(צילום: עזריאלי מכללה להנדסה)
(צילום: עזריאלי מכללה להנדסה)

עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה חוגגת עשרים שנה

מ- 72 בוגרים ל- 3,300 בוגרים ב-20 שנה. עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה חוגגת עשרים שנה לקיומה באירוע מיוחד ומרגש

פורסם בתאריך: 14.7.19 13:13

בשבוע שעבר חגגה המכללה 20 שנה להיווסדה באירוע מרשים ומרגש. בראש המכללה פועלים מרצים וחוקרים בכירים , מומחים בתחומים שונים, אנשי אקדמיה ותעשייה. כך שומרת המכללה על סטנדרט גבוה של הוראה אקדמית ומדעית, ועל מקום מכובד בין מוסדות אחרים להשכלה גבוהה בישראל ובעיר ירושלים.

 

מדברי הנוכחים באירוע לחגיגות 20 שנה למכללה:

נשיאת המכללה פרופ' רוזה אזהרי: "אנחנו חוגגים היום 20 שנה למכללה. מייסדי המכללה ובראשם עוזי וקסלר ז"ל לא תארו לעצמם איזו השפעה תהיה למכללה על העיר אחרי 20 שנה".

מנכ"ל  המכללה ד"ר רפי אבירם: "מדהים לראות כיצד המכללה התפתחה במשך 20 שנה, מ- 72 בוגרים ל- 3,300 בוגרים, כולם עוסקים במקצועות ההנדסה משתלבים במשק הישראלי, תורמים לעצמם ולמשפחתם".

ראש עירית ירושלים משה ליאון: "אני גאה לעמוד כאן כראש עירית ירושלים, לראות את ההישגים הנכבדים, לראות את מה שהמכללה הזאת עושה לעיר. אני לא רואה את העיר מתפתחת ללא המכללה האקדמית להנדסה, והופכת להיות בירת הייטק כפי שהיא כיום".

השר לירושלים זאב אלקין: "ירושלים היום ובצדק, נאבקת על מיקומה לא רק כבירתה של מדינת ישראל אלא גם כבירתה של ישראל כסטרטאפ ניישן. ובלי מה שנעשה בכותלי המוסד הזה קשה לראות את התהליך הזה מצליח למה שגדל תוך 20 שנה מ- 70 ל-3,300 סטודנטים יגדל עוד ועוד כי זה מה שירושלים צריכה".

ראש העיר ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי: "לשבח את המקום הזה שאכן מצליח ומוציא אלפי סטודנטים שפועלים לפיתוחה של ירושלים".

מנכ"ל KEEPERS חנן ליפסקין בוגר המכללה: "ראשית אני רוצה להגיד המון מזל טוב למכללת עזריאלי. 20 שנה זה לא צחוק. כאשר התחלתי פה בפעם הראשונה מצאתי מוסד אקדמאי שמאמין בי כבן אדם ועזר לי לצמוח, ובפרויקט הגמר כאן הקמתי פה את הסטרט אפ שלי אז תודה".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר