(צילום באדיבות מטי מועדוני כושר)
(צילום באדיבות מטי מועדוני כושר)

מגפת ההשמנה: תכנית הרזיה חדשה לנוער

רשת הכושר מטי בתלפיות השיקה תכנית הרזיה לבני נוער בגילאי 18-12 המשלבת אימוני כושר, הכוונה תזונתית ובדיקות פיזיולוגיות

פורסם בתאריך: 31.5.17 18:08

מגפת ההשמנה בעיר: אחד מכל ארבעה ילדים ובני נוער סובל מעודף משקל. מטי מועדוני כושר בעיר, השיקה השבוע תכנית הרזיה מיוחדת לבני נוער בגילאים 18-12. התכנית מתמקדת בשילוב שלושה פרמטרים עיקריים: פעילות ספורטיבית מותאמת לקצב חילוף החומרים, הכוונה תזונתית ובדיקות פיזיולוגיות.

במטי מועדוני כושר מציינים כי הילדים ובני הנוער המשתתפים בתכנית יעברו בדיקות פיזיולוגיות מקיפות הכוללות ניתוח מצב מטבולי מקצועי בעזרת ציוד טכנולוגי משוכלל, שקילה ובדיקת מדדי גוף כמו מסת שריר, רמת שומן וכדומה, הן מבחינת מבנה הגוף והן מבחינת תפקוד פיזיולוגי. על פי התוצאות תקבע לכל משתתף תכנית אימונים ותזונה אישית.

התכנית כוללת שגרת אימונים רציפה המועברת על ידי  מדריכי כושר המתמחים בספורט עם גילאים צעירים ביחד עם תזונאית מוסמכת. בסוף התהליך בונים תכנית המשך לשמירה ותחזוקה המשקל החדש.

במרכז ההרזיה של מטי, הממוקם בקניון הדר בתלפיות, מספרים כי המרכז מצויד במכשור שנותן ניתוח מעמיק של נתוני הגוף כדוגמת המצב הפיזיולוגי הכללי של האדם במצבים שונים כמו שריפת קלוריות במנוחה ובמהלך אימון, וכן מעניק נתונים מפורטים סביב שגרת היומיום של האדם. על פי הנתונים כגון משקל, מסת שריר, אחוזי שומן ורמת הנוזלים הגופנית מרכיבים תכנית תזונה מיטבית לכל משתתף.

מטי אריאל, בעלי מטי מועדוני כושר: "אנו שמחים לפתוח תכנית הרזיה ייחודית לילדים ובני נוער. אנו מובילים את הטיפול בהשמנה בגילאים צעירים ברגישות ובמקצוענות ובצורה מבוקרת מתוך רצון להטמיע אורח חיים בריא ונכון שילווה את הילדים ובני הנוער לטווח ארוך ולמנוע בנוסף להשמנה גם תופעות הפוכות של רזון ,בעיית דימוי הגוף והפרעות אכילה. התוכנית, משלבת בין בדיקות פיזיולוגיות, תזונה ותוכנית אימונים סדירה בהתאמה אישית במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר בצורה יסודית, יעילה, נכונה ומבוקרת".

 

***

 

המשבר בהדסה: "עכשיו הילדים שלנו גם צריכים להסתגל לרופאים חדשים"

איזו שכונה בירושלים היא שיאנית הפקקים?

רוממה: נחנכה יחידת שיטור חדשה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר