אילוסטרציה של כיתה ריקה (צילום אילוסטרציה: רינת אברג'יל)
אילוסטרציה של כיתה ריקה (צילום אילוסטרציה: רינת אברג'יל)

מעצר איש סגל ההוראה בחשד להטרדה מינית | ארגון ההורים בעיר: "לבדוק ביתר שאת מי מתקבל לעבודה עם תלמידים"

בעקבות פרסום מעצרו של איש סגל בבית ספר בצפון העיר, בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה, אומר ל"כל העיר" שלמה קרפ, מארגון ההורים בירושלים כי על משרד החינוך לבדוק מי מתקבל לעבודה עם תלמידים

פורסם בתאריך: 26.11.18 19:36

סערה בארגון ההורים הירושלמי בעקבות מעצרו של איש סגל בבית ספר בצפון העיר בחשד שהטריד מינית תלמידה. שלמה קרפ, סגן יו"ר ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים, אומר ל"כל העיר" כי "ארגון ההורים בירושלים והמרכז הרב תחומי מגנים כל פגיעה מכל סוג שהוא וסומכים על משטרת ישראל שתמצה את החקירה עד תום ותגיע לחקר האמת על מנת שתופעות מכוערות אלו לא יחזרו על עצמן. אני קורא למשרד החינוך לבדוק ביתר שאת מי מתקבל לעבודה עם תלמידים".



היום, שני, האריך בית המשפט את מעצרו של איש הסגל עד ליום שלישי, 27.11.18.

בעירייה מוסרים ל"כל העיר" כי "לאחר פנייתה של מנהלת בית הספר בעניין לפני מספר שבועות, פעלה עיריית ירושלים באופן מיידי להשעיית העובד עוד באותו היום. אנו מנועים מלהתייחס לפרטי המקרה בשל החקירה המשטרתית המתנהלת בנושא".

איש הסגל, בן 38, נעצר אתמול, ראשון, בחשד ששלח לתלמידה הודעות בעלות אופי מיני באינסטגרם, ואף ביצע בה מעשה מגונה. כפי שפורסם ב"כל העיר", במשטרת ירושלים חושדים כי איש סגל ההוראה ביצע עבירות מין באחת התלמידות בבית הספר.

במשטרה ציינו כי "מדובר במקרה חמור של ניצול קרבה ומרות על ידי איש סגל הוראה אל התלמידות בכדי לבצע בהם עבירות מין, וזאת בתחכום תוך שימוש בפלטפורמות שונות ורשתות חברתיות כדי להגיע לסיפוקו האישי. אנו שוב מדגישים להורים, להיות ערניים ולגלות מעורבות באשר לעיסוקם של הילדים במכשירים הניידים והרשתות החברתיות בכדי למנוע עבירות מסוג זה העלולות לפגוע באופן פיזי ונפשי ביקר לנו מכל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר