ובייעוץ משכנתאות במכללות שונות כמו פסגות וכן במכללות שונות ברחובות וברמת-גן, ובעיקר בעל רקורד מוכח שיכול לעזור לכל אדם הזקוק לסיוע ועזרה בנושא.

וולף ממשיך לפרט את ניסיונו ויתרונו בייעוץ משכנתאות: "כשבונים משכנתא חייבים לקחת את נתוני המשק בשנים הקרובות, מה הצפי של המדד, מה התחזית של בנק ישראל לעלייה בריבית הפריים, מה הכיוון של אגרות החוב. את כל הנתונים האלה אני בונה בתמהיל משכנתא חכם. בשנים האחרונות עשיתי מאות משכנתאות ללקוחות.  מכיר את השיטות שהבנק עובד בהם ואיך החשיבה הבנקאית עובדת. זו סיטואציה שהיא למעשה "WIN WIN " לשני הצדדים, אני יודע איך לגרום לבנק לחשוק  בעסקה ולמנף את זה כך שהלקוח ישלם הרבה פחות. כמו כן, אני יודע לבנות מבחינה מימונית את העסקה בצורה שהלקוח ישלם פחות שנים ופחות בסכום הכללי ,  דבר שיכול לחסוך ללקוח הפרטי עשרות אלפי שקלים ואני לא רוצה לומר שלפעמים אף יותר ".

מה תהליך העבודה שלך מול הלקוח?

" התהליך הוא תלוי לקוח , יש לקוחות שפונים אלי לפני השלב של חיפוש הדירה ,אני מלווה את הלקוח מהשלב הראשון, בודק איזה דירה הם יכולים לקנות לפי היכולות הכלכליות שלהם. ויש לקוחות שפונים לאחר שרכשו דירה ורוצים עזרה ממציאת העסקה הכי טובה בשבילהם. עסקת משכנתא זה אחת העסקאות הגדולות שאדם עושה אם לא הגדולה שבהם , היום אנשים מבינים שאם הם רוצים לחסוך לאורך טווח הרבה מאד כסף כדאי להם להשקיע ולקחת יועץ מומחה בנושא. אני בונה עם הלקוח תכנית משכנתא בצורה חכמה שמשכללת את כל הנתונים הכלכלים במשק , שגם אם הוא ייצא ממנו באמצע התקופה הוא ייצא ששילם יותר קרן ופחות ריבית . אני בונה  עסקה שתתאים להם גם כעת בהווה וגם בעתיד ולא עסקה שהלקוח יתחרט עליה לאורך כל התקופה".

תן דוגמא להוזלה במשכנתא שהצלחת לעשות.

"לא מזמן היו אצלי זוג רופאים שקנו דירה בראשל"צ. לפיי כל המדדים הם היו אמורים לשלם ריבית של 960 אלף ₪ והצלחתי להוריד את זה ל-392 אלף שקלים. סכום לכל הדעות משמעותי ודרמטי . בסופו של יום משכנתא זה מומחיות , וזה המומחיות שלי".

כתובת: יעקב אלעזר 12, ירושלים

נייד: 050-6442550

לעמוד הפייסבוק: שחר וולף – יועץ משכנתאות

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר