הפגנת הורי ותלמידי בית הספר דרור מול משרד החינוך (צילומים: פרטי)
הפגנת הורי ותלמידי בית הספר דרור מול משרד החינוך (צילומים: פרטי)

שעות לאחר הפרסום ב"כל העיר" – בוטל איחוד הכיתות בבית הספר דרור

מאבק ההורים והתלמידים הצליח: בעקבות הפרסום ב"כל העיר", ראש העיר משה ליאון פנה בכתב לשרה יפעת שאשה-ביטון וביקש את התערבותה. כשעה קלה לאחר מכן - שרת החינוך הודיעה כי שכבת ד' בממ"ד דרור לא תאוחד

פורסם בתאריך: 31.8.21 19:02

מחאה אזרחית היא דבר חשוב מאין כמוהו, ולעיתים היא גם מניבה פירות יפים ומהירים. כך קרה היום (שלישי) להורים בבית הספר דרור בבית הכרם. שעות ספורות לאחר הפרסום ב"כל העיר" – בעיריית ירושלים מתגאים כי בעקבות התערבותו של ראש העיר משה ליאון, איחוד הכיתות בבית הספר דרור יבוטל לאלתר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כזכור, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", הבוקר קיימו ותלמידי שכבת ד' בבית הספר דרור הפגנה מול משרד החינוך ברחוב הנביאים, זאת לאחר שבתחילת השבוע הם התבשרו כי בניגוד להבטחה מפורשת של שרת החינוך – שכבת ד' בבית הספר תאוחד משתי כיתות לכיתה אחת, שבה ילמדו למעלה מ-35 תלמידים.

הפגנת הורי בית הספר דרור מול משרד החינוך (צילום: פרטי)

הפגנת הורי בית הספר דרור מול משרד החינוך (צילום: פרטי)

שעות ספורות לאחר ההפגנה ולאור הפרסום ב"כל העיר", פנה ראש העיר משה ליאון לשרה שאשה ביטון בדרישה שלא יאוחדו הכיתות "זוהי הפרה בוטה של הסיכום והורי התלמידים, בצדק, לא מוכנים להשלים עם הגזירה. אבקש כי מחוז מנח"י של משרד החינוך יעמוד בהבטחה של השרה (שהבטיחה כי בשל הקורונה לא יאוחדו כיתות, טנ"נ) ויאפשר לתלמידי בית הספר תנאים הגיוניים ללימודים".

ינון אושרת, יו"ר ועד ההורים בבית הספר דרור: "בעקבות ההפגנה שלנו והסיקור התקשורתי, ראש העיר משה ליאון, שלח מכתב לשרת החינוך בנושא על מנת שתעניק תקציב כמו שהבטיחה בעבר, ובאמת לאחר זמן מה הגיעה תשובה מהלשכה שלה – שבשכבת ד' יהיה תקציב כמו שהבטיחו. זה אומר שתי כיתות ד' בשכבה כפי שהיה צריך להיות מההתחלה. יהיה מענה נורמלי וטוב לתלמידים והתלמידות לאחר תקופת הקורונה. אנחנו מודים ל"כל העיר" על הסיקור והכתבה, זה לגמרי עזר במאבק שלנו ונתן עוד דחיפה בנושא זה. נקווה שהשנה תפתח כמו שצריך במיוחד לאחר שנת קורונה".

במשרד החינוך מאשרים את הפרטים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בית הכרם לתושביה

    אם יוציאו משם את הילדים שלא גרים בבית הכרם, גם ככה הכיתה תקטן. לא צריך להפריד ל 2 כיתות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר